To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Żyrardów: Świadczenie usług księgowo-finansowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 218309 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344616 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o., ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 854 16 46 wew. 100, faks 46 854 16 46 wew. 100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług księgowo-finansowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi księgowo-finansowej dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należało będzie : 1.prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2009r, Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości, 2.prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych, 3.nadzór nad prowadzeniem ewidencji inwentarza niskocennego, 4.nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów, 5.aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania), 6.nadzór formalny nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji, 7.dokonywanie inwentaryzacji w drodze potwierdzenia sald oraz przygotowywanie materiałów do inwentaryzacji w drodze weryfikacji nakładów, 8.nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych, 9.nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych, 10.nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług. 11.odbiór dokumentów Zamawiającej przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającej z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym, co najmniej 3 razy w tygodniu, 12.księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej, 13.sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, 14.sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów, 15.sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS oraz banku(ów) finansujących Spółkę, a wymagających podania danych ewidencjonowanych w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających lub wymagających podania danych ewidencjonowanych w dokumentacji płacowo-kadrowej, 16.sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok obrotowy, na koniec wykonania zadania), 17.przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy, 18.udostępnianie Zamawiającej, na jej żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego, 19.prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON, 20.sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych, 21.składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym, 22.reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej, 23.przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty, 24.sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 25. obsługa dotycząca pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo- księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: -prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, -przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, -nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, -naliczanie świadczeń urlopowych, nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń, -sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, -przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych, 26.monitorowanie stanu urlopów oraz prowadzenie ewidencji urlopów w ścisłej współpracy z komórką kadrową Spółki 27.obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej, 28.obsługa zawieranych z osobami fizycznymi umów cywilno-prawnych, w szczególności realizowanie obowiązków płatnika oraz sporządzanie projektów takich umów oraz rachunków do nich, 29.obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne, 30.prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, 31.przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych oraz rat kredytów bankowych a także z realizacją innych bieżących zobowiązań, 32.udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta), 33.opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego, 34.opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, 35.sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska. 36.wyznaczenie osoby do kontaktów z Zamawiającym, z kwalifikacjami głównego księgowego, która w przypadku zdarzeń związanych z realizacją zamówienia, wymagających podjęcia czynności w siedzibie Zamawiającego, będzie wykonywać te czynności. 37.sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vattax Sp. z o.o., ul. Słowikowskiego 21A, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 562186,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 499975,32
Oferta z najniższą ceną: 499975,32 / Oferta z najwyższą ceną: 1247220,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego, materiałów szewnych i leków
- Doposażenie placu zabaw w Miejskim Ogrodzie Jordanowskim przy ul. Mostowej
- Przebudowa ulicy Lniarskiej w Żyrardowie.
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Żyrardowie
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
więcej: przetargi w Żyrardowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.