eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont kapitalny dachu budynku mieszkalnego wraz z przynależnym budynkiem gospodarczym przy ul. Mysłowickiej 54/1 i 56/1 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Katowice: Remont kapitalny dachu budynku mieszkalnego wraz z przynależnym budynkiem gospodarczym przy ul. Mysłowickiej 54/1 i 56/1 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 218287 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny dachu budynku mieszkalnego wraz z przynależnym budynkiem gospodarczym przy ul. Mysłowickiej 54/1 i 56/1 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny dachu budynku mieszkalnego wraz z przynależnym budynkiem gospodarczym przy ul. Mysłowickiej 54/1 i 56/1 w Katowicach. Budynek gospodarczy przylega do budynku mieszkalnego. Prace polegać będą w szczególności na wymianie pokrycia dachu, wymianie obróbek blacharskich, wymianie i wzmocnieniu konstrukcji dachu, rozebraniu starych i postawieniu nowych kominów, wykonaniu tynków, wymianie rur spustowych. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ oraz Projekt Budowlany stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. 4. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 6. Tam gdzie w specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu zgodnie z § 6 ust. 1 wzoru umowy i przedłożenia go zamawiającemu do akceptacji przed przekazaniem terenu budowy. Harmonogram musi obejmować wszystkie rodzaje robót i branże, określać zakres rzeczowy etapów, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów robót podlegających odbiorowi częściowemu wraz z wartościami poszczególnych etapów. Harmonogram stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. 8. Należy zastosować 8% stawkę podatku VAT, ponieważ budynek gospodarczy nie stanowi odrębnego budynku, przylega do budynku mieszkalnego i przykryty jest wraz budynkiem mieszkalnym jednym dachem. 9. UWAGA! Od wybranego wykonawcy będzie wymagane: ubezpieczenie deliktowe z klauzulą dotyczącą szkód wyrządzonych przez Podwykonawców, /o ile tacy będą, / o którym mowa w § 10 ust. 1 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu lub remoncie dachu ceramicznego w budynku, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych przez nie czynności: - Kierownik budowy (jedna osoba) - uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych; UWAGA! Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, Nr 63, poz. 394 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu lub remoncie dachu ceramicznego w budynku, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każda oraz złożyć poświadczenia określające, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę) złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) zakres zamówienia jaki zostanie powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ - jeśli dotyczy; d) kosztorys ofertowy uproszczony wypełniony na podstawie załączonego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; e) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy; f) oświadczenie, o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; g) oświadczenie, o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; h) oświadczenie, o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; i) oświadczenie, o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; j) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez zamawiającego w SIWZ - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w § 19 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz w zakresie: - zmian dotyczących osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, zarówno ze strony zamawiającego jak i wykonawcy, - terminu realizacji ze względu na panujące warunki atmosferyczna (niska temperatura, opady śniegu itp.), - terminu realizacji w przypadku wystąpienia uznanych robót dodatkowych. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów, ul. Mieszka I 2, 40-877 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2013 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Dotyczy sekcji III.4.1) - punktor 1 z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania wykształcenia osób w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia; Dotyczy sekcji III.4.3) Dowodami zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.02.2013r. są: - poświadczenie określające czy roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający (KZGM w Katowicach) jest podmiotem, na rzecz, którego zostały wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ), wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W takim przypadku zamawiający zaleca podanie tej informacji w wykazie wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ. Dopuszcza się możliwość złożenia w miejsce poświadczenia, o którym mowa powyżej dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje) zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 226, poz. 1817). II. 1. Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. 2. Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy: do 7 dni od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.