eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa Materiałów Eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania G-0731-19/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Białystok: Dostawa Materiałów Eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania G-0731-19/07
Numer ogłoszenia: 218285 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, fax 085 7459355.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Materiałów Eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na ogólne potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku Nr postępowania G-0731-19/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, zalecanych do stosowania przez producenta urządzeń drukujących, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wg opisu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 1 do siwz (ogólna ilość 620 szt). 2. Przez zalecane do używania przez producenta urządzenia drukującego należy rozumieć materiały eksploatacyjne wskazane do stosowania w instrukcji obsługi urządzenia lub innym dokumencie sygnowanym przez producenta urządzenia, których stosowanie nie powoduje wyłączenia uprawnień gwarancyjnych wystawianych przez producenta urządzenia drukującego. 3. Za fabrycznie nowe uznaje się materiały eksploatacyjne, które w obecnej postaci nie były wcześniej używane, nie podlegały procesowi powtórnego napełnienia czy wymianie jakichkolwiek elementów, w tym elementów podlegających zużyciu. 4. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż określoną w załączniku nr 1do siwz (wg oświadczenia producenta, pomiaru wydajności przy 5% zaczernieniu lub wg ISO/IEC 19752, na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty/oświadczenia/normy potwierdzające, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada wydajność nie mniejszą od żądanej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykonanie minimum jednej należycie wykonanej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek i-lub kserokopiarek o wartości większej niż cena jego oferty pomnożona przez współczynnik 0,5; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że warunek określony w pkt III.2.1.b) został spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi na wykazie minimum jedną należycie wykonaną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i/lub kserokopiarek o wartości większej niż cena jego oferty pomnożona przez współczynnik 0,5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty, z których wynika że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 3. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.sr.gov.pl/index.php?m=1630

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, lub osobiście w pokoju nr C403 (IV piętro segment C).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, pokój nr C403 (IV piętro segment C).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.