Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Warszawa: Ochrona mienia na terenach zieleni w Dzielnicy Ursynów z podziałem na zadania:
Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 218236 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia na terenach zieleni w Dzielnicy Ursynów z podziałem na zadania: Zadanie 2. Zespół boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Przy Bażantarni - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa Ochrona mienia na terenie Parku im. Jana Pawła II zlokalizowanego przy ul. Romera w Warszawie - zamówienie uzupełniające Przedmiotem zamówienia jest całodobowa Ochrona mienia na terenie zespołu boisk sportowych Orlik 2012 zlokalizowanego przy ul. Przy Bażantarni - zamówienie uzupełniające I. Charakterystyka obiektu Na terenie obiektu znajduje się boisko piłkarskie o wymiarach całkowitych (obejmujących płytę boiska i wybiegi) 32m x 62 m, boisko wielofunkcyjne o wymiarach całkowitych 19,1 m x 32,1 m oraz budynek zaplecza socjalnego (sanitarno-szatniowy). Na boiskach znajdują się 2 szt. koszy do koszykówki, 2 szt. bramek do piłki nożnej oraz wyposażenie do piłki siatkowej z możliwością demontażu: 2 szt. słupków oraz siatka. Na terenie zlokalizowanych jest 5 koszy na odpady. Teren jest ogrodzony, posiada jedno główne wejście. Całkowita powierzchnia obiektu wynosi 3036,5 m2. II. Zakres przedmiotu zamówienia 1. Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektu, niedopuszczanie do dewastacji i kradzieży. 2. Nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu boisk obejmujący m.in. zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym regulaminu. 3. Niedopuszczanie do łamania na terenie obiektu przepisów ustawy z dn. 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi III. Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy 1. Agencja ochrony musi posiadać aktualną koncesję na ochronę mienia 2. Wymagana jest dobra sprawność fizyczna pracowników ochrony. 3. Agenci ochrony muszą być umundurowani w ubiory służbowe z widocznymi oznaczeniami firmy. Ubiór musi czysty i schludny - pracownicy muszą się cechować nienaganną prezencją. 4. Agent ochrony musi być wyposażony w środek łączności wewnętrznej i telefon komórkowy umożliwiające kontakt z policją, Strażą Miejską, przedstawicielem Zamawiającego. 5. Czas przybycia grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 min. IV. Warunki realizacji umowy 1. Ochrona obiektu będzie prowadzona przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia w patrolu 1-osobowym 2. Dopuszcza się przerwy w patrolach nie dłuższe niż 30 min (2x15 min) w ciągu 8 godzin służby. 3. Do zadań agenta ochrony należy: a) zapobieganie oraz udaremnianie kradzieży i dewastacji wyposażenia obiektu b) codzienne otwieranie i zamykanie obiektu w godzinach wskazanych przez Zamawiającego oraz zapalanie i gaszenie oświetlenia - w zależności od potrzeb c) nadzór nad przestrzeganiem przez użytkowników regulaminu użytkowania boisk oraz zwracanie uwagi w sposób kulturalny i stanowczy osobom nie przestrzegającym w/w regulaminu d) w uzasadnionych przypadkach, gdy dostępne środki zapobiegawcze okażą się nieskuteczne, wzywanie patrolu interwencyjnego, policji lub straży miejskiej e) niezwłoczne powiadamianie na piśmie (na nr faxu (0-22) 545-72-51) przedstawiciela Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w punkcie c) oraz o innych zdarzeniach, które w ocenie pracownika ochrony tego wymagają f) prowadzenie księgi służby i wpisywanie do niej zaistniałych zdarzeń wymagających interwencji policji, straży miejskiej i/lub patrolu interwencyjnego g) w przypadkach uszkodzenia mienia zabezpieczanie uszkodzonych elementów wyposażenia obiektu tak, aby nie stanowiły zagrożenia dla użytkowników h) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o przypadkach wymagających nagłej interwencji V. Okres obowiązywania umowy Okres obowiązywania umowy ustala się od dnia 01.03.2010 r. od godziny 10:00 do 01.04.2010 r. do godz. 10:00 (31 dni)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA WDRAŻANIA SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA "HEKTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WDRAŻANIA SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA "HEKTOR" SP. Z O.O.
- Agencja Wdrażania Systemów Bezpieczeństwa HEKTOR Sp. z o.o., Żurawia 22, 00-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8347,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9920,00
Oferta z najniższą ceną: 9920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9920,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art..67 ust. 1, pkt 6 Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienia podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zmówienie dodatkowe było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia Podstawa faktyczna: W związku z koniecznością oczekiwania na wprowadzenie na portal Urzędu Zamówień Publicznych właściwej formy (do dnia 12 lutego jedyną dostępną formą była forma PDF uniemożliwiająca wykorzystanie przedmiotowych formularzy tj. wypełnianie ich w przy pomocy dostępnego programu World) znowelizowanych formularzy ogłoszeniowych wprowadzonych wraz z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych niemożliwe było przeprowadzenie procedury licytacji elektronicznej w przedmiocie zamówienia z terminem realizacyjnym od dnia 01.03.2010. Ponieważ termin dotychczasowej umowy na ochronę obiektu ekspiruje z dniem 28 lutego b.r. zachodzi konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego Wykonawcy dotychczas świadczącemu przedmiotową usługę w celu zapewnienia ochrony obiektu na czas niezbędny do przeprowadzenia procedury licytacji elektronicznej .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs ofert na naprawę izolacji płyty balkonowej wraz z wykonaniem nowych warstw wykończeniowych ( 7 balkonów).
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- Badanie dokumentów finansowych pod kątem ustalenia odpowiedzialności z art. 299 ksh.
- Wykonanie remontu muru oporowego przy ul. Bednarskiej w Warszawie.
- Wykonanie zabezpieczenia w rejonie przebicia hydraulicznego na stopniu w m. Ochaby, gm. Skoczów, pow. Cieszyński woj. Śląskie
- ROBOTY BUDOWLANE NA RZECE BARYCZ WRAZ Z JEJ DOPŁYWAMI - etap I
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Usługi ochrony fizycznej w celu zapewnienia bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób oraz ochrony mienia na terenie Zesp.Domów Studenckich [ZDS] oraz SWFiS, Wydz.Farmaceut. i CIEM
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Słupsku, Sądzie Rejonowym w Bytowie i Sądzie Rejonowym w Miastku w II półroczu 2024 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.