eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Kołobrzeg: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 218204 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ogrodniczych, związanych z wykonaniem II obsady rabat kwiatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów. Zamówienie jest podzielone na 7 części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium dla każdej części przedmiotu zamówienia oddzielnie w wysokości 1)300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) dla części 1, 2)700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) dla części 2, 3)200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) dla części 3, 4)350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) dla części 4, 5)100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) dla części 5, 6)100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100) dla części 6, 7)200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) dla części 7.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnienie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprze weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonanelub są wykonywane należycie. Należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto) w przypadku zainteresowania realizacją części 1, 2 i 4 przedmiotu zamówienia oraz minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 5 000,00 zł PLN (brutto)w przypadku zainteresowania realizacją części 3, 5, 6, 7 przedmiotu zamówienia.W przypadku zainteresowania łączną realizacją wszystkich części przedmiotu zamówienia, należy przedłożyć dokument potwierdzający wykonanie minimum 1 usługi w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 80000,00 zł PLN (brutto). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 5 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a)dla każdej części przedmiotu zamówienia przynajmniej 1 osobą, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować, kierować robotami oraz odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą wykształcenie doświadczenie, w zakresie ogrodnictwa lub ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu, b)przynajmniej 5 osobami, niezbędnymi do wykonania zadania w przypadku realizacji części 1, 2 i 4 przedmiotu umowy oraz przynajmniej 3 osobami w przypadku realizacji części 3, 5, 6 i 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonego załącznika nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z całkowitą sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 5 000,00 zł PLN (brutto), Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez weryfikację złożonej kopii opłaconej polisy lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2.Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w zakresie: terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska Wydziału Komunalnego Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 12, 78 - 100 Kołobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zamiast dokumentów wymienionych w Rozdz. V pkt 1 ppkt 2) i 3) SIWZ: 1.Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. V pkt 1 ppkt 2) i 3) SIWZ, zastępuje się je dokumentem, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Wymagany termin wykonania zamówienia: Termin realizacji zamówienia: 1. Od dnia podpisania umowy do 15 lipca 2013r. - w zakresie części 1, 2, 4 przedmiotu zamówienia, 2.Od dnia podpisania umowy do 10 lipca 2013r. - w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia, 3. Od dnia podpisania umowy do 5 lipca 2013r. - w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia, 4. Od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2013r. - w zakresie części 6 i 7 przedmiotu zamówienia. Dotyczy zapisów sekcji III.3.2) Wiedza i doświadczenie: Dowodami na poświadczenie czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a); c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a) i b); d) wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt.1 może przekładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust.1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226,poz.1817)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12) - 7 kwietników o łącznej powierzchni 213,04 m2 - termin realizacji do 15 lipca 2013r.; konieczność zastosowania łącznie 10 460 szt. roślin, w tym: a)pelargonię rabatową lub petunię np. Petunia grandiflora o intensywnie ciemnoróżowych kwiatach (kolor fuksja), b)begonię stale kwitnącą Begonia x semperflorens o kwiatach białych, liściach zielonych, c)żeniszek meksykański Ageratum houstonianum o kwiatach niebieskich d)aksamitkę rozpierzchłą Tagetes patula o kwiatach pełnych, koszyczkowych, żółtych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12) - 6 kwietników o łącznej powierzchni 482,55 m2 -do 15 lipca 2013r.; konieczność zastosowania łącznie min. 24 130 szt. roślin, w tym : a) begonia stale kwitnąca Begonia x semperflorens o kwiatach czerwonych, liściach zielonych, b) begonia stale kwitnąca Begonia x semperflorens o kwiatach białych, liściach zielonych, c) żeniszek meksykański Ageratum houstonianum o kwiatach niebieskich, d) starzec Senecio cineraria..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4) - termin realizacji do 10 lipca 2013r., powierzchni łącznie 146,23 m2, min. 3 655 szt. roślin begonii bulwiastej Begonia tuberhybrida,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198 ob.12) - 2 kwietniki o łącznej powierzchni 242,21 m2 - termin realizacji do 15 lipca 2013r.; konieczność zastosowania łącznie 7 860 szt. roślin, w tym: a)dalię ogrodową - min. 550 roślin, b)dowolną odmianę pelargonii rabatowej min. 2950 roślin, c)żeniszek meksykański Ageratum houstonianum min. 2200 roślin, d)aksamitkę rozpierzchłą Tagetes patula min. 2160 roślin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na łącznej powierzchni 118,54 m2..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na łącznej powierzchni 118,54 m2 - termin realizacji do 05 lipca 2013r.; konieczność zastosowania łącznie min. 2 520 szt. roślin na terenie: a)zieleniec zlokalizowany przy wjeździe do osiedla Podczele (dz. nr 4/332 ob.8), b)strumyczek przy ul. E. Gierczak (dz. nr 290/8 ob.12), c)Skwer 750-lecia (dz. nr 338 ob.12) - przy głazie z napisem Skwer 750-lecia, d)zieleniec przy Starostwie Powiatowym (dz. nr 242/2 ob.12) e)Park im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 66/3 ob.4) - byliniaki na wysokości dawnego Morskiego Oka f)Skwer Pionierów Kołobrzegu (dz. nr 135 ob.12) - przy głazie z napisem Pionierom Kołobrzegu g)byliniak przy skrzyżowaniu ul. Wileńskiej i ul. Tarnopolskiej (dz. nr 4/332 ob.8), h)rabata u podnóża latarni morskiej (dz. nr 3/36 ob.4), i)Skwer przy Bindażu Grabowym im. prof. Ryszarda Siweckiego przy ul. Towarowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonanie nasadzeń w 77 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń w 77 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg - termin realizacji do 30 czerwca 2013r,..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie nasadzeń kwiatowych w amplach wiszących na terenach miasta Kołobrzeg..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń kwiatowych w amplach wiszących na terenach miasta Kołobrzeg - termin realizacji do 30 czerwca 2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.