eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Szturmowców 2 Świdwin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21816

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Szturmowców 2 Świdwin Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie, do kontaktów: Wanda Saganowska, ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4892797 w. 207, 208, fax 091 4887495, e-mail: zior.szczecin@wam.net.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.orszczecin.wam.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa; Inne:zarządzanie nieruchomościami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Szturmowców 2 Świdwin. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Świdwin ul. Szturmowców 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: termomodernizacja budynku mieszkalnego w m. Świdwin ul. Szturmowców 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy na cały zakres rzeczowy niezbędny do wykonania. Do kosztorysu należy załączyć zestawienie przyjętych do wyceny materiałów - wykaz materiałów stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Na w/w materiały Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92, poz. 881 ). Przedmiary robót załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia mają charakter informacyjny. Przygotowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy, sporządzony w postaci kalkulacji uproszczonej, będzie wykorzystany przez Zamawiającego wyłącznie do rzeczowego rozliczenia inwestycji. Ceny jednostkowe można ustalać na podstawie publikowanych informacji o cenach jednostkowych lub kalkulacji własnej Wykonawcy Wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy winno zawierać 100 % kosztów realizacji, tj. : koszt realizacji robót przedmiotu zamówienia, ustalony zgodnie z pkt. 1 niniejszej części, koszty obsługi geodezyjnej, koszty organizacji ruchu drogowego oraz ewentualne koszty zajęcia pasa drogowego, koszty uzgodnień, opinii, badań (np. wody przez SANEPID itp.) i odbiorów (np. kominiarskie, gazowe, elektryczne itp.), koszty organizacji placu budowy, opłaty za dozór, zabezpieczenie i ubezpieczenie budowy do wysokości ceny kontraktu, koszty zużycia mediów: prądu, wody, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej wykonanych robót, inne koszty konieczne do poniesienia. ryzyko ryczałtu zgodnie z art. 632 k.c.- jeżeli strony umówiły się o wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Jeżeli jednak wskutek zmiany stosunków, której nie można było przewidzieć, wykonanie dzieła groziłoby przejmującemu zamówienie rażącą stratą, sąd może podwyższyć ryczałt lub rozwiązać umowę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót będących przedmiotem zamówienia: docieplenie ścian zewnętrznych budynku docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, wymiana istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV wraz z podokiennikami wewnętrznymi, wymiana istniejącej drewnianej stolarki drzwiowej (zewnętrznej) do klatek schodowych na stalowe szklone, do lokalu usługowego PCV szklone, naprawa schodów zewnętrznych i balkonów, przemurowanie kominów na poddaszu i ponad dachem , sprawdzenie i oczyszczenie (z usunięciem gruzu i gniazd ptaków) przewodów wentylacyjnych wymiana w miejscach koniecznych pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic: poziomej metodą iniekcji oraz pionowej powłokowej z naprawą podłoża malowanie ścian stropów i biegów klatek schodowych wraz z naprawą tynków modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wykonanie instalacji gazowej wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wymiana instalacji elektrycznej na klatkach schodowych i piwnicy: oświetleniowej, dzwonkowej, wymiana piętrowych licznikowych tablic rozdzielczych, wykonanie instalacji domofonowej 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 33.000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące zł ). Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą się wykazać: doświadczeniem w postaci wykonania w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, kadrą do wykonania zamówienia posiadającą wymagane uprawnienia, odpowiednią sytuacją finansową (np. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytowej na kwotę min. 300.000,00 zł na realizację zamówienia ), posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (budowlanej) na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny oferty brutto, dokumentami określonymi w cz. IX SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty 2)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 3)oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, 4)oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, 6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, 7)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadania (dysponowania) środkami finansowymi w kwocie min. 300.000,00 zł na realizację zamówienia (np. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, 8)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie minimum 2 dokumenty potwierdzające realizacje o wartości nie mniejszej niż 80 % ceny oferty brutto, z których musi wynikać wartość robót, zakres robót, okres ich realizacji, miejsce realizacji, oraz fakt należytego ich wykonania np. załączyć do oferty potwierdzone za zgodność kopie protokółów odbioru robót, 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (budowlanej)na kwotę nie mniejszą niż 50 % ceny oferty brutto. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wymagane jest, aby osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, oraz zaświadczenie wystawione przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważne w okresie realizacji robót będących przedmiotem przetargu, 11)wykaz robót wykonywanych przez wykonawcę i poszczególnych podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 12)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. 200.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.