eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową powlekaną T-35 na budynku ambulatoryjno-mieszkalnym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Opatów: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową powlekaną T-35 na budynku ambulatoryjno-mieszkalnym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie
Numer ogłoszenia: 218158 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opatowie, ul. Partyzantów 46, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-15 8684093, fax 0-15 8684093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wiw.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Weterynaryjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z eternitu na blachę trapezową powlekaną T-35 na budynku ambulatoryjno-mieszkalnym Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie eternitu i utylizacja, pokrycie blachą trapezową powlekaną, wykonanie obróbek blacharskich

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 złotych. słownie: dwa tysiące złotych. 2. Wadium może być wniesione w formie przewidzianej ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45 pkt 6 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gotówki, kwota oznaczona w punkcie 1 może zostać przelana na konto Zamawiającego 65101012380857592230000000 W przypadku przelewu Wykonawca dołączy do oferty kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione przelewem ma być na koncie Zamawiającego do dnia 29.11. 2007r. do godz. 10:00. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je złożyć w sekretariacie w siedzibie Zamawiającego do dnia 29.11. 2007r. do godz. 10:00. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust.1,2,3,4 tj: z chwilą upływu okresu związania ofertą, zawarcia umowy i wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego bez wyboru oferty, chyba, że Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy lub odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)wykonali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 100.000,00 PLN netto każda, i udokumentują ich należyte wykonanie. 6)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7)spełniają warunki i wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawie prawa zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r.( tj. Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) 8)Posiadają uprawnienia i stosowne zezwolenie do demontażu eternitu na terenie woj. świętokrzyskiego B. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawcę dokumentów określonych przez Zamawiającego w SIWZ. Na zasadzie : spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy - stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Prawidłowo wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 100.000,00 PLN netto każda, wykonanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 6.Prawidłowo wypełniony kosztorys ofertowy (sporządzony metodą szczegółową w oparciu o katalogi nakładów wyszczególnione w przedmiarach robót w przypadku braku katalogów - kalkulacje własną. W cenie kosztorysowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym te o których mowa w pkt. XII. 1 c SIWZ. 7.Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty, lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wiw.kielce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Opatowie ul. Partyzantów 46 27-500 Opatów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Opatowie ul. Partyzantów 46 27-500 Opatów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.