eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Znak sprawy ZP/SO/10/09 - Usługi ochrony mienia i osób Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z zabezpieczeniem technicznym polegającym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Koszalin: Znak sprawy ZP/SO/10/09 - Usługi ochrony mienia i osób Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z zabezpieczeniem technicznym polegającym na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń systemów alarmowych.
Numer ogłoszenia: 218147 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy , ul. Waryńskiego 7, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428742, faks 094 3423755, 3428897.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Znak sprawy ZP/SO/10/09 - Usługi ochrony mienia i osób Sądu Okręgowego w Koszalinie oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z zabezpieczeniem technicznym polegającym na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń systemów alarmowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób mająca na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz ochrona mienia zapobiegająca przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony realizowane w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej - stałej lub doraźnej, polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych b) zabezpieczenia technicznego polegającego na konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń systemów alarmowych. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi ochroniarskie 79 710000-4 Służba ochrony ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w Sądzie Okręgowym w przypadku zakłócania ze strony zorganizowanych grup przestępczych lub pojedynczych osób porządku procesowego i stworzenia poważnego zagrożenia dla życia i zdrowia osób uczestniczących w postępowaniu sądowym i pracowników sądowych. Podstawowe czynności obejmujące bezpośrednią ochronę fizyczną: - dopilnowanie ścisłego przestrzegania Regulaminu wewnętrznego zachowania się na terenie Sądu oraz zakresu zadań i obowiązków pracowników ochrony; - stałe przebywanie i czuwanie na przeznaczonym do ochrony obiekcie; - zabezpieczenie porządku i bezpieczeństwa wewnątrz obiektu; - niedopuszczenie do kradzieży z włamaniem lub zniszczeniem mienia dokonanych na szkodę Zleceniodawcy; - pilnowanie, aby do ochranianych obiektów po godzinach pracy nie wchodziły osoby nieupoważnione; - kontrola osób wchodzących do budynku pod kątem posiadania niebezpiecznych przedmiotów; - sprawdzanie tożsamości osób wchodzących na teren Sądu poddając ich każdorazowo kontroli na wykrywaczu metali; - wezwanie osób do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na jego terenie lub stwierdzenie zakłócania porządku publicznego; - zatrzymanie sprawców czynów zabronionych i przekazanie ich policji; - zabezpieczenie śladów i innych dowodów czynów zabronionych popełnionych na terenie obiektu; - sprawdzanie zabezpieczenia obiektu i pomieszczeń Zamawiającego, a w szczególności miejsc wymagających szczególnej ochrony; - bieżące informowanie Zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia przed kradzieżą, włamaniem, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia na terenie chronionego obiektu; - czynna działalność zmierzająca do uniemożliwienia powstania szkód i ich minimalizacji w przypadku wybuchu pożaru i innych zdarzeń losowych; - podejmowanie działań określonych dla ochrony w instrukcji p.poż oraz na wypadek innych zagrożeń; - w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej pracownicy ochrony prowadzić będą dokumentację wskazaną przez Zamawiającego. Podstawowe czynności obejmujące stały dozór sygnałów elektronicznych: - monitorowanie drogą radiową poprzez zespoły komunikatorów obiektu w zakresie powiadomienia o włamaniu i sygnalizacji napadu; - przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanego obiektu do bazy elektronicznego systemu ostrzegania; - zdalne kontrolowanie urządzeń alarmowych zainstalowanych w nadzorowanym obiekcie; - pełne rejestrowanie przychodzących z chronionego obiektu sygnałów alarmowo - informacyjnych; - obsługa systemów monitoringu wizyjnego; - bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej (patrolu samochodowego) - w razie potrzeby powiadomienie o alarmie stanowiska Dyżurnego Komendy Policji w celu podjęcia wspólnych działań. Podstawowe czynności zabezpieczenia technicznego polegające na konserwacji elektronicznych urządzeń systemów alarmowych: - montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawy w miejscach zainstalowania; - konserwacja kamer zewnętrznych; - montaż urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacja, naprawa i awaryjne otwieranie w miejscach zainstalowania; - systematyczne, co miesięczne, dokonywanie kontroli urządzeń technicznych systemów napadowych w poszczególnych pomieszczeniach. W skład służby ochrony wchodzi 6 pracowników ochrony pracujących w systemie zmianowym: - kierownik zmiany - 2 osoby, - pracownicy ochrony - 4 osoby. Służbę ochrony pełni się systemem zmianowym przez całą dobę wg. miesięcznego grafiku w składzie: - kierownik zmiany - konsola - od godz. 7:00 do 15:30 - pracownicy ochrony - bramka - od godz. 7:00 do 15:30 (w poniedziałki od godz. 7:30 do 18:00) - pracownik ochrony - bramka - od 7:30 do 19:30 - pracownik ochrony - pomieszczenie monitoringu wizyjnego - od godz. 19:30 do 7:30 - w dni wolne i świąteczne - pomieszczenie monitoringu wizyjnego - godz. 7:30 - 19:30 i 19:30 - 7:30 dnia następnego. Z przebiegu służby dyżurni sporządzają pisemny raport w książce służb. Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracowników wykonujących usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym. Wykonawca zamówienie wykonuje sam, bez udziału podwykonawców. Wykonawca musi posiadać: - minimum trzy grupy interwencyjne wyposażone w samochody tak, aby co najmniej jedna z nich mogła podjąć interwencję w czasie maksymalnie 15 minut w dzień i 5 minut w nocy; - system łączności radiowej pozwalający na radiowe komunikowanie się pracownikowi ochrony oraz grupie interwencyjnej z Centrum Monitorowania wyposażonym we własną stację monitorowania (radiowe urządzenia nadawczo- odbiorcze pracujące w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego); - możliwość monitorowania obiektu Zamawiającego drogą radiową pozwalającą na stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych; - pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem rejon miasta Koszalin; - pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych, obejmującej swym zasięgiem miasto Koszalin. Pracownicy ochrony winni posiadać: - licencje pracownika ochrony (art. 26 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późn. zm); - poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli POUFNE zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 196, poz. 1631); - jednolite umundurowanie (ubiór) i identyfikatory umożliwiające identyfikację podmiotu zatrudniającego, zgodnie z wymaganiami ustalonymi z Zamawiającym; - wyposażenie niezbędne do stosowania środków przymusu bezpośredniego wobec osób uniemożliwiających wykonanie zadań określonych w ustawie o ochronie osób i mienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść do dnia 30.11.2009 r. do godz.11:00. Wysokość wadium wynosi 9 150,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy sto pięćdziesiąt PLN 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do ofert. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a)Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b)przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r., nr 87, poz.605 ze zm.), - niniejszej SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 2 do SIWZ, 3. aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2005 r., nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) 4. status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania oraz używania w celu ochrony paralizatorów elektrycznych, wydaną na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 sierpnia 1998 roku w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. nr 113, poz. 730 z późn. zm) 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług ochrony mienia i osób w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (ochrona osób i mienia w budynkach przez okres minimum jednego roku, o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 8. wykazu pojazdów, którymi dysponuje Wykonawca przeznaczonych dla grup interwencyjnych ze wskazaniem numerów rejestracyjnych pojazdów - załącznik nr 4; 9. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4.7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 10. imienny wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane licencje, poświadczenia bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE, dopuszczenie do posiadania broni - załącznik nr 5. 11. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 1 500 000 zł bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia, 13. zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające posiadanie systemu zarządzania jakością usług ochrony osób i mienia (np. certyfikat zgodności z normą ISO 9001-2000 lub inny równoważny dokument potwierdzający odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości świadczonych usług), 14. pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Koszalin, 15. pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych obejmując swym zasięgiem miasto Koszalin, 16. a ponadto: 17. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 5-6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - okres prowadzonej działalności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie Koszalina - 10
  • 3 - Ilość budynków objętych wykonaną lub wykonywaną w okresie prowadzonej działalności usługą ochrony mienia i osób o charakterze i złożoności porównywaln - 20
  • 4 - Ilość posiadanych na terenie Koszalina grup interwencyjnych wyposażonych w samochody - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, 75-541 Koszalin, pokój nr 138..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.