eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Usługi transportowo - sprzętowe w 2015 roku dotyczące zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki, chodników zlokalizowanych w pasach drogowych innych dróg, jeśli bezpośrednio przylegają do granic nieruchomości stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz alejek na terenach zieleni miejskiej, w tym na terenie rezerwatu przyrody Niebieskie Źródła w Tomaszowie Mazowieckim.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Tomaszów Mazowiecki: Usługi transportowo - sprzętowe w 2015 roku dotyczące zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki, chodników zlokalizowanych w pasach drogowych innych dróg, jeśli bezpośrednio przylegają do granic nieruchomości stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz alejek na terenach zieleni miejskiej, w tym na terenie rezerwatu przyrody Niebieskie Źródła w Tomaszowie Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 218137 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowo - sprzętowe w 2015 roku dotyczące zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki, chodników zlokalizowanych w pasach drogowych innych dróg, jeśli bezpośrednio przylegają do granic nieruchomości stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz alejek na terenach zieleni miejskiej, w tym na terenie rezerwatu przyrody Niebieskie Źródła w Tomaszowie Mazowieckim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportowo - sprzętowe w 2015 roku dotyczące zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki, chodników zlokalizowanych w pasach drogowych innych dróg, jeśli bezpośrednio przylegają do granic nieruchomości stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz alejek na terenach zieleni miejskiej, w tym na terenie rezerwatu przyrody Niebieskie Źródła w Tomaszowie Mazowieckim. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z podziałem na 3 części: Część A - Zimowe utrzymanie dróg, Część B - Zimowe utrzymanie chodników, Część C- Zimowe utrzymanie alejek, Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie 3 części łącznie lub na każdą z osobna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część A - 17 000, 00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych), 2) Część B - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), 3) Część C - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych), w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy tylko części A Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę transportowo sprzętową przy zimowym utrzymaniu dróg, o wartości min. 500 000,00 pln brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wykazu robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dotyczy tylko części A Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi urządzeniami niezbędnymi do zrealizowania zamówienia: - min. 3 piaskarkami ze środkami transportu, - min. 3 samochodami z pługiem, - min. 1 rozsypywarką z systemem nawilżania soli, - min. 1 równiarką, - min. 1 ładowarką,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - dotyczy części A - 400 000,00 zł. - dotyczy części B - 50 000,00 zł, - dotyczy części C - 50 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawia przedłożonej informacji z banku lub SKOK. UWAGA: W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane i wartości w walutach innych niż polski złoty (PLN), zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni waluty obcej według Narodowego Banku Polskiego (www.nbp.gov.pl) z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). W przypadku braku ogłoszenia średniego kursu waluty obcej w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie kurs ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w najbliższym dniu po zamieszczeniu ogłoszenia w BZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz oferty. - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), - Wypełniony wykaz cen jednostkowych brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia, technologii wykonywania usług, wynagrodzenia, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi mogą być w szczególności: 1) ograniczenia w dostępie do terenu objętego usługami, 2) wyjątkowo niekorzystne warunki atmosferyczne uzasadniające wcześniejsze rozpoczęcie lub późniejsze zakończenie realizacji usług objętych niniejszą umową. 3) katastrofy, akty wandalizmu, 4) konieczność realizacji zamówień dodatkowych, 3. W szczególnych przypadkach na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, możliwa jest zmiana w sposobie wykonywania usługi. 1) Zmiana powyższa jest możliwa, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy. 2) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa i norm odnoszących się do przedmiotu zamówienia. 3) Druga strona musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany. 4. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać każdorazowo zgodę zamawiającego na realizację ewentualnych prac zamiennych, dodatkowych. Jeżeli wykonawca dokona ich realizacji bez wymaganej zgody, zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy zapłaty wynagrodzenia za te usługi. 5. Bez zgody zamawiającego mogą być wykonywane jedynie prace mające na celu niezwłoczne zapobieżenie awarii, szkodzie lub utracie życia i zdrowia, o czym wykonawca zobowiązany jest natychmiast zawiadomić zamawiającego. 6. Zamówienia dodatkowe mogą być realizowane wyłącznie na mocy odrębnych umów zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=118770
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 w godzinach pracy Urzędu tj: 7:30 - 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - Zimowe utrzymanie dróg:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) odśnieżanie dróg, 2) odśnieżanie obiektów mostowych, 3) usuwanie śliskości na drogach, 4) usuwanie śliskości na obiektach mostowych. Usługi będą realizowane na ulicach miejskich i obiektach mostowych zgodnie z przyjętymi standardami zimowego utrzymania oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną. Wykaz niezbędnego sprzętu do odśnieżania dróg i zwalczania śliskości na drogach: 1) min. 3 piaskarki ze środkami transportu, 2) min. 3 samochody z pługiem, 3) min. 1 rozsypywarka z systemem nawilżania soli, 4) min. 1 ładowarka, 5) min. 1 równiarka,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Zimowe utrzymanie chodników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie chodników znajdujących się w pasach drogowych: 1) dróg gminnych i wewnętrznych stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki - w przypadku chodników, które nie są położone bezpośrednio przy liniach rozgraniczających pasa drogowego, 2) dróg zaliczonych do pozostałych kategorii dróg publicznych - w przypadku chodników położonych bezpośrednio przy granicach nieruchomości stanowiących własność Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki. Zimowe utrzymanie chodników obejmuje: 1) stałe utrzymanie chodników 2) interwencyjne utrzymanie chodników. Stałe utrzymanie chodników polega na ich odśnieżaniu i posypaniu mieszanką piaskowo solną w przypadku wystąpienia pokrywy śnieżnej oraz śliskości zimowej bądź jedynie posypanie mieszanką piaskowo - solną w przypadku wystąpienia śliskości. Czas reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie czynności jw. nie powinien być dłuższy niż 2 godziny od chwili powzięcia informacji o takiej konieczności lub od momentu wystąpienia warunków atmosferycznych, które obligują Wykonawcę do jej rozpoczęcia. Interwencyjne utrzymanie chodników obejmuje czynności jak w przypadku stałego utrzymania, jednak ich podjęcie następuje jedynie po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. Zgłoszenie telefoniczne będzie potwierdzone na piśmie przez Zamawiającego. Dopuszcza się dokonanie potwierdzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Rozpoczęcie czynności interwencyjnego utrzymania chodników nastąpi nie później niż 2 godziny od zgłoszenia konieczności ich realizacji przez Zamawiającego. Zakres zleconych usług interwencyjnych zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego. Wywóz śniegu z chodników następować będzie jedynie po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego. Zgłoszenie telefoniczne będzie potwierdzone na piśmie przez Zamawiającego. Dopuszcza się dokonanie potwierdzenia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Rozpoczęcie czynności wywozu śniegu z chodników nastąpi nie później niż 2 godziny od zgłoszenia konieczności ich realizacji przez Zamawiającego. Zakres zleconych usług wywozu śniegu z chodników zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego. Powierzchnie chodników mogą ulec zmianie w ciągu obowiązywania umowy. Standardy zimowego utrzymania chodników: 1) w przypadku ciągłych opadów śniegu należy zapewnić możliwość przejścia na połowie szerokości chodnika; zgarnięty śnieg należy pryzmować na trawnikach, a w przypadku ich braku przy krawędzi jezdni, 2) w przypadku ciągłych opadów śniegu wykonawca zobowiązany jest do systematycznego świadczenia usług zwalczania opadów śniegu i śliskości zimowej, 3) po ustaniu opadów śniegu chodniki winny być odśnieżone w ciągu 2 godzin od ustania opadów oraz równomiernie posypane mieszanką piaskowo - solną na całej szerokości chodnika, za wyjątkiem przypadków, kiedy konieczne będzie pryzmowanie śniegu na chodniku, 4) w przypadku wystąpienia śliskości zimowej niezależnie od opadów należy niezwłocznie przystąpić do posypania nawierzchni chodnika mieszanką piaskowo - solną. Standardy zimowego utrzymania chodników dotyczą zarówno utrzymania stałego jak i utrzymania interwencyjnego. Zasady odbioru usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników. Odbiorowi podlega każdy element pracy. Odbiór odbywa się po wykonaniu usług na podstawie potwierdzeń wykonanych przez Zamawiającego. Odbiór częściowy wyrywkowy odbywa się w ciągu 2 - 3 godzin od wykonania pracy, o ile warunki pogodowe nie niwelują efektów wykonanej pracy. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych odstępstw od ustalonych standardów, Wykonawca ponosi kary, zgodnie z podpisaną umową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C - Zimowe utrzymanie alejek,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie alejek obejmuje: 1) Stałe utrzymanie alejek polega na ich odśnieżaniu i posypaniu piaskiem w przypadku wystąpienia pokrywy śnieżnej oraz śliskości zimowej bądź jedynie posypanie piaskiem w przypadku wystąpienia śliskości. 2) Czas reakcji Wykonawcy na rozpoczęcie czynności jw. nie powinien być dłuższy niż 2 godziny od chwili powzięcia informacji o takiej konieczności lub od momentu wystąpienia warunków atmosferycznych, które obligują wykonawcę do jej rozpoczęcia. Powierzchnie alejek mogą ulec zmianie w ciągu obowiązywania umowy. Standardy zimowego utrzymania alejek: 1) W przypadku ciągłych opadów śniegu należy zapewnić możliwość przejścia na połowie szerokości alejki; zgarnięty śnieg należy pryzmować przy krawędzi alejki, 2) W przypadku ciągłych opadów śniegu wykonawca zobowiązany jest do systematycznego świadczenia usług zwalczania opadów śniegu i śliskości zimowej, 3) Po ustaniu opadów śniegu alejki winny być odśnieżone w ciągu 2 godzin od ustania opadów oraz równomiernie posypane piaskiem na całej szerokości alejki, za wyjątkiem przypadków, kiedy konieczne będzie pryzmowanie śniegu na alejce, 4) W przypadku wystąpienia śliskości zimowej niezależnie od opadów należy niezwłocznie przystąpić do posypania nawierzchni alejek piaskiem, 5) W celu likwidacji śliskości zabrania się stosowania na terenach zieleni miejskiej soli oraz substancji chemicznych mogących powodować niszczenie drzew i zieleni O ile w ciągu alejki występują schody należy zachować takie same standardy utrzymania jak przy alejkach. Zasady odbioru usług związanych z zimowym utrzymaniem chodników. Odbiorowi podlega każdy element pracy. Odbiór odbywa się po wykonaniu usług na podstawie potwierdzeń wykonanych przez Zamawiającego. Odbiór częściowy wyrywkowy odbywa się w ciągu 2 - 3 godzin od wykonania pracy, o ile warunki pogodowe nie niwelują efektów wykonanej pracy. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych odstępstw od ustalonych standardów, Wykonawca ponosi kary, zgodnie z podpisaną umową..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.