eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym AQUA ŻYRARDÓW przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Żyrardów: Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym AQUA ŻYRARDÓW przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 218121 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 854 16 46 wew. 100, faks 046 854 16 46 wew. 100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi szatni oraz sprzątania, utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo- rekreacyjnym AQUA ŻYRARDÓW przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi: 1) związane z obsługą szatni zlokalizowanej w obiekcie AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. w Żyrardowie przy ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie w godzinach od 7 00- 22 00 przez siedem dni w tygodniu, z wyjątkiem dni wolnych w których obiekt jest nieczynny (Święta i przerwa techniczna). 2) sprzątania i utrzymania porządku i czystości w kompleksie sportowo-rekreacyjnym w godzinach ustalonych według potrzeb Zamawiającego, polegające m.in. na: a) koszeniu, podlewaniu, przycinaniu, b) dbaniu o tereny zielone, c) oczyszczaniu kostki parkingowej i chodnikowej z trawy i innych roślin, d) w okresie zimowym odśnieżaniu ciągów komunikacyjnych, e) wykonywaniu drobnych prac remontowych na zewnątrz i wewnątrz budynku, f) myciu i czyszczeniu tarasu głównego (ręcznie i maszynowo), g) malowaniu ogrodzenia i innych urządzeń i instalacji, h) obserwowaniu monitoringu (doraźnie, zgodnie z potrzebami), i) utrzymywaniu czystości terenów zewnętrznych wraz z ciągami komunikacyjnymi, j) obsłudze urządzeń mechanicznych (takich jak: maszyna czyszcząca, karcher, kosiarka, itp). 2. Zamawiający zapewnia sprzęt i narzędzia techniczne oraz środki techniczne do wykonywania w/w czynności, zaś środki ochrony indywidualnej Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 3. Rozliczenie będzie dokonywane za godziny faktycznie przepracowane, przyjmuje się średnio miesięcznie 450 godzin obsługi szatni i max.168 godzin miesięcznie osoby wykonującej prace porządkowe w okresie świadczenia usługi, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że liczba godzin osoby wykonującej prace porządkowe może ulec zmniejszeniu np. w okresie zimowym. 4. Podstawą rozliczenia świadczonych usług (szatni, sprzątania i utrzymania porządku i czystości) będzie faktyczna ilość przepracowanych godzin, potwierdzona w wykazie przepracowanych godzin w danym miesiącu. 5. Osoby obsługujące szatnię zobowiązane są do: 1)Przyjmowania od osób korzystających z pływalni odzieży wierzchniej, nakryć głowy i innych przedmiotów, umieszczanie ich na wieszakach i wręczanie klientowi (właścicielowi) numerka identyfikacyjnego jako pokwitowania potwierdzającego przyjęcie rzeczy, 2) po okazaniu i zwrocie numerka, wydanie właścicielowi oddanej do przechowania odzieży i innych przedmiotów, umieszczonych na wieszaku pod tym numerem, 3) utrzymywanie czystości i porządku w szatni, 4) po zakończeniu pracy, pracownik powinien pozostawić szatnie w należytym porządku, sprawdzając także czy nie istnieje zagrożenie pożarowe, 5) czuwania nad bezpieczeństwem powierzonego mienia, 6) nie opuszczania stanowiska pracy w czasie pełnienia dyżuru szatni, 7) zabezpieczenia szatni przed osobami nieuprawnionymi przez okres pełnienia dyżuru. 6. W celu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy odpowiedniej liczby pracowników zapewniających wykonanie przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zapewni umundurowanie pracowników obsługi w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację, ubiór zewnętrzny wszystkich pracowników musi być utrzymany w nienagannym stanie - czysty, wyprasowany, bez widocznych oznak zużycia. 3)Wydania pracownikom imiennych identyfikatorów. 4)Zamawiający opracuje i udostępni w miejscu widocznym dla użytkowników szatni, instrukcję postępowania w przypadku zagubienia przez użytkownika numerka identyfikacyjnego. 5) Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby, o których mowa w § 1 posiadają przeszkolenie w zakresie przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny, przepisów przeciwpożarowych oraz posiadają aktualne orzeczenie lekarskie dopuszczające do wykonywania prac objętych przedmiotem zdania. 6) Przed przystąpieniem do świadczenia usług, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu listy pracowników wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy. W przypadku zmian w/w pracowników Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego oraz dostarczenia aktualnej listy pracowników. Każdorazowa zmiana pracowników Wykonawcy wyznaczonych do realizacji niniejszej umowy nie wymaga zmiany aneksu do umowy. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za zagubienie rzeczy pozostawionych w obsługiwanej przez niego szatni, nie ponosi zaś odpowiedzialności zaś pieniądze i rzeczy wartościowe, takie jak: zegarki, telefony komórkowe, biżuterię) pozostawione w ubraniach. 8) Wykonawca przyjmuje na siebie odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich powstałe na skutek działań lub zaniechań Wykonawcy stanowiących niewykonanie lub nienależyte wykonanie niniejszej umowy. 9) Posiadania nieprzerwanie przez cały okres trwania Umowy, ważnej polisy lub innego równoważnego dokumentu ubezpieczenia, 10) Na Wykonawcy ciąży obowiązek: a) dbałości o powierzone mienie i wyposażenie, b) przekazywania informacji i uwag związanych z ochroną powierzonego mienia oraz pełnioną służbą, c) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych podczas realizacji niniejszej umowy, d) zachowania porządku i czystości. 7.Zamawiający udostępni Wykonawcy: 1)szatnię dla obsługi interesantów Zamawiającego, 2)pomieszczenie dla osoby wykonującej prace porządkowe na terenie kompleksu sportowo-rekreacyjnego, 3)sprzęt i narzędzia techniczne oraz środki techniczne niezbędne do wykonania prac porządkowych. 8.Przed przystąpieniem do świadczenia usług Zamawiający zapozna i przekaże Wykonawcy informację o obowiązującym regulaminie korzystania z pływalni, jak i informację o obowiązujących zasadach BHP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.20 - Usługi portierskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczeń dołączonych do oferty, na zasadzie spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy,że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o niniejsze zamówienie i wynik postępowania oraz jeżeli zmiany te nie naruszą zasady równego traktowania wykonawców ubiegających się o zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o- kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2011 godzina 11:45, miejsce: AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o.-kompleks sportowo-rekreacyjny, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27, 96-300 Żyrardów, sekretariat I- sze piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.