eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Dostawa i montaż podnośnika platformowego do budynku Zespołu Szkół w Przemkowie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Przemków: Dostawa i montaż podnośnika platformowego do budynku Zespołu Szkół w Przemkowie
Numer ogłoszenia: 218121 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie , plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 831 92 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż podnośnika platformowego do budynku Zespołu Szkół w Przemkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż podnośnika platformowego, zewnętrznego, przeszklonego dla osób niepełnosprawnych do budynku Zespołu Szkół w Przemkowie zgodnie z załączonym opisem. Wymiary platformy: 1000 mm x 1500 mm, wymiary zewnętrzne: 1400 mm x 1600 mm. Zadanie obejmuje: wykonanie wszelkich prac instalacyjno-montażowych, wykonanie oświetlenia, kompleksową dostawę i montaż dźwigu, wykonanie w maszynowni prac koniecznych do uruchomienia i eksploatacji dźwigu, opracowanie dokumentacji montażowej i odbiorowej wraz z wymaganymi uzgodnieniami i przekazaniem protokolarnego dźwigu do eksploatacji Dyrektorowi Zespołu Szkół w Przemkowie. Zamontowane urządzenie winno uzyskać dopuszczenie do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego. Obowiązek ten ciąży na dostawcy. Dostawca winien udzielić gwarancji na okres min. 36 m-cy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - 42.41.61.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000 zł. słownie: trzy tysiące złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania, dołączyć również dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.); 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000 zł. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez konsorcjum oświadczenie z zakresu art. 24 ust. 1 i 2 musi złożyć każdy z podmiotów), 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia. 6) dowód wniesienia wadium. 7) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: W punkcie informacyjnym Urzędu - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.