eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja instalacji elektrycznej oraz modernizacja sal , korytarzy, sanitariatów - 1 etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Gliwice: Modernizacja instalacji elektrycznej oraz modernizacja sal , korytarzy, sanitariatów - 1 etap
Numer ogłoszenia: 218113 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210007 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im.Wincentego Styczyńskiego, ul. Gierymskiego 1, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 77 97, faks 0-32 231 77 97 wew. 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej oraz modernizacja sal , korytarzy, sanitariatów - 1 etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja instalacji elektrycznej oraz modernizacja sal , korytarzy, sanitariatów - 1 etap - zamówienie uzupełniające Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane we wskazanych pomieszczeniach, stanowiące powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego objętego zamówieniem numer ZP1/Log/2014..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy ELEKTRIN Robert Szperling, ul. Jana Śliwki 19, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142054,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 166800,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, pn.: Modernizacja instalacji elektrycznej oraz modernizacja sal , korytarzy, sanitariatów - 1 etap (nr sprawy ZP1/Log/2014) dopuścił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dopuszczeniu możliwości udzielenia zamówień uzupełniających została zawarta w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu (opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 104203-2014 z dnia 15.05.2014r. Zamawiający ustalił, iż wielkość zamówień uzupełniających określa się maksymalnie jako 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę netto 634 140,18 zł, co stanowi równowartość 150095,90 euro. Wartość zamówień uzupełniających ustalono 50% wartości zamówienia podstawowego , tj. na kwotę netto 317 070,09 zł, co stanowi równowartość 75 047,95 euro. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, które będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Mając na uwadze powyższe okoliczności, należy stwierdzić, że Zamawiający spełnił wszystkie przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych i działając na podstawie przedmiotowego artykułu zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.