eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Zabrze: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 218109 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami , ul. Targowa 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3734810, fax. 032 3734821.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest swiadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu. Przedmiot zamówienia dzieli się na 4 części: część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka7 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 179 233,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 89 922,99 część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 103 325,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 59 189,48 część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 56 260,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 84 514,75 część nr 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 44 955,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 45 817,17. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych przez wykonawców do każdego w/w zadania z osobna, do kilku lub do wszystkich naraz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 - 4 100,00 PLN, - dla części 2 - 2 400,00 PLN, - dla części 3 - 1 700,00 PLN, - dla części 4 - 1 200,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: A) wykaz nie mniej niż 3 wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, o łącznej wartości 100 000 PLN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszą niż 50 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; B) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert - potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). Zamawiający nie dopuszcza wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jofgn.zabrze.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41 - 800 Zabrze, pokój 20.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Jednostka Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami ul. Targowa 2, 41 - 800 Zabrze, sekretariat pokój 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 1 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 1 zlokalizowany przy ul. Szramka7 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 179 233,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 89 922,99.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 2 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 2 zlokalizowany przy ul. Żółkiewskiego 12a - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 103 325,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 59 189,48.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 3 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 3 zlokalizowany przy ul. Staromiejskiej 15 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 56 260,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 84 514,75.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie czystości terenów zewnętrznych i niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr 4 - Punkt Obsługi Mieszkańców nr 4 zlokalizowany przy ul. Tarnopolskiej 57 - powierzchnia działek niezabudowanych będących w zarządzie Jednostki Obsługi Finansowej Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu przeznaczona do sprzątania w m2 44 955,00 - powierzchnia lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży w budynkach posadowionych na działkach na których należy wykonywać przedmiot zamówienia w m2 45 817,17..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.