eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Budowa ulicy Jarzębinowej na os. Ogrodnik w Piekoszowie oraz budowa ulicy Sikorskiego na osiedlu 40-lecia w Piekoszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Piekoszów:
Budowa ulicy Jarzębinowej na os. Ogrodnik w Piekoszowie oraz budowa ulicy Sikorskiego na osiedlu 40-lecia w Piekoszowie

Numer ogłoszenia: 218093 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów , ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, faks 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ulicy Jarzębinowej na os. Ogrodnik w Piekoszowie oraz budowa ulicy Sikorskiego na osiedlu 40-lecia w Piekoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa:
1). ulicy Jarzębinowej na osiedlu Ogrodnik w Piekoszowie, w zakresie:
- droga klasy L
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- projektowana prędkość 30-40 km/h
- jezdnia szerokości 2 x 3,0 = 6,00 m
- pasy zieleni szerokości 2,50 m
- chodniki obustronne szerokości 1,50 m
- nie przewiduje się zatok autobusowych
- budowę kanalizacji deszczowej z przyłączami do wpustów ulicznych; zgodnie z projektami budowlanymi branży drogowej pn. Ulica Jarzębinowa na osiedlu Ogrodnik w Piekoszowie, część drogowa oraz branży sanitarnej pn. P.B. Kanalizacji deszczowej w ul. Jarzębinowej w Piekoszowie wraz z P.B. Odwodnienia wykopów na czas budowy kanalizacji deszczowej w ul. Jarzębinowej w Piekoszowie, które stanowią integralną część pozwolenia na budowę udzielonego Gminie Piekoszów przez Starostę Kieleckiego Decyzją Nr 1255/2010 Znak. B.II.7351-61-14/2010 z dnia 09 lipca 2010r.
2). Ulicy Sikorskiego na Osiedlu 40-lecia w Piekoszowie, w zakresie:
- droga klasy L
- jezdnia szerokości 2 x 3,0 = 6,00 m
- pobocze ziemne szerokości 0,5m
- kategoria obciążenia ruchem KR2
- prędkość projektowa Vp=40km/h
- zatoki autobusowe zlokalizowane na pasach ruchu
- chodnik jednostronny szerokości 2,00m
- teren zabudowy
- szerokość w liniach rozgraniczających wg linii własności
- niska zabudowa jednorodzinna
- budowy kanalizacji deszczowej O 500-200 ze studzienkami rewizyjnymi, przykanalikami i wpustami ulicznymi, (związanej z pozostałymi ulicami osiedla 40-lecia w Piekoszowie), która nawiązana będzie do budowanej kanalizacji deszczowej w ulicy Jarzębinowej na sąsiednim osiedlu Ogrodnik w Piekoszowie - z punktem włączenia do kolektora O600 w studzience kanalizacyjnej w ul. Jarzębinowej. Niewielki fragment kanalizacji deszczowej O250 z ul. Sikorskiego włączony będzie do zaprojektowanej w ramach odrębnego opracowania przez PUGiT Geoprojekt - Kielce kanalizacji deszczowej w ul. Piaskowej wraz z oczyszczalnią wód opadowych i roztopowych. Gmina Piekoszów na odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych posiada wymagane pozwolenia wodnoprawne. Budowa ulicy Sikorskiego w Piekoszowie objęta jest pozwoleniem na budowę udzielonym Gminie Piekoszów przez Starostę Kieleckiego Decyzja Nr 923/2010 Znak. B.II.7351-61-17/10 z dnia 28 maja 2010r.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu pn.: Uporządkowanie infrastruktury komunikacyjnej w Piekoszowie - gmina Piekoszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi 3 Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu Działania 3.2. Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Inwestycja będzie prowadzona w trzech etapach:
1. Pierwszy etap obejmował będzie budowę kanalizacji deszczowej w ulicy Jarzębinowej na Osiedlu Ogrodnik w Piekoszowie wg projektu budowlanego branży sanitarnej pn. P.B. Kanalizacji deszczowej w ul. Jarzębinowej w Piekoszowie oraz P.B. Odwodnienia wykopów na czas budowy kanalizacji deszczowej w ul. Jarzębinowej w Piekoszowie (opracowanego przez Pracownie Projektowa Danuty Jaroszyńskiej - Ziach z/s 25-028 Kielce, ul. Sadowa 7b/5) i powinien zostać zakończony do 20 grudnia 2010r. Płatność I-ego etapu w wysokości do 19% wartości wykonanych robót branży sanitarnej nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym kanalizacji deszczowej i zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
2. Drugi etap dot. kontynuacji robót drogowych w ulicy Jarzębinowej, będzie obejmował budowę drogi klasy L wg projektu branży drogowej pn. Ulica Jarzębinowa na Osiedlu Ogrodnik w Piekoszowie część drogowa, (opracowanego przez Pracownie Projektowa Danuty Jaroszyńskiej - Ziach, 25-028 Kielce, ul. Sadowa 7b/5) i powinien zostać zakończony w terminie do dnia 31 lipca 2011. Płatność II-ego etapu w wysokości ca 81% z branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej) i 100% wartości wykonanych robót drogowych nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym całej inwestycji w ulicy Jarzębinowej, rozliczeniu i podpisaniu protokołu końcowego przez Wykonawce i Zamawiającego.
3. Trzeci etap dot. budowy ulicy Sikorskiego w Piekoszowie na Osiedlu 40-lecia, zakresie budowy drogi klasy L, jednostronnego chodnika i kanału deszczowego, zgodnie z projektami wykonawczymi branży drogowej i sanitarnej (opracowanymi przez Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Technicznych GEOPROJEKT z/a 25-528 Kielce, ul. Zagnańska 27). Budowa ulicy Sikorskiego powinna być wykonana w terminie do dnia 15 grudnia 2011. Płatność III etapu (za wykonaną budowę ulicy Sikorskiego i zarazem płatność końcowa) nastąpi w ciągu 30 dni po odbiorze technicznym całości inwestycji, podpisaniu protokołu końcowego przez Wykonawcę i Zamawiającego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury.
Szczegółowy zakres informacji o zakresie zadania obejmują projekty budowlano-wykonawcze i specyfikacje techniczne (załącznik nr 1 do siwz) oraz przedmiary robót (załącznik nr 2 do siwz). Załączone przedmiary robót stanowią element pomocniczy dla Wykonawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 141.053,00zł. (słownie: sto czterdzieści jeden tysięcy pięćdziesiąt trzy złote)
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca wnosi wadium w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
5. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
Uwaga:
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały dokumentu wadium z ofertą.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
BS Łopuszno O/Piekoszów Nr 85 8499 0008 0400 0534 2000 0003 z dopiskiem wadium na: Budowę ulicy Jarzębinowej na os. Ogrodnik w Piekoszowie oraz budowę ulicy Sikorskiego na osiedlu 40-lecia w Piekoszowie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII ppkt 2b siwz. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 3 roboty budowlane, których wykonanie (budowa, przebudowa dróg) o wartości każdej z prac nie mniejszej niż 2.000.000,00 złotych brutto, obejmowało również budowę kanalizacji deszczowej.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII ppkt 2a siwz.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt VII ppkt 2c,2d siwz. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, która posiada odpowiednie uprawnienia w tym zakresie i należy do izby inżynierów budownictwa.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt VII ppkt 2e,2f siwz. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca posiada zdolność kredytową lub posiada środki własne w wysokości min. 2.000.000,00zł. oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2.000.000,00zł.
      Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Ewentualne zmiany treści niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażona w formie pisemnego aneksu.
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach:
1. bez wprowadzonej zmiany zadanie nie zostałoby efektywnie ukończone tj. nie zostałyby osiągnięte zakładane parametry,
2. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie, w tym w szczególności, z uwagi na:
- konieczność wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,
- niekorzystne warunki atmosferyczne,
- nie zinwentaryzowaną sieć podziemną,
- konieczność przeprowadzenia uzgodnień prawnych lub technicznych,
- wstrzymanie robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
- zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań,
3. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
4. zmiana w zakresie personelu kluczowego wykonawcy i zamawiającego za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie,
5. zmiana w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
6. zmiana w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych i dodatkowych lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy,
7. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zawarcia przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie zadania lub zmian wprowadzanych w budżecie gminy,
8. gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
9. gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Piekoszów, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów Pokój nr 106, lub za zaliczeniem pocztowym; cena siwz 657,24zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2010 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Piekoszów, ul. Częstochowska 66a, 26-065 Piekoszów Pokój nr 102 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach projektu pn.: Uporządkowanie infrastruktury komunikacyjnej w Piekoszowie - gmina Piekoszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi 3 Podniesienie jakości systemu komunikacyjnego regionu Działania 3.2. Rozwój systemów lokalnej infrastruktury komunikacyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.