eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-15

Cedry Wielkie: Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie
Numer ogłoszenia: 218083 - 2014; data zamieszczenia: 15.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedry Wielkie , ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 6836164, faks 58 6836166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu 2.Kurs obejmuje przeprowadzenie szkoleń warsztatowych dla 3 grup 10-osobowych - spotkania dla każdej grupy po 40 godz. zegarowych (10 godzin teoria, 30 godzin zajęcia praktyczne) w terminie listopad - grudzień 2014 (w szkoleniu będą brały udział dzieci, osoby dorosłe oraz osoby niepełnosprawne) 3.Ramowy zakres szkolenia musi obejmować minimum następujące zagadnienia: a)podstawową obsługę komputera i sprzętu multimedialnego b)podstawy technik informacyjnych i komunikacyjnych, c)organizację zapisu i przechowywania danych na dysku komputera, instalowanie oprogramowania, d)zabezpieczenie komputera programami antywirusowymi, e)umiejętność pracy w programach pakietu biurowego: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, prezentacja itp. f)wykorzystanie Internetu: g)tworzenie kont poczty elektronicznej e-mail, wysyłanie i odbiór korespondencji elektronicznej, h)wyszukiwanie i gromadzenie informacji: tekstów, zdjęć, muzyki, filmów, aktywne poszukiwanie pracy, i)komunikatory internetowe - komunikacja bezpośrednia, j)fora internetowe i blogi, k)bezpieczeństwo w sieci, 4.Grupę szkoleniową na kursie uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia grup. 5.Szkolenie należy przeprowadzić w cyklu popołudniowym (w godzinach od 15:00 do 19:00 w dniach od poniedziałku do piątku). Obowiązek przeprowadzenia szkolenia w dni powszednie oznacza, że niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy.; 6.Każdy uczestnik musi otrzymać materiały szkoleniowe odpowiadające treści zajęć (podręcznik wraz z materiałami w wersji elektronicznej, możliwymi do nagrania na nośnik pendrive dla wszystkich uczestników) oraz materiały niezbędne do robienia notatek (przybory piśmiennicze, notatnik formatu B5, teczka). Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi szkolenia muszą być adekwatne do treści szkolenia oraz oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 7.Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 8.1 kpl. w/w materiałów Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu do 3 dniu po zakończeniu szkolenia. 9.W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: 9.1. przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu kursu z określeniem czasu jego trwania i ilością wszystkich godzin szkolenia (40 godzin zegarowych dla każdej grupy) oraz z podziałem na grupy (3 grupy) w terminie do 5 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji kursu wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 5 dni przed terminem kursu. 9.2. przedłożenia Zamawiającemu oryginalnych list obecności (podpisywanych przez uczestników) z kursu w terminie do 5 dniu po zakończeniu szkolenia 9.3. prowadzenia dziennika zajęć zawierającego terminy i godziny oraz zakresy merytoryczne poszczególnych zajęć 9.4. przygotowania i wręczenia w dzień zakończenia kursu zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu kursu oznaczonych logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kopii przekazanych uczestnikom zaświadczeń wraz z potwierdzeniem odbioru zaświadczenia przez każdego uczestnika 9.6. Informowania uczestników o finansowaniu zajęć ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 9.7. Umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego przeprowadzenia w każdym czasie kontroli realizacji zajęć, w tym w szczególności ich przebiegu, treści wykorzystywanych materiałów, frekwencji uczestników oraz prowadzenia wizyt monitorujących. 9.8. Przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujących przy realizacji przedmiotu zamówienia. 9.9. Zapewnienie 10 komputerów wraz z oprogramowaniem niezbędnych do przeprowadzenia części praktycznej kursu. 9.10. Zapewnienia sali szkoleniowej dostosowanej do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. -PRAKTYKA - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym biurko, zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem). Sale, w których odbędą się kursy muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. 9.11. Przeprowadzenia ankiety wstępnej i na koniec kursu badającej poziom wzrostu umiejętności objętych kursem. Treść ankiet przed ich wypełnieniem przez uczestników kursu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Ankiety muszą być oznaczone logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu 9.12. Przekazanie Zamawiającemu kserokopii w/w ankiet do 3 dni po zakończeniu kursu. 10. Inne postanowienia dotyczące kursu: a)Wykonawca zapewni pokrycie kosztów dojazdu uczestników - 30 Beneficjentów Ostatecznych Projektu. b)Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przekazania protokołu podsumowującego realizację i potwierdzającego wykonanie przedmiotu zadania (po zakończeniu szkolenia dla wszystkich uczestników); c)Wykonawca dwa razy w ciągu trwania kursu przekaże Zamawiającemu dokumentację fotograficzną na płycie CD ukazującą realizację zajęć. d)Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z kursem, a kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem przekaże Zamawiającemu. e)Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 11. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą płynąć na cenę oferty lub realizację zamówienia. 12.Cenę oferty należy traktować jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające obejmować będą swym zakresem przedmiotowym zamówienie podstawowe wynikające z niniejszej Specyfikacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający uzna takiego, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże się posiadanym doświadczeniem w realizacji: co najmniej dwóch usług, których przedmiotem była organizacja kursów tożsamych z przedmiotem zamówienia, o minimalnej wartości 10 000,00 tys. zł brutto każda. Wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być zakończone i potwierdzone przez ich zleceniodawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za Wykonawcę posiadającego niezbędny potencjał techniczny Zamawiający uzna takiego, który dysponuje pomieszczeniami odpowiednio dostosowanymi do prowadzenia zajęć szkoleniowych, z zapewnionym zapleczem, posiadającymi odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia. -WYKŁADY - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące (stolik/ławka bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek oraz niezbędne materiały dydaktyczne i szkoleniowe. -PRAKTYKA - sala dydaktyczna przystosowana do liczby uczestników (10), w której każdy kursant będzie mieć zapewnione miejsce siedzące oraz niezbędny sprzęt umożliwiający przeprowadzenie części praktycznej szkolenia (w tym biurko, zestaw komputerowy wraz z oprogramowaniem).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony na podstawie załączonego do oferty wykazu osób (co najmniej 2 instruktorów uprawnionych do prowadzenia kursów komputerowych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zarówno w pracy dydaktycznej jak i w praktyce), którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia według wzoru zawartego w Rozdziale II SIWZ - wykaz osób. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby wymienione w wykazie osób posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do II Rozdziału SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 ustawy zawartego w Rozdziale II SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty; 2. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do Rozdziału II SIWZ; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale I pkt. V ust. 1 lit. a i lit. b SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia: I.Zmiana terminu wykonania umowy jest dopuszczalna: a)w przypadku wstrzymania lub zawieszenia realizacji usługi przez Zamawiającego, b)z powodu siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie, w szczególności burze, trzęsienie ziemi, powódź, pożar, epidemia lub inna katastrofa naturalna, wojna wypowiedzianej lub nie, zamieszki, działań wroga, sabotażu, inwazji, ograniczeń wynikających z kwarantanny, strajków, lock - outów, działań władz naczelnych lub lokalnych, jeśli strona wywodząca wystąpienie siły wyższej powiadomiła drugą stronę po wystąpieniu okoliczności siły wyższej. Okoliczności siły wyższej nie będą brane pod uwagę, jeżeli nie powiadomiono o nich drugiej strony na piśmie jak określono powyżej. c)w przypadku wstrzymania realizacji usługi ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy d)w związku z koniecznością zapewnienia finansowania zamówienia w sytuacji, gdy Zamawiający chwilowo nie będzie posiadał środków na zapłatę wynagrodzenia dla Wykonawcy. II.Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. III.Inne zmiany a)zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usługi, b)zmiany, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego IV.Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjną - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego) oraz zmiana danych teleadresowych i osób wskazanych do kontaktów między stronami. V.Wystąpienie okoliczności wskazanych w pkt. 11 ust. 1 nie stanowi zobowiązania dla Zamawiającego do wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Cedry Wielkie, ul. M.Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, sekretariat, pok. nr 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Cedry Wielkie jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Nr umowy POIG.08.03.00-22-106/13-00 z dnia 17.06.2014r. podpisana z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.