eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Płock: Dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 218054 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, fax 024 2674631.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz oprogramowania..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku. ZADANIE NR 2 - dostawa oprogramowania z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku. ZADANIE NR 3 - instalacja i konfiguracja serwera z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku. ZADANIE NR 4 - instalacja i konfiguracja serwera dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium: 5700,00 zł. (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych) dotyczy Zadania Nr 1, 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) dotyczy Zadania Nr 2, 120,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia złotych) dotyczy Zadania Nr 3, 120,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia złotych) dotyczy Zadania Nr 4..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z 2006r. z późn. zm.) i specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki; 3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie - dot. Zadania Nr 1. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał minimum 1 dostawę podobną do objętej przedmiotem zamówienia, tj. Dostawę sprzętu komputerowego o wartości netto nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. 4 i 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Uwaga; Każdy oferowany sprzęt komputerowy musi posiadać symbol zgodności z normami bezpieczeństwa CE, co wiąże się z dołączeniem do oferty deklaracji zgodności oferowanego sprzętu komputerowego z normami krajowymi i unijnymi. 9.Wykonawca wystawiający deklarację zgodności nie będący producentem powinien dołączyć do oferty stosowny dokument potwierdzający upoważnienie producenta do wystawienia deklaracji zgodności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku przy ul. Kostrogaj 1 - pok. 26.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - dostawa, instalacja i uruchomienie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw I (serwer - 2 szt, monitor LCD- 2 szt), zestaw II (serwer - 1 szt, monitor LCD - 1 szt.), zestaw III (stacja robocza, monitor) - 20 szt., zestaw IV (stacja robocza, monitor) - 1 szt., Komputer przenośny - 2 szt, drukarka laserowa monochromatyczna - 19 szt., drukarka laserowa kolorowa A3 - 1 szt, skaner - 1 szt, UPS -1 szt., UPS II - 3szt., projektor multimedialny - 1 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - dostawa oprogramowania z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku 1. Novell Novell Open Enterprise Server & Prior 1-User License : 50 sztuk Novell Open Enterprise Server 1-User 2-Year Upgrade Protection : 50 sztuk Nośnik CD Novell Netware 6.5 : 1 sztuka 2. Unixware Unixware Serwer: Departmental Edition 25-User, 8 GB, 4-CPU  : 1 sztuka Unixware Additional Users +25 : 1 sztuka Unixware Nośnik CD : 1 sztuka 3. Windows Server 2003 Standard Edition MOLP Windows Svr Srd 2003 R2 : 1szt - Server bez CAL Windows Svr CAL 2003 : 5 sztuk. Nośnik CD tym oprogramowaniem : 1 sztuka 4. Microsoft SQL Server 2005 Standard Edition (32bit) MOLP SQL Svr Standard Edtn 2005 : 1szt - Server bez CAL SQL CAL 2005 (Device CAL) : 5 sztuk. Nośnik CD z tym oprogramowaniem: 1sztuka.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instalacja i konfiguracja serwera z przeznaczeniem dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja i konfiguracja serwera przeznaczonego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Płocku Instalacja i konfiguracja serwera Płatnik 1.) Instalacja oprogramowania MS Windows 2003 Server wraz z najnowszymi aktualizacjami 2.) Instalacja MS SQL 2005 Server na serwerze MS Windows 2003 Server 3.) Utworzenie dwóch nowych baz danych SQL Server na potrzeby programu Płatnik do obsługi osób bezrobotnych 4.) Konfiguracja stacji roboczych i przyłączenie do utworzonych bazy danych Płatnik z punktu 3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Instalacja i konfiguracja serwera dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja i konfiguracja serwera przeznaczonego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku Instalacja i konfiguracja serwera Płatnik 1.) Instalacja oprogramowania MS Windows 2003 Server wraz z najnowszymi aktualizacjami 2.) Instalacja MS SQL 2005 Server na serwerze MS Windows 2003 Server 3.) Przeniesienie instancji czterech baz danych programu Płatnik działających w Urzędzie Pracy na platformie MSDE na nowozainstalowany serwer MS SQL 2005 Server 4.) Konfiguracja oprogramowania Płatnik na stacjach roboczych i przyłączenie do przeniesionych instancji baz danych Płatnik z punktu 3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.24.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.