eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania, chroniącej pomieszczenia nr 1,5,6,7,8 oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla części pomieszczeń w budynku o nr inw. A-25, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau - ETAP II w ramach projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Oświęcim: Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania, chroniącej pomieszczenia nr 1,5,6,7,8 oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla części pomieszczeń w budynku o nr inw. A-25, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau - ETAP II w ramach projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015
Numer ogłoszenia: 218052 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123122 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania, chroniącej pomieszczenia nr 1,5,6,7,8 oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla części pomieszczeń w budynku o nr inw. A-25, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau - ETAP II w ramach projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia i sterowania, chroniącej pomieszczenia nr 1,5,6,7,8 oraz wykonanie wydzieleń pożarowych dla części pomieszczeń w budynku o nr inw. A-25, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau - ETAP II. Szczegółowe dane dot. wykonania w/w instalacji zawiera: Projekt budowlano-wykonawczy (w ofercie nie należy ujmować części dotyczącej instalacji bardzo wczesnej detekcji dymu VESDA, ponieważ przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania tej instalacji), Przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Poglądowy szkic z oznaczeniem numeracji pomieszczeń oraz wydzieleń pożarowych do zamontowania. Dokumenty te w formie elektronicznej są dostępne w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego jako załączniki do SIWZ, stanowiąc jej integralną część. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, na wskazane z nazwy materiały i wyroby Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w projektach, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonanie instalacji automatycznego gaszenia ETAP II ma zapewnić ochronę przeciwpożarową pomieszczeń w/w budynku oznaczonych nr 1,5,6,7,8 zgodnie z dołączonym szkicem oraz zapewnić ochronę przeciwpożarową budynku sąsiedniego. Instalacja ma za zadanie zabezpieczyć cenne, historyczne obiekty pochodzące z okresu funkcjonowania obozu przechowywane w bloku o nr inw. A-25. Wszystkie zastosowane podzespoły urządzeń gaśniczych, sterowania gaszeniem i sygnalizacji pożarowej muszą spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2004 r. Nr 92, poz. 881), wdrażającej postanowienia Dyrektywy Budowlanej 89/106/EWG, Dyrektywy Niskonapięciowej 73/23/EWG oraz Dyrektywy Ciśnieniowej 97/23/EWG. SUG po wybudowaniu muszą zostać oznaczone deklaracją zgodności z certyfikatem lub aprobatą techniczną wydaną przez CNBOP lub inną notyfikowaną jednostkę certyfikującą dla SUG zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2002 r. Nr 166, poz. 1360 z późniejszymi zmianami). Wykonawca przeprowadzi w ramach oferty test szczelności poszczególnych pomieszczeń (celem weryfikacji poprawności działania systemu), objętych przedmiotem zamówienia przed oddaniem instalacji SUG do użytkowania (odbiorem końcowym). 2. Prace mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 3. Prace w budynku będą prowadzone w oparciu o prawomocne pozwolenie na budowę nr 667/09 Znak: WAB. 7351-1-127/09 z dn. 29.09.2009 r. oraz pozwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 501/09 z dn. 20.07.2009 r. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowanych w budynku o nr inw. A-25 dokonać należy protokolarnego przejęcia obowiązków kierownika budowy z wpisem do dziennika budowy nr WAB. 7351-1-127/09 przez osobę wskazaną przez Wykonawcę i spełniającą warunki, o których mowa w dziale VII pkt 2 ppkt 3. 4. Ze względu na zabytkowy charakter budynku wpisanego do rejestru zabytków (A-714/95 z dn. 02.08.1995r.) należy stosować się bezwzględnie do poniższych wytycznych: a) Wszystkie planowane prace muszą być podporządkowane zabytkowemu charakterowi obiektu (budynku) i wykonane z poszanowaniem substancji zabytkowej. b) Wykonywane prace nie mogą wpływać niekorzystnie na wartość historyczną i autentyzm obiektu. c) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, instalacyjnych Wykonawca wykona dokładną dokumentację fotograficzną i opisową stanu zachowania poszczególnych pomieszczeń, w którym będzie wykonywana instalacja. d) Wszystkie ingerencje w substancję zabytkową budynku związane z prowadzonymi pracami powinny zostać ograniczone do minimum. e) Nie dopuszcza się zmian w wyglądzie zewnętrznym budynku. f) Wszystkie wykonywane prace związane z ingerencją w pomieszczeniach (przebicia, przewierty w ścianach lub stropach) muszą być konsultowane ze służbami konserwatorskimi Muzeum. g) Użyte materiały powinny być bezpieczne dla budynku oraz oryginalnych, historycznych obiektów przechowywanych w pomieszczeniach, magazynach gdzie będzie wykonywany system gaszenia. h) Montaż instalacji SUG prowadzony będzie w pomieszczeniach mieszczących zbiory muzealne, które na czas prowadzenia prac nie mogą być usunięte, dlatego prace muszą być prowadzone pod nadzorem pracownika Muzeum, który będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo zbiorów. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić jedną osobę do w/w czynności w godzinach 7:00-15:00, co należy uwzględnić w harmonogramie prac. W związku z powyższym prace mogą być prowadzone tylko w jednym pomieszczeniu w którym znajdują się zbiory muzealne. i) Do wykonywania prac budowlanych należy używać sprzętu eliminującego narażenie zbiorów na zniszczenie, uszkodzenie, zabrudzenie, zapylenie. j) Numeracja pomieszczeń opisana w projekcie ulegnie zmianie celem dostosowania jej do materiałów archiwalnych, co należy mieć na względzie podczas opracowywania dokumentacji powykonawczej oraz oznakowaniu systemu. Oznaczenie pomieszczeń zostanie ustalone po analizie wewnętrznej dokumentacji archiwalnej przez pracownika Muzeum. k) W ramach wykonania wydzieleń pożarowych (drzwi i okiennice) Wykonawca zamontuje do zamków wkładki umożliwiające otwieranie i zamykanie drzwi i okiennic - w obrębie każdego pomieszczenia z osobna - jednym kluczem (tzw. system Master key). l) Z uwagi na skomplikowany i niestandardowy charakter zamówienia związany ze szczególnymi warunkami panującymi na miejscu jego wykonania oraz w jego otoczeniu, Zamawiający zamierza zwołać zebranie wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacja o terminie zebrania zostanie zamieszczona na stronie internetowej. Zebranie Wykonawców będzie połączone z wizją lokalną obiektu i oględzinami pomieszczeń, w których ma zostać wykonana instalacja automatycznego gaszenia i sterowania. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokładnie i szczegółowo zapoznali się z warunkami związanymi z realizacją zamówienia, w szczególności dokonali wizji lokalnej na obiekcie i oględzin pomieszczeń, w których zostanie wykonana instalacja automatycznego gaszenia i sterowania. Dokonanie wizji lokalnej ma na celu zapoznanie Wykonawców z nietypowymi warunkami miejsca realizacji zamówienia, potencjalnymi trudnościami i ryzykiem towarzyszącymi realizacji przedmiotowego zamówienia, bezwzględnie wpływającymi na prawidłowe oszacowanie kosztów Wykonawcy. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w dogodnym dla Wykonawcy terminie. W tej sprawie należy się skontaktować z p. Danielem Guzierowiczem tel. 33/844-80-29, 696-823-454 lub z p. Zbigniewem Mojżesz tel. 33/844-80-29. Koszty przeprowadzenia wizji lokalnej pokrywa Wykonawca m) Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi zamontowanych urządzeń dla minimum 7 pracowników Zamawiającego nie później niż w dniu odbioru końcowego robót. . Koszty związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem szkolenia w całości pokrywa Wykonawca. Zakres szkolenia obejmować musi w szczególności symulację pożaru. Na szkoleniu każdy z przeszkalanych pracowników Muzeum musi przejść procedurę postępowania w przypadku m.in. alarmu pierwszego i drugiego stopnia oraz uszkodzenia instalacji. Szkolenie zakończone zostanie sporządzeniem protokołu podpisanym przez przeszkalanego. 5. Z uwagi na fakt, że instalacja będzie montowana w obiekcie zabytkowym, mogą się pojawić niestandardowe wymiary stolarki okiennej i drzwiowej. Należy mieć to na względzie podczas opracowania oferty. Zaleca się podczas przeprowadzenia wizji lokalnej dokonać stosownych pomiarów. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy na okres 60 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. W ramach gwarancji Wykonawca będzie przeprowadzał obowiązkowe serwisowanie (opiekę eksploatacyjną, konserwacje, przeglądy i serwis techniczny) instalacji i urządzeń na warunkach określonych w umowie stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ. W okresie gwarancji i rękojmi za wady Wykonawca usunie wszystkie zgłoszone wady, awarie, usterki, uszkodzenia na własny koszt. Wykonawca zapewni stany magazynowe wszystkich części zamiennych, koniecznych do usunięcia ewentualnych wad, usterek, awarii uszkodzeń w celu usunięcia każdej zgłoszonej przez Zamawiającego wady, awarii, usterki, uszkodzenia nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. W ramach niniejszego zamówienia do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie ponoszenie wobec Zamawiającego pełnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu umowy, a także ponoszenie skutków prawnych oraz finansowych za istotne zmiany wprowadzone z własnej inicjatywy w trakcie realizacji zamówienia bez akceptacji Zamawiającego i/lub z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa oraz wynikających z naruszenia praw osób trzecich.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 44.48.20.00 - Urządzenia przeciwpożarowe 31.62.50.00 - Alarmy przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu współfinansowanego z grantu bezpośredniego z Komisji Europejskiej pn. Auschwitz - Zachowanie Autentyzmu, dziewięć zadań na lata 2012-2015.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CERBEX Sp. z o.o., ul. Lwowska 14, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 877803,17

  • Oferta z najniższą ceną: 822870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 970470,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.