eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie, zgodnie z ekspertyzą WINB, remontu budynku nr 84 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Ognica w Świnoujściu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Szczecin: Wykonanie, zgodnie z ekspertyzą WINB, remontu budynku nr 84 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Ognica w Świnoujściu.
Numer ogłoszenia: 218040 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, zgodnie z ekspertyzą WINB, remontu budynku nr 84 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Ognica w Świnoujściu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem, zgodnie z ekspertyzą WINB, remontu budynku nr 84 (kubatura 1150 m3, powierzchnia użytkowa 336 m2, PKOB 1252) zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego Ognica w Świnoujściu, polegające w szczególności na: 1) remoncie dachu: rozbiórce pokrycia z papy o pow. 219,12 m2, wymianie obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, rozebraniu i położeniu elementów konstrukcji drewnianych dachu (deskowania, podsufitki z desek, belek stropowych, murłat, desek okapowych, słupów, krokwi, kleszczy, belki kalenicowej, ołaceniu z kontrłat i łat połaci dachowej dla pokryć z blachy powlekanej, przemurowaniu kominów z cegieł - szt. 3., położeniu foli zabezpieczającej, położeniu izolacji w wełny mineralnej poziomo na sucho, oraz pokryciu dachu z blachy powlekanej trapezowej na łatach o pow. 219,12 m2; 2) wymianie stolarki: okiennej z drewnianej na PCV - szt. 9, krat stalowych okiennych szt. 4, drzwi wew. i bram drewnianych na stalowe wraz z ościeżnicami - 4 kpl.; 3) robotach wew. budynku: odbiciu i położeniu tynków wew. zwykłych kat. III na ścianach - 193,07 m2, wykonania sufitu w systemie z płyt g-k na konstrukcji drew. z łat o pow. 170,16 m2, rozebraniu , przygotowaniu i położeniu posadzki z płytek terakotowych gresowych o wym. 30x30 o pow. 126,83 m2, zeskrobaniu, przygotowaniu i 2x malowaniu farbą emulsyjną pow. wew. sufitów i ścian o pow. 476,80 m2, 2 x malowaniu farbą olejną ścian lamperii z 2 x szpachlowaniem; 4) robotach elewacyjnych: zamurowaniu otworów w ścianach na zaprawie cem- wap. o pow. 0,75 m3, rozbiórce i wykonaniu nowej nawierzchni podjazdów z betonu o pow. 35,64 m2, wykonaniu opaski betonowej na podłożu gruntowej wokół budynku o szer.50 cm o pow. 26,15 m 2, przygotowaniu i wykonaniu tyków zew. zwykłych kat. III na ścianach i ościeżach o pow. 165,85 m2, 2 x malowaniu farbą emulsyjną zew. tyków zew. o pow. 165,86 m2; 5) robotach bud. w piwnicy: rozbiórce elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. 25 cm murków o pow. 14,77 m3, zamurowaniu otworów w ścianach z cegły - okien o pow. 1,109 m3, osadzeniu kratek wentylacyjnych Typ A1 - szt. 7, wykonaniu murku oporowego z bloczków betonowych o pow. 19,20 m2, wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian o pow. 152,81 m2, położeniu okładziny schodów zew. z płytek terakotowych o wym.30x30 i o pow. 7,56 m2, wykonaniu tynków zew. zwykłych kat. III na murku oporowym o pow. 22,40 m2, zamontowaniu balustrady schodowej na murku oporowym o dług. 8 mb; 6) robotach elektrycznych: położeniu instalacji zasilającej elektrycznej oraz wymianie osprzętu i opraw oświetleniowych; 7) robotach elektrycznych: montażu instalacji odgromowej wraz z osprzętem. 2. Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 27.04.2011r. (tekst jednolity Dz. U. 2010 nr 185 poz. 1243). Materiały nie podlegające utylizacji Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 95.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w każdej z dwóch ww. specjalności a także osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne D i E w zakresie prac kontrolno-pomiarowych do 1kV - minimum 1 osoba posiadająca powyższe świadectwa kwalifikacyjne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku: a) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, b) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez nowego kierownika uprawnień budowlanych, takich jak kierownik budowy wskazany w ofercie, c) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, d) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, e) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przetargi.rzi.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.