eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Usługa ochrony fizycznej obiektów MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Dąbrowa Górnicza: Usługa ochrony fizycznej obiektów MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 217976 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax. 032 2689022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna w zw. z art. 3.1 pkt.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony fizycznej obiektów MZUM Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Zapewnienie usługi ochrony fizycznej terenu zabudowanego i ogrodzonego, zlokalizowanego w Dąbrowie Górniczej przy ulicy Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, będącego własnością zamawiającego, a także i w szczególności wszystkich obiektów i ich wyposażenia oraz znajdujących się na tym terenie pojazdów i sprzętu przed kradzieżą, włamaniem, rozbojem, zniszczeniem, uszkodzeniem. Bezpośredni dozór na obiekcie odbywać się będzie we wszystkie dni miesiąca przy obsadzie 1 pracownika w następującym systemie: Brama główna - 1 strażnik: W dni robocze od godz. 15.00 do godz. 7:00 dnia następnego; W soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy całodobowo. O dodatkowych dniach wolnych od pracy Zamawiający będzie każdorazowo pisemnie informował Wykonawcę. - Interwencje w przypadku powzięcia wiadomości lub podejrzenia o zagrożeniu osób lub mienia-w granicach określonych ustawą o ochronie osób i mienia oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy; - Niezwłoczne zawiadamianie właściwych służb o sytuacjach mogących stanowić zagrożenie pożarowe oraz o innych zagrożeniach, jak również wezwanie grupy interwencyjnej; - Prowadzenie dziennika służby z zaznaczeniem czasu pracy i zadaniami służby oraz uwagami z przebiegu pełnienia służby; - Kontrolę ruchu towarowo-osobowego na terenie ww. obiektu i ewidencję ruchu samochodowego. W godzinach od 15:00 do 7:00 obowiązuje zakaz wjazdu jakichkolwiek pojazdów i wejścia jakichkolwiek osób nie będących pracownikami MZUM Sp. z o.o. ruch osób i pojazdów spółki MZUM jest regulowany Zarządzeniem Prezesa Nr 4/2007 z dnia22.01.2007 roku jakiekolwiek odstępstwa od tej zasady wymagają pisemnej zgody Prezesa Zarządu spółki MZUM. - Obsługę polegającą na wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń, prowadzenie ewidencji wydawanych i zdawanych kluczy od poszczególnych pomieszczeń i obiektów w czasie pełnienia ochrony. II. Usługę monitoringu budynku Administracyjnego oraz pomieszczenia warsztatu z centralą monitoringu na portierni przy bramie głównej w systemie: 1. kamera nr 1 będzie miała w polu widzenia budynek administracyjny; 2. kamera nr 2 będzie miała w polu widzenia pomieszczenie warsztatowe; 3. kamera nr 3, nr 4, nr 5 będzie miała w polu widzenia plac za pomieszczeniami warsztatowymi. - Nadzór nad sprawnym działaniem urządzeń do monitoringu; - Rejestrację z obserwacji monitoringu na kasetach w następujący sposób: -w godzinach 15:00 do 7:00 dnia następnego od poniedziałku do piątku, -całodobowo w soboty, niedziele święta oraz inne dni wolne od pracy. Kasety z dokonanej rejestracji monitoringu archiwizowane będę przez okres 3 dni. Koszty zakupu kamer, monitora itp. oraz ich montaż należą do zadań Wykonawcy, stanowią własność Wykonawcy także po wykonaniu zamówienia publicznego. Koszty te mieszczą się w cenie ofertowej. Dobór sprzętu i zaprojektowanie instalacji monitorującej leży w gestii Wykonawcy. Zamawiający określa jedynie, że odpowiadać one winny powszechnie stosowanym standardom w tym zakresie. Obraz monitorowanych obiektów powinien być obserwowany na monitorze w budynku portierni. Uruchomienie monitoringu nastąpi w ciągu 30 dni od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą. 1. Zamawiający umożliwia wizję lokalną w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia. 2. Przejęcie obiektu dla realizacji przedmiotu zamówienia dokonane zostanie protokolarnie po podpisaniu umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp). 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp). 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Posiadać aktualną koncesję właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. 6. Nie zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub przedstawić zaświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 1.000. 000,00 zł. 8. Wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, Wykonawca realizował zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom polegającym na ochronie fizycznej obiektów stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość wykonywanych należycie usług na każdym z 3 przedstawionych obiektów powinna być nie mniejsza niż 40.000,00 zł. netto/rok. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie oferenta, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Koncesja określająca zakres i formę prowadzenia usług objętych przedmiotem zamówienia. 7. Licencje osób wykonujących ochronę fizyczną drugiego stopnia - dla osób nadzorujących i kontrolujących z ramienia Wykonawcy, licencja I stopnia dla osób bezpośrednio realizujących usługę. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na min. 1.000. 000,00 zł.). 9. Przedstawić wykaz i dokumenty na potwierdzenie, że w okresie ostatnich trzech lat lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata, Wykonawca obsługiwał łącznie przynamniej 3 obiekty z podaniem dat wykonania, zamawiających i rodzaju obiektów oraz załączenia dokumentów (np. referencje dla min. 3 obiektów) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wartość wykonywanych usług na każdym z 3 przedstawionych obiektów powinna być nie mniejsza niż 40.000,00 zł. netto/rok (załącznik nr 3 do SIWZ). 10. Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych licencji(załącznik nr 4 do SIWZ). Do oferty załączyć Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mzum.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15; 41-303 Dąbrowa Górnicza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.