Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-15
Sieradz: dostawa sprzętu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi do badań laboratoryjnych wraz z wyposażeniem i dzierżawą aparatury
Numer ogłoszenia: 217907 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8271942, fax. 043 8275452.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi do badań laboratoryjnych wraz z wyposażeniem i dzierżawą aparatury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi do badań laboratoryjnych wraz z wyposażeniem i dzierżawą aparatury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Wyrażą zgodę na 60 dniowy termin płatności przelewem na dostawę sprzętu do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi do badań laboratoryjnych i minimalny 30 dniowy termin płatności za dzierżawę urządzeń medycznych tj.aparatu do odczytu probówek OB, 2-ch wirówek do probówek i urządzenia do rozmrażania osocza. 2. Wyrażą zgodę na sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia od dnia podpisania umowy. 3. Zgoda na 18 m-czny okres stałości cen. 4. Zapewnią bezpłatny serwis gwarancyjny przez czas trwania dzierżawy urządzeń. 5. Zapewnią, że dostawa urządzenia wraz z instalacją i uruchomieniem nastąpi w ciągu 4 tygodni od dnia podpisania umowy. 6. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załącznik Nr 3. 7. Zaakceptowany formularz umowy- załącznik Nr 4 8. Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5 9. Dostarczą próbki z oferowanego asortymentu do pozycji 1-29 po 5 sztuk celem weryfikacji zgodności z przedmiotem zamówienia. /próbki bezzwrotne/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres Firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil działania odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem. Zaświadczenie winno jednoznacznie wskazywać osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 Ustawy zgodne z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, Ważność dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r Dz.U. nr 87 poz. 3999. 3. Deklarację zgodności CE lub wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na oferowany sprzęt do aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi do badań laboratoryjnych. 4. Dokumenty świadczące o dopuszczeniu oferowanego urządzenia medycznego do obrotu na terenie Polski. 5. Wykaz dostarczonych próbek..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Sieradz, ul. Armii Krajowej 7 sala konferencyjna nr 221 II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Wyposażenie Oddziału Urologicznego umożlwiające realizację wysokospecjalistycznych procedur chirurgicznych z zakresu urologii.
- Poprawa efektywności energetycznej pawilonu zakwaterowania osadzonych C w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- "Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu"
- Remont pomieszczeń biurowych w budynku Sądu Okręgowego w Sieradzu przy Al. Zwycięstwa 1
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.