eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźnik › Wykonanie remontów odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego (z podziałem na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Rogoźnik: Wykonanie remontów odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego (z podziałem na części)
Numer ogłoszenia: 217901 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku , ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik, woj. śląskie, tel. 032 2877519, 2877872, fax. 032 2877885.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.bedzin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego (z podziałem na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego z podziałem na części: Część I - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4708 - ul. Grodziecka w Czeladzi - etap I od km 7+260,0 do km 6+980,0 Część II - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4757 - ul. Żródlana w Toporowicach - etap I od km 2+106,0 do km 1+944,0 Część III - Remont nawierzchni chodnika w drodze powiatowej S-4731, ul. Dehnelów w Czeladzi od km 1+860,0 do km 1+660,0 Część IV - Remont nawierzchni jezdni i chodników w drodze powiatowej S-4718, ul. Niepiekło, Podłosie i Podleśna w Będzinie-Bory - etap I, od km 5+388,0 do km 5+103,0 Część V - Remont nawierzchni chodnika w drodze powiatowej S-4734, ul. Nowopogońskiej w Czeladzi od km 2+730,0 do km 2+590,0 Część VI - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4700, ul. Sobieskiego w Wojkowicach od km 6+153,0 do km 6+805,0 Część VII - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4782 od miejscowości Toporowice do miejscowości Dąbie Górne, etap I, od km 3+800,0 do km 4+400,0 Część VIII - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4710 ul. Kościuszki w Rogoźniku etap II od km 5+190,0 do km 5+450,0 i etap IV od km 5+821,37 do km 6+124,33 Część IX - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4768, ul. Kościelnej w Dąbiu - etap I, od km 1+100,0 do km 1+288,0 Część X - Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4802, ul. 3-Maja w Siewierzu- etap I, od km 0+370,0 do km 0+228,0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium: Część I - 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Część II - 2.900,00 (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100 groszy) Część III - 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy) Część IV - 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy) Część V - 1.000,00 (słownie: tysiąc złotych 00/100 groszy) Część VI - 6.500,00 (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy) Część VII - 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 groszy) Część VIII - 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) Część IX - 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) Część X - 4.500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (rozpoczął i zakończył) co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za wykonanie porównywalnych robót budowlanych uważa się wykonanie budowy, przebudowy lub remontu dróg, w tym: - wykonanie nawierzchni asfaltowej, o powierzchni nie mniejszej niż 3 tys. m2 dla części I, 3 tys. m2 dla części II, 5 tys. m2 dla części III, 1,7 tys. m2 dla części V, 0,8 tys. m2 dla części VII, 1,5 tys. m2 dla części VIII, 1,3 tys. m2 dla części IX, 1,1 tys. m2 dla części X, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2 dla części IV i VI. Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę ofert do więcej niż jednej części należy udokumentować doświadczenie w zakresie odpowiadającym w sumie odpowiednim częściom. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przedstawi w ofercie: - przynajmniej 1 osobę proponowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą udokumentowaną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Kierownik budowy winien wykazać co najmniej 2-letnie doświadczenie w pełnieniu tej funkcji. c) Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, tj. narzędziami i sprzętem, który został określony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, który umożliwi wykonanie robót zgodnie z zawartymi w niej wymaganiami. 1.4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia z wymaganą sumą gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość ceny ofertowej brutto (dotyczy odpowiedniej części zamówienia) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę ofert do więcej niż jednej części należy udokumentować ubezpieczenie w wysokości odpowiadającej w sumie odpowiednim częściom. 2. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia; nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 Ustawy (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawiona niewczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (karalność podmiotów zbiorowych, tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w pkt 7, zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. VIII, pkt 1.3. lit. b) SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualne (tzn. obowiązujące) zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp. (poświadczone za zgodność z oryginałem). 10. Polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z wymaganą sumą gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość ceny ofertowej danej części zamówienia brutto, na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 11. Zaakceptowany (tj. parafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy. 12. Proponowany harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W Przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 14. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu lub kserokopia wniesionego poręczenia lub gwarancji bankowej, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej czy też poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 15. Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z postanowieniami rozdz. XVIII SIWZ. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i dokumentacją projektową - dołączonymi do SIWZ. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych: w pkt 3 niniejszego rozdziału - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 16 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik (opłata: 100,00 zł - dotyczy jednej części) lub pocztą za zaliczeniem pocztowym, na pisemny wniosek Wykonawcy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku, ul. Węgroda 59, 42-582 Rogoźnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4708 - ul. Grodziecka w Czeladzi - etap I od km 7+260,0 do km 6+980,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 1.583,0 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 1.583,0 m2 c) regulacja krawężników betonowych = 606,0 mb d) remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej = 25,0 t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4757 - ul. Źródlana w Toporowicach - etap I od km 2+106,0 do km 1+944,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 837,5 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 837,5 m2 c) ścinanie skarp rowów = 960,0 m2 d) remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej = 20,0 t.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni chodnika w drodze powiatowej S-4731, ul. Dehnelów w Czeladzi od km 1+860,0 do km 1+660,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) rozebranie nawierzchni z płytek betonowych 50x50cm i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm = 325,0 m2 b) wymiana obrzeży betonowych 30x8cm = 339,0 mb c) wymiana krawężników betonowych = 182,0 m2 d) humusowanie poboczy warstwą o grubości 10cm = 520,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni i chodników w drodze powiatowej S-4718, ul. Niepiekło, Podłosie i Podleśna w Będzinie - Bory etap I , od km 5+388,0 do km 5+103,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 482,0 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 1.700,0 m2 c) regulacja krawężników betonowych = 320,0 mb d) przedrukowanie chodnika z płytek betonowych = 80,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont nawierzchni chodnika w drodze powiatowej S-4734, ul. Nowopogońskiej w Czeladzi od km 2+730,0 do km 2+590,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) rozebranie nawierzchni z płytek betonowych 50x50cm i ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8cm = 141,5 m2 b) wymiana obrzeży betonowych 30x8cm = 170,0 mb c) wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 20cm = 141,5 m2 d) humusowanie poboczy warstwą o grubości 10cm = 120,0 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4700, ul. Sobieskiego w Wojkowicach od km 6+153,0 do km 6+805,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 4.972,2 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 5.004,0 m2 c) wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej = 159,0 mb d) oznakowanie poziome = 142,8 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4782 od miejscowości Toporowice do miejscowości Dąbie Górne, etap I , od km 3+800,0 do km 4+400,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości 15cm = 3.482,0 m2 b) rozebranie nawierzchni asfaltowej o grubości 7cm = 3.031,9 m2 c) wbudowanie ziemi i destruktu asfaltowego w nasyp = 398,0 m3 d) wykonanie podbudowy z tłucznia o grubości 15cm = 3.550,6 m2 e) ułożenie warstwy wiążącej asfaltobetonowej o grub. 5cm = 3.383,0 m2 f) umocnienie poboczy tłuczniem o grubości 10cm = 1.178,8 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4710 ul. Kościuszki w Rogoźniku etap II , od km 5+190,0 do km 5+450,0 i etap IV od km 5+821,37 do km 6+124,33.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : Etap II a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 4cm = 1.945,0 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 3.033,0 m2 c) wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej = 51,0 mb d) oznakowanie poziome = 74,0 m2 Etap IV zakres: a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 4,5cm = 1.945,0 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 3.033,0 m2 c) wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej = 128,0 mb d) oznakowanie poziome = 50,0 m2 e) przebudowa chodników z płytek betonowych = 47,5 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4768, ul. Kościelnej w Dąbiu etap I od km 1+100,0 do km 1+288,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 766,8 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 1.112,0 m2 c) ścinanie skarp rowów = 840,0 m2 d) remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowej = 70,0 t e) humusowanie poboczy o grubości 10cm = 460,0 m2 f) regulacja krawężników betonowych = 120,0 mb g) zabudowanie studzienek ściekowych z podłączeniem dn 200 = 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej S-4802, ul. 3-Maja w Siewierzu etap I od km 0+370,0 do km 0+228,0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje : a) frezowanie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 3cm = 1.334,8 m2 b) ułożenie nawierzchni asfaltowej o grubości średnio 5cm = 1.334,8 m2 c) regulacja krawężników betonowych = 240,0 mb d) zabudowanie obrzeży betonowych 30x8cm = 154,0 mb e) wykonanie chodnika płytek betonowych 50x50cm = 314,4 m2 f) zabudowanie studni rewizyjnej dn 1200mm = 2 szt g) zabudowanie studzienki ściekowej z podłączeniem dn 200 = 6 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.