eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Barczewo: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie
Numer ogłoszenia: 217862 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Barczewie , ul. Klasztorna 7, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 514-84-41 w. 226, faks 89 532-87-01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZK w Barczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie:Część I-Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 60 % w kostce w opakowaniach 200 - 250 g.;CPV - 15431100-9 10 000 kg- olej roślinny;CPV - 15411100-3 500 l Część II-Kasza jęczmienna;CPV -15613000-8 4 000 kg-Makaron (świderek, kolanko) CPV - 15851100-9 4 000 kg- Mąka pszenna CPV - 15612100-2 1 500 kg-Ryż biały CPV - 15611000-4 2 500 kg Część III-Koncentrat pomidorowy 30% CPV - 15331427-6 1 800 kg-Leczo pieczarkowe CPV -15331135-2 1 800 kg-Szczaw konserwowy CPV - 15332170-6 600 kg Część IV-Bazylia susz CPV - 15872300-4 6 kg-Czosnek granulowany CPV - 15870000-7 4 kg-Koperek susz CPV - 15872000-1 25 kg-Liść laurowy CPV - 15872000-1 20 kg- Pietruszka nać susz CPV - 15872000-1 25 kg-Majeranek susz CPV - 15872000-1 25 kg-Musztarda CPV - 15871250-1 400 kg-Ocet CPV - 15871110-8 200 l- Pieprz czarny mielony CPV -15872100-2 22 kg-Przyprawa w płynie CPV - 15892000-7 600 l-Przyprawa w proszku CPV - 15890000-3 600 kg-Rosół jarzynowy w proszku CPV -15892200-9 800 kg-Sól CPV - 15872400-5 500 kg-Ziele angielskie CPV - 15872000-1 15 kg Część V -Cukier biały CPV - 15831200-4 4 000 kg- Marmolada CPV - 15332230-5 4 000 kg 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą część zamówienia. 3.Towar, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia musi być świeży, a także odpowiednio opakowany (opakowanie do kontaktu z żywnością), powinien być odpowiednio opisany: nazwa artykułu, dane producenta, waga opakowania, termin przydatności do spożycia lub data produkcji z opisanym terminem ważności - opis powinien dotyczyć danej dostawy.4.Dostawa towaru realizowana będzie w terminach, ilościach i do miejsca uzgodnionego z inspektorem ds. żywnościowych Przemysławem Karwowskim tel. 514 - 84 - 41 wew. 170 w warunkach określonych w umowie. Dostawy realizowane będą transportem dostawcy, z możliwością dostaw w godzinach wskazanych przez zamawiającego. O ilości partii dostawy, zamawiający zawiadomi wykonawcę, na 2 dni przed terminem dostawy telefonicznie bądź faksem. 5.Pojazd, którym będzie dostarczany towar powinien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003r . nr 21 poz. 179). Koszt transportu powinien być wliczony w cenę towaru. 6.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi mieć wdrożony system HACCP. 7. Podane ilości należy traktować jako maksymalne, szacunkowe potrzeby w okresie trwania umowy, służące określeniu górnej granicy wielkości zamówienia, które nie stanowią zobowiązania zamawiającego do pełnej jego realizacji. 8.Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie: za towar dostarczony od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2012 r. do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT,za towar dostarczony od dnia 01.10.2012 r. do dnia 31.12.2012 r. do dnia 31.01.2013r. 9.Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane dostawy na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie.10.Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem:zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie WSKAŹNIKA CEN TOWARÓW I USŁUG dla konkretnych produktów ogłaszanych w Biuletynie Statystycznym na Portalu Informacyjnym Głównego Urzędu Statystycznego. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.12.Wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.13.W razie wykrycia lub ujawnienia się wad w dostarczanych produktach, wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie do 3 dni od daty złożenia reklamacji. 14.Jakość przedmiotu zamówienia będzie zgodna z wymaganiami obowiązujących Polskich Norm oraz wszelkimi przepisami prawa w tym zakresie. 15.Wykonawca zobowiązany jest na każde wezwanie zamawiającego, przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie powyższych wymogów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9, 15.41.11.00-3, 15.61.30.00-8, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.10.00-4, 15.33.14.27-6, 15.33.11.35-2, 15.33.21.70-6, 15.87.23.00-4, 15.87.00.00-7, 15.87.20.00-1, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.21.00-2, 15.89.20.00-7, 15.89.00.00-3, 15.89.22.00-9, 15.87.24.00-5, 15.83.12.00-4, 15.33.22.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10.Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem: zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy lub umotywowanego pisemnego wniosku wykonawcy, o wskaźnik obliczony na podstawie WSKAŹNIKA CEN TOWARÓW I USŁUG dla konkretnych produktów ogłaszanych w Biuletynie Statystycznym na Portalu Informacyjnym Głównego Urzędu Statystycznego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Barczewie; ul. Klasztorna 7; 11 - 010 Barczewo; adres e-mail: zk_barczewo@sw.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Barczewie; ul. Klasztorna 7; 11-010 Barczewo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tłuszcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tłuszcz roślinny do smarowania pieczywa o zawartości tłuszczu min. 60 % w kostce w opakowaniach 200 - 250 g.; CPV - 15431100-9 10 000 kg - olej roślinny; CPV - 15411100-3 500 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.43.11.00-9, 15.41.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Art. zbożowe, kasze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasza jęczmienna; CPV - 15613000-8 4 000 kg -Makaron (świderek, kolanko) CPV - 15851100-9 4 000 kg - Mąka pszenna CPV - 15612100-2 1 500 kg - Ryż biały CPV - 15611000-4 2 500 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.30.00-8, 15.85.11.00-9, 15.61.21.00-2, 15.61.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koncentraty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koncentrat pomidorowy 30% CPV - 15331427-6 1 800 kg - Leczo pieczarkowe CPV - 15331135-2 1 800 kg - Szczaw konserwowy CPV - 15332170-6 600 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.27-6, 15.33.11.35-2, 15.33.21.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyprawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bazylia susz CPV - 15872300-4 6 kg -Czosnek granulowany CPV -15870000-7 4 kg - Koperek susz CPV - 15872000-1 25 kg - Liść laurowy CPV - 15872000-1 20 kg - Pietruszka nać susz CPV - 15872000-1 25 kg - Majeranek susz CPV - 15872000-1 25 kg -Musztarda CPV - 15871250-1 400 kg - Ocet CPV - 15871110-8 200 l - Pieprz czarny mielony CPV - 15872100-2 22 kg - Przyprawa w płynie CPV - 15892000-7 600 l - Przyprawa w proszku CPV - 15890000-3 600 kg - Rosół jarzynowy w proszku CPV - 15892200-9 800 kg - Sól CPV - 15872400-5 500 kg - Ziele angielskie CPV - 15872000-1 15 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.23.00-4, 15.87.00.00-7, 15.87.20.00-1, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.21.00-2, 15.89.20.00-7, 15.89.00.00-3, 15.89.22.00-9, 15.87.24.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Cukry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier biały CPV - 15831200-4 4 000 kg - Marmolada CPV - 15332230-5 4 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4, 15.33.22.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.