eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Katowic III Części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Katowice: Wykonanie iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Katowic III Części
Numer ogłoszenia: 217824 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie iluminacji świąteczno-noworocznej na terenie Katowic III Części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie iluminacji świateczno-noworocznej w sezonie zimowym 2007/2008 (III częsci) I Część iluminacja choinki w Rynku II Część Iluminacja drzew i choinki przy ulicy Dworcowej wraz z wykonaniem zasilania III Część Iluminacja choinki u zbiegu ulic Dyrekcyjnej i Staromiejskiej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.18.10 - Usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.81.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie oświetlenia sztucznego i naturalnego w obiektach budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: bez wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące nw. warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia (tj. wykażą, że wykonali należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartością minimum 20.000 PLN netto w okresie 3 ostatnich lat), 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (tzn. posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową), 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy, 5. Załączą do oferty co najmniej 2 dokumenty potwierdzające, że prace z wykazu, o którym mowa w punkcie 2 ust. 2 ppkt. e zostały wykonane należycie, 6. Zamawiający wymaga, aby Kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001r. z późniejszymi zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - oryginał (albo jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ww. ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat, albo dokument poświadczający, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wymagane jest przedstawienie minimum 2 referencji o wartości minimum 20.000 PLN netto). f) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 ust. 2 ppkt. a, c i d składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Gospodarki Komunalnej Francuska 70,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miasta Katowice Wydział Gospodarki Komunalnej Francuska 70 pok. 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: iluminacja choinki w Rynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Świąteczna choinka o wysokości ok.8,0m. zlokalizowana zostanie w Rynku w ścisłym centrum miasta. - Dostawę oraz montaż choinki w ziemi w istniejącym stojaku wykona Zakład Zieleni Miejskiej. - Zasilanie w energię elektryczną obiektu (choinki) istniejącym zapomiarowym napowietrznym obwodem odbiorczym typu NLK z istniejącego masztu oświetleniowego usytuowanego na skwerze przy przejściu dla pieszych z sygnalizacją świetlną. Punkt przyłączenia projektowanego zakresu stanowi zapas kabla pozostawiona na słupie trakcyjnym zlokalizowanym na środkowej okrągłej nie utwardzonej wysepce ronda, w sąsiedztwie szaf sterujących zwrotnicami tramwajowymi. Na choince przewiduje się montaż ozdób istniejących, które dostarczy Zamawiający: - 3 kompletne sznury o długości ok. 25m z oprawkami do lamp błyskowych Star flassh (zakup i montaż w istniejących oprawkach 62 sztuk brakujących lub uszkodzonych źródeł światła błyskowego Star flassh leży po stronie Wykonawcy), - 15 kompletnych dużych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 3,0m, - 8 kompletnych małych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 1,5m, oraz nowych ozdób stanowiących uzupełnienie stanu istniejącego, które dostarczy Wykonawca: - 2 kompletne duże kurtyny świetlne żarówkowe o wymiarach 2,5 x 3,0m, - 1 kompletna mała kurtyna świetlna żarówkowa o wymiarach 2,5 x 1,5m, - 62 sztuki brakujących lub uszkodzonych źródeł światła błyskowego Star flassh do zabudowania w istniejących 3 sznurach 25m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.18.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Iluminacja choinki i drzew przy ulicy Dworcowej wraz z zasilaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Świąteczna choinka o wysokości ok.8,0m zlokalizowana zostanie przy ulicy Dworcowej w pasie rozgraniczającym jezdnie. - Dostawę oraz montaż choinki w ziemi w projektowanym stojaku gruntowym wykona Zakład Zieleni Miejskiej. - Zasilanie w energię elektryczną obiektu (choinki) zapomiarowym kablowym obwodem odbiorczym z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego nr 11/ZK/22 usytuowanego przy ścianie hali Starego Dworca naprzeciwko Hotelu Monopol. Na choince przewiduje się montaż nowych ozdób, które dostarczy Wykonawca: - 7 kompletnych dużych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 3,0m. - 6 kompletnych małych kurtyn świetlnych żarówkowych o wymiarach 2,5 x 1,5m. Na 5 istniejących drzewach przewiduje się montaż nowych ozdób, które dostarczy Wykonawca: - 15 kompletnych dużych kurtyn świetlnych LED-owych o wymiarach 2,5 x 3,0m, po 3 sztuki na 1 drzewo. Przewidziane w projekcie rodzaje ozdób świątecznych oraz ich ilości została uzgodniona z Inwestorem. Ozdoby zakupione przez Wykonawcę przed montażem wymagają akceptacji Inwestora.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.18.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Iluminacja choinki u zbiegu ulic Staromiejskiej i Dyrekcyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Świąteczna choinka o wysokości ok. 5,0m. zlokalizowana zostanie na skrzyżowaniu ulicy Staromiejskiej oraz ulicy Dyrekcyjnej w Katowicach. Przedmiotowe ulice stanowią pasaże handlowe o ograniczonym ruchu pojazdów mechanicznych. - Dostawę oraz montaż choinki w ziemi w istniejącym stojaku wykona Zakład Zieleni Miejskiej. - Zasilanie w energię elektryczną obiektu (choinki) zapomiarowym napowietrznym obwodem odbiorczym z istniejącej w sąsiedztwie latarni oświetlenia ulicznego. Na choince przewiduje się montaż nowych ozdób, które dostarczy Wykonawca: - 3 kompletne duże kurtyny świetlne żarówkowe o wymiarach 2,5 x 3,0m, - 20 sztuk złotych kokard o długości 40cm wykonanych taśmą o szerokości 15cm z przyczepioną bombką szklaną lub z tworzywa sztucznego w kolorze srebrnym o średnicy 15cm. - 20 sztuk złotych kokard o długości 40cm wykonanych taśmą o szerokości 15cm z przyczepioną bombką szklaną lub z tworzywa sztucznego w kolorze czerwonym średnicy 15cm. - 4 łańcuchów metalizowanych o długości 5m w kolorze srebrnym. - 4 łańcuchów metalizowanych o długości 5m w kolorze czerwonym. Przewidziane w projekcie rodzaje ozdób świątecznych oraz ich ilości została uzgodniona z Inwestorem. Ozdoby zakupione przez Wykonawcę przed montażem wymagają akceptacji Inwestora..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.18.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.