eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Racendów polegająca na dobudowie chodnika wraz z elementami odwodnienia - etap II na odcinku 0,180 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Kotlin: Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Racendów polegająca na dobudowie chodnika wraz z elementami odwodnienia - etap II na odcinku 0,180 km
Numer ogłoszenia: 217817 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax. 062 7405481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Racendów polegająca na dobudowie chodnika wraz z elementami odwodnienia - etap II na odcinku 0,180 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi ( z uwzględnieniem postanowień art. 2, pkt 8 oraz art. 30 i 31 ustawy Prawo zamówień publicznych ) przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Racendów polegająca na dobudowie chodnika wraz z elementami odwodnienia - II etap na odcinku 0,180 km. Początek przebudowywanego odcinka robót ( km od 0+ 293,00 ) znajduje się na wysokości istniejącego przepustu kamiennego. Koniec robót ( km 0 + 473,20 ) znajduje się na wysokości granicy działki nr 34/9 przed skrzyżowaniem z drogą gminną. Zakres rzeczowy i zestawienie elementów robót 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinym - 0,18 km; 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 409,10 m2; 3.Warstwy odcinające zagęszczane mechanicznie o grubości 10 cm - 335,60 m2; 4. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem ( w betoniarce ) warstwa grubości 10 cm - 73,50 cm; 5. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grubosci 15 cm - 73,50 cm; 6. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem z wykonaniem rowka pod obrzeże - 205,00 m OBRZEŻA BETONOWE - MATERIAŁ INWESTORA; 7. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej B-15 z oporem 0,04 m3/m z wykonaniem rowka pod obrzeże - 12,00 m OBRZEŻA BETONOWE - MATERIAŁ INWESTORA; 8. Ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 60x15 cm na ławie betonowej B-15 z oporem 0,121 m3/mb z wykonaniem z piasku warstwy odcinającej grubości 6 cm pod ławę - 180,20 m PREFABRYKATY ŚCIEKOWE - MATERIAŁ INWESTORA ; 9. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1: 4 grubości 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 73,50 m2 - KOSTKA BRUKOWA - MATERIAŁ INWESTORA ; 10.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubosci 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 353,24 m2 - KOSTKA BRUKOWA - MATERIAŁ INWESTORA ; 11.Ręczne formowanie nasypów z gruntu dostarczonego samochodami samowyładowczymi z zagęszczeniem mechanicznym i obrobieniem na czysto - pobocza - 20,11 m3 ; 12. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 3 km - 48,01 m3 ; 13.Usunięcie humusu ze skarp rowu na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25 m3 - 54,15 m3 ; 14. Zasypywanie rowów piaskiem zagęszczeniem ubijakami mechanicznymi - 398,78 m3 ; 15. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 10 cm - 10,81 m3; 16. Kanały z rur K2 łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 400 mm - 180,20 m; 17. Komory murowane z cegły grubości muru 1 cegła - 1,65 m3; 18. Studnie rewizyjne - płyty żelbetowe i włazy żeliwne - 2,00 studnie ; 19. Przepusty rurowe - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 1,00 szt. ; 20. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 1,00 szt. ; 21. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160 mm - 4,30 m ; 22. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 110 mm włączenie zbieraczy drenarskich - 3,00 m ; 23. Studzienki kanalizacyjne systemowe WAVIN o średnicy 315 - 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową - włączenie zbieraczy drenarskich - 2,00 szt ;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł słownie : dwa tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) koparko - spycharka 0,15 m3, samochody samowyładowcze 5-10 t, zagęszczarki wibracyjne; b) wykonawca musi dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania tzn. udokumentują dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej specjalizacji w zakresie obiektów budowlanych gospodarki wodnej lub obiekty budowlane melioarcji wodnej oraz jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - budowa dróg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej specjalizacja w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnej lub obiektów budowlanych gospodarki wodnej oraz zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowa dróg. Ponadto należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inzynierów Budownictwa dla osób kierujących robotami ze strony Wykonawcy, posiadających w/w uprawnienia ; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca musi posiadać środki finansowe ( własne ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niz 100.000,00 zł; d) udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat ( 01.01.2003 r - 31.12.2007r a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane podobne z robotami bedącymi przedmiotem niniejszego zamówienia. Przez porównywalną robote budowlaną Zamawiajacy rozumie budowę, przebudowę dróg, chodników, placów o nawierzchni z kostki brukowej wraz z elementami odwodnienia - należy podać adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień ; e) w przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot; f) udzielą gwarancji co najmniej na 3 ( trzy ) lata od dnia odbioru końcowego; g) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; h) wniosą wadium w wymaganym terminie w wysokości 2.000,00 zł, słownie : dwa tysiące złotych 00/100.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu, o treści zgodnej z określoną w wzorze załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Umowa spółki - w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna, 4. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika w przypadku wnoszenia oferty wspólnej, 5. Oświadczenie wykonawcy o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Oświadczenie wykonawcy o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Aktualne zaświadczenie waściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , ( w przypadku, gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy kazdy z wykonawców ), 10. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w at. 24 ust. 1, pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku , gdy wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z wykonawców ), 11. Wykaz co najmniej 2 ( dwóch ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia z podaniem ich zakresu rzeczowego, wartości odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje, listy, rekomendacje ) - wg wzoru załącznika nr 2 ; 12. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załącznikami - w/g wzoru nr 3 do SIWZ. Wykonawca przedłozy dokumenty potwierdzające, że posiada kadrę techniczną uprawnioną do realizacji zadania w branży obiekty budowlane gospodarki wodnej lub obiekty budowlane melioarcji wodnej oraz w branży drogowej. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy ), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co nalezy potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oswiadczenie, 14. Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 15. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 17. Oświadczenie wykonawcy o udzielonej gwarancji co najmniej na okres wskazany przez Zamawiajacego w SIWZ - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 18. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, 19. Wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy - w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ, 20. Wypełniony kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wlkp. 1, pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ulica Powstańców Wlkp. 1, pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.