eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Świdnica: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r
Numer ogłoszenia: 21778 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13944 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Świdnicy poprzez sport w rozgrywkach piłki ręcznej mężczyzn na poziomie I ligi oraz w rozgrywkach Związku Piłki Ręcznej w Polsce i Dolnośląskiego Związku Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: §1 1. Miasto zleca Klubowi promocję Miasta Świdnicy w kraju w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013 r. §2 1. Klub zobowiązuje się do promocji Miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki ręcznej w meczach rozgrywanych w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2013 r., podczas rozgrywek: a) I ligi piłki ręcznej mężczyzn - liga krajowa b) ligi wojewódzkiej - rozgrywki młodzieżowe. 2. Świadczenia każdej ze stron określa się szczegółowo w niniejszej umowie. §3 Promocja Miasta Świdnicy polegać będzie na: 1. Używaniu nazwy Świdnica jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica. 2. Umieszczeniu, w miejscu widocznym dla publiczności i mediów, banera Świdnicy podczas meczów rozgrywanych w hali na Osiedlu Zawiszów (Świdnica, ul. Galla Anonima 1). 3. Umieszczeniu na koszulkach drużyny seniorów herbu miasta Świdnicy. 4. Umieszczeniu nadruku herbu Świdnicy na plakatach informujących o terminach meczy, na biletach wstępu, na tablicy służącej jako tło do wywiadów. 5. Umieszczeniu herbu Świdnicy oraz adresu internetowego (www.um.swidnica.pl), wraz z linkiem, na oficjalnej stronie internetowej Klubu w okresie obowiązywania umowy, w dwóch miejscach wskazanych przez Miasto. 6. Umieszczeniu pliku graficznego z herbem miasta w mailingu (newsletterze). 7. Umieszczeniu herbu miasta w stopce sponsorskiej przy artykułach o piłce ręcznej publikowanych w tygodniku Wiadomości Świdnickie. 8. Umieszczeniu na tablicach sponsorskich, które pojawiają się w czasie emisji materiałów wideo z meczów seniorów, podczas zapowiedzi rozgrywek w telewizji Teletop Sudety oraz na stronie klubu www.skprswidnica.pl i serwisie www.youtube.pl, Miasta jako sponsora głównego poprzez zamieszczenie herbu miasta oraz napisu Miasto Świdnica. 9. Godnym reprezentowaniu Miasta przez zawodników Klubu w trakcie rozgrywek sportowych. 10. Grze na najwyższym poziomie i uzyskiwaniu jak najlepszych wyników sportowych. 11. Czynnym uczestnictwie, na wniosek Miasta, w organizowanych przez Miasto wydarzeniach promocyjnych, np. w imprezach o charakterze kulturalno-sportowym. 12. Publikacji materiałów o Klubie w portalu ogólnopolskim www.sportowefakty.pl oraz w portalach lokalnych. 13. Umieszczeniu herbu miasta i tytułu sponsora głównego na nośniku reklamowym LED należącym do klubu, zlokalizowanym w Świdnicy na działce nr 10/4 obręb 1 arkusz mapy 9 w rejonie skrzyżowania ul. Zamenhofa i ul. Sikorskiego. 14. Publikacji herbu miasta w ofercie partnerskiej - sponsorskiej. 15. Używaniu herbu miasta na papierze firmowym Klubu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica, ul. Długa 33, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258186,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 317570,00

  • Oferta z najniższą ceną: 317570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 317570,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wyboru trybu przeprowadzenia zamówienia publicznego dokonano w oparciu o dyspozycję art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług promocyjnych poprzez sport. Sport od pewnego czasu z powodzeniem wykorzystywany jest jako element budowy przewagi konkurencyjnej miast i regionów, stanowi doskonały i skuteczny element promocyjny o bardzo wysokim potencjale. Marketing poprzez sport umożliwia miastom i regionom zwiększenie atrakcyjności dla mieszkańców, turystów oraz potencjalnych inwestorów. Promocja poprzez sport skierowana jest do szerokiego grona publiczności nastawionej głównie na rozrywkę dostarczającą pozytywnych bodźców emocjonalnych, punkt odniesienia i źródło skojarzeń - skojarzeń związanych głównie z emocjami, zwycięstwem i sukcesem. Marketing poprzez sport stanowi jedną z najlepszych form promowania znaków towarowych, nazw własnych, które identyfikują konsumentowi konkretną rzecz bądź miejsce, szczególnie w momencie, kiedy oddziaływanie tradycyjnych form promocji, a szczególnie reklamy, słabnie, a sport pozostawia bardzo szerokie pole manewru - obiekty sportowe, jak i samych zawodników można potraktować jako powierzchnię reklamową. Piłka ręczna jest w ostatnich latach coraz bardziej popularną dyscypliną w kraju, głównie po sukcesach Polskiej Kadry szczypiornistów. Skierowania kampanii promocyjno-reklamowej w stronę tej dyscypliny sportowej, pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku miasta Świdnicy, a co się z tym wiąże, może stanowić impuls do odwiedzenia Świdnicy początkowo w charakterze kibica, co może przełożyć się na zwiedzenie miasta przy okazji pobytu na meczu lub powrót do Świdnicy w charakterze turysty, a może nawet z zamiarem prowadzenia działalności gospodarczej. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym mówi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z póź. zm.), a promocja miasta poprzez sport jest elementem składowym strategii miasta Świdnicy. Miasto oczekuje od marketingu i promocji poprzez sport wizji kreowania odpowiedniego wizerunku miasta przy użyciu odpowiednich narzędzi marketingu, w tym samych zawodników, którzy mogą być najlepszym i najefektywniejszym, żywym nośnikiem reklamy. Przedmiotem zamówienia jest aktywna promocja miasta Świdnicy podczas rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w rozgrywkach ustalonych przez Związek Piłki Ręcznej w Polsce oraz Dolnośląski Związek Piłki Ręcznej we Wrocławiu w terminie do 31 grudnia 2013 r., którą miasto zamierza przeprowadzić poprzez Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica podczas rozgrywek w roku 2013. Klub bierze aktualnie udział w rozgrywkach I ligi piłki ręcznej, gdzie, na koniec roku 2012 zajmował 4 pozycję. Klub jest jedyną drużyną piłki ręcznej, która zapewni wykonanie zadań oczekiwanych przez miasto, m.in. używając nazwy ŚWIDNICA jako stałego i integralnego elementu w oficjalnej nazwie drużyny, tzn. Świdnicki Klub Piłki Ręcznej Świdnica. Jest to jedyny klub piłki ręcznej w Świdnicy. Mecze ŚKPR Świdnica skupiają rzesze kibiców, którzy również wiernie towarzyszą drużynie podczas meczów wyjazdowych, które obejmują niemal cały kraj (m.in. Malbork, Warszawa), co również zwiększa zakres działań promocyjno-reklamowych i pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którzy stanowić mogą potencjalnych turystów dla miasta. Rozgrywki Klubu komentowane są w telewizji i prasie lokalnej oraz krajowej, w mediach internetowych o ogólnopolskim zasięgu. Klub, poza rozgrywkami na poziomie I ligi, może pochwalić się również wynikami w grze młodzików, juniorów młodszych, juniorów, w III lidze, co dodatkowo może zwiększyć zakres promocji i grono odbiorców (różne grupy wiekowe). Z uwagi na powyższe udzielenie zamówienia Świdnickiemu Klubowi Piłki Ręcznej Świdnica w trybie zamówienia z wolnej ręki w myśl art. 67 ust.1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych uważa się za zasadne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.