eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Zespołu Osiedli rejon Brzeziny-Kalina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Świdnik: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Zespołu Osiedli rejon Brzeziny-Kalina
Numer ogłoszenia: 21777 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Zespołu Osiedli rejon Brzeziny-Kalina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Zespołu Osiedli rejon Brzeziny-Kalina w Świdniku uchwalonego Uchwałą nr XVII/143/2004 Rady Miasta Świdnik z dnia 28 czerwca 2004 r. opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego Nr 144 poz. 2054 z dnia 17 sierpnia 2004r. ze zmianą zatwierdzoną uchwałą Rady Miasta Świdnik nr XXXVII/219/2009 z dnia 28 maja 2009 r. ogł.. w Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 101 poz. 2322 z dnia 22 sierpnia 2009 r. Obszar opracowania obejmuje trzy tereny określone w uchwale Nr L/343/2010 Rady Miasta Świdnik z dnia 13 maja 2010 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świdnik Zespołu Osiedli rejon Brzeziny-Kalina w Świdniku tj.: -Teren I - położony między ulicami: Sosnową od zachodu /symbol 83 KDL-G/ i Złotą od północy /symbol 86 KDD-G i 87 KDD-G/, działką nr 559/16 od wschodu i ulicą Kolorową od południa /symbol 84 KDL-G/ - załącznik graficzny nr 1, -Teren II - przyległy od południa do ulicy Kamińskiego obejmujący działki nr 1289/4, 1290/4, 1294/9, 1294/27, 1294/28, 1294/29 - załącznik graficzny nr 2; -Teren III - teren między ulicą Kasperka i Gospodarczą przeznaczony pod drogę publiczną gminną ozn. symbolem 12KDD-G (na terenie działek nr 1319/3, 1319/4, 1319/14, 1319/13, 1319/6) - załącznik graficzny nr 3. Planowane zmiany mają charakter korekt technicznych i nie wymagają zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta. Zmiany w szczególności obejmują: Teren I - uwzględnienie wniosku właściciela o zmianę przeznaczenie terenu z funkcji usług bytowych ozn. symbolem Ub na zabudowę mieszkaniową jednorodzinną oraz uwzględnienie wniosku Gminy Miejskiej Świdnik o zmniejszenie linii zabudowy dla działek przyległych do ulicy Kolorowej, Teren II - uwzględnienie wniosku Gminy Miejskiej Świdnik o zmniejszenie linii zabudowy od drogi ozn. symbolem 9KK-G /ul. Kamińskiego/, Teren III - uwzględnienie wniosku Gminy Miejskiej Świdnik o likwidację projektowanej drogi ozn. symbolem 12KDD-G. Powierzchnia opracowania zmian planu obejmuje obszar około 1,8 ha tj.: Teren I - pow. około 0,9 ha, Teren II - pow. około 0,4 ha, Teren III - pow. około 0,5 ha. Zakres merytoryczny opracowania powinien być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, ze wszystkimi dokumentami wymaganymi przez obowiązujące przepisy. Powyższe opracowanie należy wykonać w 5 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej i dostarczyć w formacie rastrowym (JPG lub TIFF) oraz w wersji numerycznej w formacie kompatybilnym ze środowiskiem EwMapa, lub w formatach DWG czy DXF. Podkład geodezyjny dostarczy Zamawiający w postaci: baza działek w formacie DXF oraz skan mapy zasadniczej w formacie TIFF. Zamawiający przeprowadził wstępny etap postępowania planistycznego obejmujący: - zawiadomienie w sposób zgodny z art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany planu oraz możliwości składania wniosków do planu -zawiadomienie instytucji oraz organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu /art. 17 pkt 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 39 ust. 1 oraz art. 40 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko/ o podjęciu uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany planu i możliwości składania wniosków do planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. -wystąpienie do RDOŚ o uzgodnienie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie do projektu zmiany planu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 0 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami z uprawnieniami do projektowania urbanistycznego oraz przynależność do izby samorządu zawodowego urbanistów Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którymi osobami dysponuje, a którymi będzie dysponował

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Wszelkie zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy. 2)W przypadku zmiany stawek podatku Vat, strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto za wykonane prace. 3)W przypadku, gdy zostaną wydłużone terminy uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę nie z jego winy, pomimo dopełnienia przez Wykonawcę odpowiedniej staranności, termin przekazania przedmiotu umowy może ulec zmianie na pisemny wniosek Wykonawcy. 4)W przypadku, stwierdzenia przez Radę Miasta konieczności wprowadzenia zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego i konieczności ponowienia związanych z tym czynności termin przekazania przedmiotu umowy może ulec zmianie odpowiednio do czasu niezbędnego do przeprowadzenia ponowionych czynności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15,pok.218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15,pok.105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.