eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa sprzętu łączności i informatyki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Sieradz: Dostawa sprzętu łączności i informatyki
Numer ogłoszenia: 217778 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 182837 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551, ul. Wojska Polskiego, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8261688, fax 043 8261466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu łączności i informatyki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności i informatyki w podziale na części: 1/5 - oświetlenie polowe i akcesoria elektroenergetyczne; 2/5 - materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek; 3/5 - niszczarki; 4/5 - informatyka; 5/5 - okablowanie polowe 1. Ilościowe i jakościowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-6, (wycena przedmiotu zamówienia - arkusz kalkulacyjny), stanowiące integralną część SIWZ. 2. Gwarancja dla branż : a) branża 1/5 (oświetlenie polowe i akcesoria elektroenergetyczne) -minimum 12 miesięcy, (dla pozycji nr 9 min 24 miesiące od chwili dostawy) b) branża 2/5 (materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek) - minimum 24 miesiące od chwili dostawy c) branża 3/5 (niszczarki) minimum 24 miesiące od chwili dostawy d) branża 4/5 (informatyka)-minimum 24 miesiące od chwili dostawy e) branża 5/5 okablowanie polowe)-minimum 24 miesiące od chwili dostawy. 3. Wszystkie wyroby muszą być fabrycznie nowe i na podstawie odrębnych przepisów muszą być dopuszczone do obrotu handlowego i powszechnego stosowania, a także będą posiadać stosowne licencje, certyfikaty i deklaracje zgodności. 4. Serwis gwarancyjny ma być świadczony w miejscu używania sprzętu. Jeżeli naprawa gwarancyjna u użytkownika okaże się niemożliwa naprawę dokonać u Wykonawcy, a na czas naprawy zapewnić Użytkownikowi sprawny sprzęt zamienny. 5. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy, w tym koszt transportu i dojazdu ponosi Wykonawca. 6. Materiały eksploatacyjne do faksów i drukarek (branża 2/5) muszą zawierać nieużywane podzespoły, wcześniej nie eksploatowane, nie przerabiane, w których pojemniki nie były czyszczone i ponownie uzupełniane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22803 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Niszczarki.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAND sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 116, 81-824 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3240.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3240.00 / oferta z najwyższą ceną: 4753.12
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Informatyka.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-MOBILE Paweł Kubiś, ul. Kościuszki8, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3883.00
  • Oferta z najniższą ceną: 3883.00 / oferta z najwyższą ceną: 5231.36
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Okablowanie polowe.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WPHUP CASE-PACK, ul. Wojska Polskiego 75, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 15680.00
  • Oferta z najniższą ceną: 15680.00 / oferta z najwyższą ceną: 15680.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.