eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnopol › Organizacja pleneru kulinarnego w Krasnopolu w dniach 22 - 29 sierpnia 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Krasnopol: Organizacja pleneru kulinarnego w Krasnopolu w dniach 22 - 29 sierpnia 2010 r.
Numer ogłoszenia: 217767 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207131 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnopol, ul. Wojska Polskiego 4, 16-503 Krasnopol, woj. podlaskie, tel. 0-87 5164010, faks 0-87 516 40 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja pleneru kulinarnego w Krasnopolu w dniach 22 - 29 sierpnia 2010 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Noclegi dla kucharzy prowadzących plener 8 noclegów dla 10 osób w dniach od 22 do 30 sierpnia Wyżywienie dla kucharzy prowadzących plener 8 dni x 10 osób (śniadanie, obiad , kolacja) w dniach od 22 do 29 sierpnia Obiady dla uczestników pleneru 6 dni x 50 osób w dniach od 23 do 28 sierpnia Produkty do przygotowywania dań regionalnych dla uczestników biorących udział w plenerze, pomieszczenia do gotowania oraz urządzenia i naczynia kuchenne oraz odzież ochronna 60 osób x 6 dni od 23 do 28 sierpnia Napoje zimne i ciepłe dla uczestników pleneru 60 osób x 6 dni od 23 do 28 sierpnia Wycieczki Zorganizowanie dwóch wycieczek z przewodnikami w regionie promującym między innymi agroturystykę 24 i 26 sierpnia dla 60 osób Imprezy w trakcie pleneru (spotkania, poczęstunki, urządzenia techniczne) 1. Rozpoczęcie pleneru 22 sierpnia - poczęstunek dla uczestników 60 osób - koncert zespołów ludowych - nagłośnienie 2. Ognisko nad jeziorem Długie 25 sierpnia - wyżywienie - nagłośnienie - oświetlenie - oprawa muzyczna 3. Zakończenie pleneru 29 sierpnia - degustacja produktów regionalnych przygotowanych przez uczestników pleneru (ok. 300 osób) - oprawa muzyczna (piosenki biesiadne) - nagłośnienie i oświetlenie - dyplomy, upominki, kwiaty dla uczestników pleneru Usługi fotograficzne 1. Uwiecznić najciekawsze momenty, a na koniec pleneru zorganizować fotopokaz lub użyć zdjęcia w katalogu prac (ok. 200 zdjęć) 2. Ekspozycja fotografii z pleneru Transport urządzeń i ludzi 1. Dowóz posiłków w miarę potrzeby 2. Zapewnienie niezbędnego transportu w trakcie pleneru Prace organizacyjne Koszty pracy organizacji 1. Nadzór nad plenerem 2. Organizacja miejsca pleneru 3. Porządkowanie terenu w trakcie i po plenerze 4. Koszty transportu 5. Zaprojektowanie i wydanie zaproszeń oraz plakatów o plenerze 6. Transport sprzętu i osób 7. Ubezpieczenie uczestników pleneru 8. Zapewnieniu udziału dla osób niepełnosprawnych 9. Wynajem niezbędnych pomieszczeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach w ramach projektu nr LT - PL/081 pn. Kreatywność przemysłowa a możliwość zrównoważonego rozwoju regionów przygranicznych Polski i Litwy współfinansowaego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa - Polska 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usługowo-Handlowe MIRAGE Mirosław Szyszko, ul. Noniewicz 57, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59888,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76000,02

  • Oferta z najniższą ceną: 76000,02 / Oferta z najwyższą ceną: 76000,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.