eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-24

Daleszyce: Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych
Numer ogłoszenia: 217730 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce , ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3171968, faks 41 317 12 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daleszyce.radom.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w trzech obrębach ewidencyjnych: Szczecno, Holendry i Czarna, z uwzględnieniem przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego wraz ze sporządzeniem dokumentacji dla aktualizacji ewidencji gruntów i budynków. Mapa ewidencji gruntów Nadleśnictwa Daleszyce prowadzona jest w postaci numerycznej. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części (I, II, III), w trzech obrębach ewidencyjnych: Szczecno (część I), Holendry (część II) i Czarna (część III). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Część I: usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Szczecno (gm. Daleszyce): działka ewid. nr 1019. Część II - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Holendry (gm. Pierzchnica): działka ewid. nr 361, działka ewid. nr 364, działka ewid. nr 360/1. Część III - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Czarna (gm. Pierzchnica): działka ewid. nr 317. Operaty powstałe z wykonania przedmiotu umowy skompletowane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami i przekazane przez Wykonawcę do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Kielcach. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (t.j. Dz.U.2015.520), Zarządzenie nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 17 lipca 2001r. w sprawie sposobu ewidencjonowania lasów, gruntów i innych nieruchomości w Lasach Państwowych, Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. (Dz. U. 1989 nr 30 poz. 163 oraz aktów pozostałych zmieniających: Dz. U. z 2010r. nr 193, poz. 1287, z 2013r. poz. 805,829,1635), 3.6.5. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (Dz. U. nr 263 poz. 1572), Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. poz. 1551 z 2013r.), Instrukcja Urządzania Lasu - załącznik do Zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011r. Dane dotyczące treści Zarządzeń Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych można uzyskać pod adresem: http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarzadzenia-decyzje.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co będące przedmiotem zamówienia opisanego w niniejszej SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00-8, 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4, 74.27.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał: 1) dla części I - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Szczecno (gm. Daleszyce), co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (t.j. usługa aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów lub usługa ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów) na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 2) dla części II - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Holendry (gm. Pierzchnica), co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (t.j. usługa aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów lub usługa ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów) na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 3) dla części III - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Czarna (gm. Pierzchnica), co najmniej jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (t.j. usługa aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów lub usługa ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów) na kwotę minimum 2 000,00 zł brutto. Wykonawca może zsumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. 4) Wykonawca składając ofertę na więcej niż 1 część nie może wykazać tego samego doświadczenia (tych samych usług) dla więcej jak jednej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) dla części I - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Szczecno (gm. Daleszyce), 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2. 2) dla części II - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Holendry (gm. Pierzchnica), 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2. 3) dla części III - usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Czarna (gm. Pierzchnica), 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą wymagane uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2. 4) Wykonawca składający ofertę na więcej niż 1 część może wykazać te same osoby dla więcej jak jedna część.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dowodami o których mowa powyżej są (dotyczy wszystkich części): a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy, Formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór Umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce - sekretariat (pokój nr 2). czynny jest codziennie w godz.: 07:15 - 15:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obręb ewidencyjny Szczecno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Szczecno, działka ewid. nr 1019..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00-8, 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4, 74.27.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obręb ewidencyjny Holendry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Holendry, działka ewid. nr 361, 364 i 360/1...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00-8, 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4, 74.27.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obręb ewidencyjny Czarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji klas gruntów i użytków gruntowych oraz określenie zasięgu zmienionych użytków gruntowych w obrębie ewidencyjnym Czarna, działka ewid. nr 317..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00-8, 71.35.32.00-9, 71.35.40.00-4, 74.27.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.