eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › wykonanie robót remontowych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21772

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chorzów: wykonanie robót remontowych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, do kontaktów: Mirosława Maciaś Lidia Baron, ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490531, 3490538, fax 032 3490580, e-mail: zuschorzow@poczta.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zus.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego; Inne:ubezpieczenia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Dąbrowskiego 45 41-500 Chorzów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie robót remontowych na drugim piętrze budynku przy ul. Dąbrowskiego 45, W główny zakres zamówienia wchodzą: - roboty rozbiórkowe i demontażowe (ścianek i posadzek) oraz skucia słabych tynków, - wymiana instalacji elektrycznej (poza instalacjami pomieszczeń sanitariatów wykonanymi we wcześniejszym okresie) wraz z podłączeniem do istniejących rozdzielni (tablic) elektrycznych, - roboty tynkarskie w pomieszczeniach i na korytarzach, - roboty posadzkarskie w pomieszczeniach i fragmentarycznie na korytarzach łącznie z naprawą spękań uwidocznionych po rozbiórkach górnych warstw posadzek, - regeneracja stolarki okiennej oraz drzwiowej, - roboty wykończeniowe - gładzie, okładziny, malowanie, renowacja słupów w strefach komunikacyjnych oraz hollach, - renowacja balustrad i poręczy klatek schodowych wraz z wykonaniem oporęczowań balustrad w hollach, - zabudowa lamp oświetleniowych i osprzętu elektrycznego. 2. wykonanie robót remontowych nawierzchni podjazdu dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanego od frontu budynku przy ul. Dąbrowskiego 45. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 147

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 27 895,00 zł. (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt pięć zł.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: III.2.1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Warunek I: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawcy muszą spełniać następujące kryteria: ad. Warunek I 1. być uprawnionymi do prowadzenia działalności lub czynności zgodnie z zamówieniem publicznym. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagane uprawnienia dotyczą każdego z nich. ad. Warunek II 2.dysponować osobami (przewidzianymi do wykonania zamówienia) posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30.12.1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 z późn. zm.) oraz będącymi członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (jeśli wymaga tego obowiązujące ustawodawstwo), w tym co najmniej: - 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, -1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami z zakresu instalacji elektrycznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 3. wykonać w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania przetargowego - opublikowania ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia każde o charakterze tożsamym co przedmiotowe zadanie budowlane i każde o wartości zamówienia (w ramach jednego zamówienia) nie niższej niż wartość brutto złożonej oferty. Wskazane zamówienia muszą obejmować roboty remontowo-modernizacyjne budynków mieszkalnych lub biurowych o zakresie i czasookresie realizacji zbliżonych do niniejszego zamówienia, przy zachowaniu proporcji wartości remontu- modernizacji do czasu jego realizacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). Warunek III 4. posiadać do dyspozycji środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 % wartości ceny ofertowej brutto. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 5. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości co najmniej równej wartości ceny ofertowej brutto (z VAT). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). Warunek IV 6. nie zalegać z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. 7. spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). 8. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten winien spełniać każdy z Wykonawców. 9. wnieść wymagane wadium przetargowe. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą oni spełniać wspólnie (łącznie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2) Ocena spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków dokonana zostanie na podstawie przedstawionych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3) ad. Warunek I 1. dołączyć do formularza oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. Warunek II 2. dołączyć do formularza oferty wykaz osób (kadry kierowniczej) przewidzianych do wykonania zamówienia spełniających wymagania opisane w pkt III.2.1 ppkt 2 wraz z kopiami uprawnień oraz wymaganymi aktualnymi zaświadczeniami wystawionymi przez Polską Izbę Inżynierów Budownictwa (jeśli wymaga tego obowiązujące ustawodawstwo). 3. dołączyć do oferty wykaz minimum 2 zamówień wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu spełniających warunki opisane w pkt III.2.1 ppkt 3 z podaniem zakresu zamówienia, jego wartości i okresu realizacji. Do wykazu dołączyć dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru), potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. ad. Warunek III 4. dołączyć do oferty informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, (w którym Wykonawca posiada rachunek), potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wys. co najmniej 20% wartości ceny ofertowej brutto. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. dołączyć do oferty kopię aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa od ceny złożonej oferty (brutto). ad. Warunek IV 6a. dołączyć do oferty aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6b. dołączyć do oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. dołączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. dołączyć do oferty kopię dowodu wniesienia wadium przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.05.2007, godzina 10:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów piętro III pokój 325.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.