eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Części do Jelcza i Stara

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Bydgoszcz: Części do Jelcza i Stara
Numer ogłoszenia: 21772 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1189, ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 3781640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.1blog.pow.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Części do Jelcza i Stara.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zawarcie umowy ramowej na dostawę części zamiennych do pojazdów marki: Jelcz, Star jakie występują w odpowiednich katalogach producentów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.36.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający: A.warunki potwierdzające prawo wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne opisane w art.22 ust.1 pkt 1 i art. 24 ustawy ( muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie ). B.warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia opisane w art. 22 ust 1 pkt 2 i 3 ustawy ( warunki te mogą być spełnione łącznie, sumarycznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ) a w szczególności: 1)Dostarczą przedmiot zamówienia na własny koszt loco magazyn Zamawiającego. C.Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie oceny dostarczonych dokumentów wymienionych w pkt 6 SIWZ, wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne (art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 art. 24) ( muszą być przedstawione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w pkt. 1, przedstawią dokumenty wynikające z § 2 ust. 1 pkt 1, ust. 2 i 3, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19. 05. 2006 r. 3)Oryginał oświadczenie z art.44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. czas realizacji dostawy - 30
  • 3. gwarancja - 10
  • 4. posiadanie systemu jakości - 2
  • 5. termin podjęcia naprawy - 8

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.1blog.pow.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1189 ; ul. Powstańców Warszawy 2; 85-915 Bydgoszcz; z dopiskiem sekcja zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: kancelaria w sztabie na drugim pietrze w siedzibie zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.