Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Nowy Sącz: Zainstalowanie kolektorów słonecznych na budynku pawilonu Oddziału Ginekologiczno- Położniczego
Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 21771 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: spzoz.nrs.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zainstalowanie kolektorów słonecznych na budynku pawilonu Oddziału Ginekologiczno- Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie kolektorów słonecznych na budynku pawilonu Oddziału Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Specjalistycznego w Nowym Sączu tj: - wykonanie robót budowlano - remontowych związanych z dostawą i montażem kolektorów słonecznych wspomagających podgrzew CWU, - wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia i gniazd wtyczkowych na terenie Oddziału Ginekologiczno - Położniczego, Ponadto roboty winny być wykonane w oparciu o projekt budowlano wykonawczy opracowany przez firmę Corematic z Gliwic oraz zgłoszenie do Urzędu Miasta Wydziału Architektury Budownictwa w Nowym Sączu. Wartość zamówienia winna być wyliczona na podstawie kosztorysów ślepych. UWAGA: Cały zakres przedmiotu zamówienia winien być wykonany przez jednego Wykonawcę. Okres gwarancji: - na roboty budowlane min. 36 miesięcy od dnia zakończenia robót (bezusterkowego odbioru robót i uruchomienia), - na materiały i kolektory min. 36 miesięcy od daty zakończenia robót (bezusterkowego odbioru robót i uruchomienia)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.31.10.0 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). B) w zakresie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, do których dołączono - udokumentowano: a) wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 robót budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. minimum 1 robota budowlana spełniająca następujące wymagania (spełnia łącznie poniższe wymagania - warunki): robota budowlana związana z zainstalowaniem kolektorów słonecznych o wartości brutto minimum wartości złożonej oferty, b) w zakresie dysponowania potencjałem technicznym pod uwagę będą brane oferty, do których dołączono wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności: uprawnienia budowlane dla osób realizujących przedmiot zamówienia: - w zakresie instalacji elektrycznych, - w zakresie instalacji sanitarnej (zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. - Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego (właściwej izby samorządu zawodowego) dla osób wyżej wymienionych osób. C) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie kwotę minimum 150.000,00 zł, D) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy (załącznik nr 2a), b) oświadczenia, o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i braku uwag oraz zastrzeżeń z tego tytułu wobec Zamawiającego (załącznik nr 2b). Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - z zastrzeżeniem warunku określonego w pkt C Części II SIWZ. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. (załącznik nr 3) - z zastrzeżeniem warunku określonego w pkt B) Części II SIWZ. Każdą wykazaną robotę budowlaną należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie (np. listem referencyjnym). 6. Wykaz osób do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uprawnieniami (załącznik nr 4) - z zastrzeżeniem warunku określonego w pkt B) Części II SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 33-300 Nowy Sącz
cena specyfikacji przesłanej pisemnie wynosi 30zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, Sekretariat, ul. Młyńska 10 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa teksturometru na wyposażenie Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Inżynieryjnego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 3 klas lekcyjnych w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu oraz budowa klas lekcyjnych wraz z biblioteką w centrum oświatowo-sportowym w Rychtalu
- Rozbudowa żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
- Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na cele realizacji publicznego obiektu pomocy społecznej - Dzienny dom pobytu Senior+ w Sosnówce
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w obiektach użyteczności publicznej Powiatu Brzezińskiego
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Łużna.
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz nadzorem inwestorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.