eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębno › Budowanie więzi społecznych oraz wspieranie aktywności fizycznej poprzez budowę terenu sportowo-rekreacyjnego w Centrum Wsi Jaworsko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Dębno: Budowanie więzi społecznych oraz wspieranie aktywności fizycznej poprzez budowę terenu sportowo-rekreacyjnego w Centrum Wsi Jaworsko
Numer ogłoszenia: 217717 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dębno , Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, woj. małopolskie, tel. 014 6658714, faks 014 6658722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowanie więzi społecznych oraz wspieranie aktywności fizycznej poprzez budowę terenu sportowo-rekreacyjnego w Centrum Wsi Jaworsko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi budowa terenu sportowo-rekreacyjnego w Centrum Wsi Jaworsko składającego się z: placu zabaw wraz z terenem zielonym oraz części parkingowej. A. Plac zabaw z terenem zielonym: 1. Wykonawca wykona plac zbaw, który będzie obejmował: a) Duży zestaw rekreacyjny - plac zabaw 1 szt. wysokość swobodnego upadku - 1 m. wymagana nawierzchnia - trawa Zestaw powinien składać się z następujących elementów: wieży - min. 3 szt. w tym min. dwie z daszkiem wejście po ukośnej drabince łańcuchowej, lub podejście z liną, ewentualnie ścianka wspinaczkowa lub podobne - min. 1 szt. drabinek pionowych lub rury strażackiej - min. 1 szt. podest - min. 3 szt. (każdy inny np. belka, most wiszący, drabinka pozioma, rura strażacka itp.) zjeżdżalnia - min. 1 szt., tablica kredowa min. 3 szt. (nie muszą stanowić elementu składowego zestawu zabawowego) UWAGA! Zestaw nie obejmuje piaskownicy. b) zestaw sprawnościowy - gimnastyczny z drążkami 1 szt., o wymiarach wys. (2 m. - 2,20 m.) szer. 3 m. dł. ok. 5 m. wysokość swobodnego upadku - równa wysokości urządzenia (2 - 2,20 m.) Wymagana nawierzchnia - piasek Zestaw powinien składać się z min. 4 różnych elementów np.: drabinka pionowa, przeplotnia krata, drabinka pozioma, drabinka ruchoma (linowa) ścianka wspinaczkowa, do podciągania się oraz zjazdu. Zestaw sprawnościowy może mieć dowolny kształt (np. sześciokąta, kwadratu, litery L c) Równoważnia o wymiarach wys. 0,40 m., szer. 0,50 m. dł. min. 5,7 m. wysokość swobodnego upadku - 0,40 m Wymagana nawierzchnia - trawa d) Przeszkody poziome - 5 szt. o wymiarach wys. 0,30 m. - 1 m. (min. trzy różne wysokości) szer. 1,50 m. dł. 3,30 m. wysokość swobodnego upadku - 1 m. Wymagana nawierzchnia - trawa e) Drabinka pozioma o wymiarach wys. 1,7 m szer. 0,95 m. dł. 2,00 m. wysokość swobodnego upadku - 1,70 m -2,0 m Wymagana nawierzchnia - piasek f) Tablica informacyjna - regulamin placu zabaw 2. Wszystkie urządzenia muszą posiadać atesty zgodności zgodnie z aktualnymi standardami bezpieczeństwa zawartymi w normach EN-1176-1177. 3. Wszystkie urządzenia wykonane powinny być z drewna sosnowego, impregnowanego ciśnieniowo. Elementy powierzchniowe (dachy, barierki itp) powinny być pomalowane w żywych kolorach. 4. Elementy stalowe, okucia, stopy, powinny być zabezpieczone przez korozją przez ocynkowanie ogniowe. 5. Wszystkie urządzenia muszą zostać osadzane na stałe w gruncie za pomocą metalowych kotew, malowanych proszkowo. 6. Zjeżdżalnia wymagana jest laminowana, wykonana z trwałych i wytrzymałych żywic poliestrowych. 7. Urządzenia sportowe będą umieszczone 10 m od projektowanego parkingu. Plac sportowy zostanie oświetlony dwoma reflektorami umieszczonymi na elewacji budynku. Rysunki umieszczone w dokumentacji budowlanej /zał. nr 10 SIWZ/ pełnią funkcję tylko pomocniczą. UWAGA Zamawiający zastrzega, że użyte w jakiejkolwiek dokumentacji nazwy i znaki towarowe nie są wiążące i dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie mniejszych niż wskazane w dokumentacji. 8. Wykonanie terenu zielonego z ogródkiem botanicznym. Za częścią sportową projektuje się ścieżkę utwardzoną dzikim kamieniem wraz z miejscem na ognisko. Wzdłuż granicy zostanie posadzony żywopłot. Założenie ogródka skalnego i posadzenie roślin ozdobnych. a) Roboty ziemne - 480 m2. b) Nawierzchnia z piasku - 180 m2. c) Podbudowa z kruszyw tłuczeń 30-60 mm - 300 m2 d) Nawierzchnie z kamienia dzikiego fr. 30 mm grub. 2 cm - 300 m2 e) Dostawa i osadzenie ławek - 17 szt. f) Dostawa i osadzenie koszy na odpadki - 3 szt. g) Dostawa i osadzenie lampy na budynku - 2 szt. h) Sadzenie krzewów żywopłotowych wieloletnich z zaprawą dołów całkowitą humusem - 100 mb i) Sadzenie krzewów wieloletnich w ziemi urodzajnej. UWAGA Wykaz krzewów żywopłotowych oraz krzewów wieloletnich stanowi załącznik nr 12a SIWZ. B. Część parkingowa: 1. Konstrukcja budowy miejsc postojowych dla 10 pojazdów a) 8 cm kostka brukowa wibroprasowana b) 3 cm podsypka cementowo-pisakowa c) 15 cm górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego d) 20 cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego e) 25 cm warstwa z kruszywa naturalnego 2. Szerokość nawierzchni na stanowiskach postojowych 2,3 m., długość 5 m. 3. Dla osób niepełnosprawnych szerokość 3,6 m., długość 5,0 m 4. Droga manewrowa o szerokości 5,5 m. dla ruchu w dwóch kierunkach 5. Spadek poprzeczny jezdni 2% Rozbiórki elementów dróg Roboty ziemne Wykonanie Ogrodzenia Przepusty drogowe Podbudowa z kruszywa łamanego Krawężniki betonowe Chodniki z kostki brukowej Wjazdy i wyjazdy Oświetlenie parkingu Szczegółowy opis części parkingowej stanowi projekt budowlany (zał. nr 13 SIWZ) i przedmiar robót (zał. nr 14 SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 03.45.13.00 - Krzewy 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza opisu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż w ostatnich pięciu latach przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie brał udział w realizacji przynajmniej dwóch zadań odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej (budowy, remontu, odbudowy lub modernizacji) o wartości co najmniej 50 000,00 brutto jedno zadanie. Weryfikacja spełniania warunku będzie następować na podstawie wykazu robót budowlanych (zał. Nr 3 SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie, wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza opisu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż minimum: jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (art. 12 do art. 14 ustawy Prawo Budowlane). jedną osobą z wykształceniem rolniczym, ogrodniczym lub pokrewnym Weryfikacja spełniania warunku będzie następować na podstawie wykazu osób (zał. Nr 5 SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie, wg formuły spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza opisu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmian: 1) Prawo do zmiany terminu Warunkami takiej zmiany są: 1.1. okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymania robót przez zamawiającego, b) konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 1.2. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez zamawiającego, 1.3. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 1.4. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 1.5. zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 1.6. odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, ale istotnych dla realizacji, 1.7. wystąpienia robót dodatkowych, które są konieczne do wykonania ww. zamówienia 2) Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych w kosztorysie ofertowym Warunkami tych zmian są: a) konieczne jest wprowadzenie zmian w rozwiązaniach projektowych, jeżeli uzasadnione są koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, b) mają na celu usprawnienie procesu budowy, c) materiały budowlane przewidziane w umowie do wykonania zamówienia nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia innymi, d) w trakcie wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, e) w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót f) zgoda obu stron umowy, g) zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, h) nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy 3) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego i będą zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. Będą to przykładowo okoliczności: a) Powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) Powodujące poprawienie parametrów technicznych c) Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Wszelkie zmiany umowy określone w tym rozdziale muszą być każdorazowo zatwierdzone przez projektanta inspektora nadzoru oraz zmawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadebno.bip.net.pl/?c=480
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240, 32-852 Dębno, pokój nr 40. W godzinach urzędowania od 7:30 do 15:30 Koszt SIWZ 20 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębno Wola Dębińska 240 32-852 Dębno Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.