eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do obiektów Centrum Usług Logistycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Warszawa: Postępowanie na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do obiektów Centrum Usług Logistycznych
Numer ogłoszenia: 217712 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119956 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych, ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie na sukcesywną dostawę produktów mleczarskich do obiektów Centrum Usług Logistycznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wg potrzeb Zamawiającego produktów mleczarskich do obiektów Centrum Usług Logistycznych, położonych w miejscach określonych w punkcie 1.2 Zamawiający wymaga aby: 1) dostarczane produkty były dopuszczone do sprzedaży, 2) wszystkie dostarczane produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych, 3) były pierwszego gatunku, 4) produkty były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia, 5) produkty były zgodne z polską normą. Produkty żywnościowe o długoterminowym okresie przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 2 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego. Produkty żywnościowe z krótkim okresem przechowywania, odpowiednio powinny posiadać co najmniej 10 dniowy termin przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) sukcesywnego dostarczania PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach, 2) dostarczania towarów pierwszej jakości, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP, 3) realizowania dostaw zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. z 2003r. nr 21 poz. 179), 4) produkty muszą spełniać wymagania określone w Ustawie o warunkach zdrowotnych (Dz. U. nr 31 poz. 265 z 2005r.), 5) dostarczania towarów środkiem transportu określonym w dokumentach dopuszczających środek transportu do przewozu towaru, 6) dostarczania towarów do obiektów wymienionych w pkt. 1.2, transportem na własny koszt i ryzyko, 7) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, 8) dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, 9) terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie. Zamawiający składać będzie cząstkowe zamówienia telefonicznie, e-mailem lub faxem, wynikające z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający nie dopuszcza waloryzacji cen. Ceny przedstawione w FORMULARZU CENOWYM będą stałe i będą obowiązywały w trakcie trwania umowy. 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej ilości części. Zamówienie zostało podzielone na 6 niżej wymienionych części: 1) Część nr 1 Międzyzdroje - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Wczasowego w Międzyzdrojach, położonego przy ul. Krótka 1, 72-500 Międzyzdroje, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1; 2) Część nr 2 Dziwnów - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Wczasowego w Dziwnowie, położonego przy ul. kpr. Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1b do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2; 3) Część nr 3 Świnoujście - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Świnoujściu, położonego przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1c do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 3; 4) Część nr 4 Jurata - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowy Kaper w Juracie, położonego przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1d do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4; 5) Część nr 5 Zakopane - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Dafne w Zakopanem, położonego przy ul. Jagiellońska 30, 34-500 Zakopane oraz Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Pod Kozińcem w Zakopanem, położonym przy ul. Broniewskiego 10a, 34-500 Zakopane, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1e do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 5; 6) Część nr 6 Polańczyk - dostawa produktów mleczarskich do Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Jawor w Polańczyku, położonym przy ul. Zdrojowa 21, 38-610 Polańczyk, w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1f do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 6. 1.3. Zamawiający przewiduje zakup, w ramach prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość towaru zakupionego przez Zamawiającego w ramach opcji nie przekroczy kwoty: 1) 6 000,00 zł brutto dla Części nr 2 Dziwnów; 2) 3 000,00 zł brutto dla Części nr 4 Jurata; 3) 20 000,00 zł brutto dla Części nr 5 Zakopane; Decyzja o uruchomieniu zakupu towaru w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Świnoujście

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LECH Sp. z o. o., ul. Rybacka 11B, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35432,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39510,08

  • Oferta z najniższą ceną: 39510,08 / Oferta z najwyższą ceną: 47109,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Jurata

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JARTOM Jarosław Jaworowicz, ul. Połczyńska 191, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67872,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 87892,12

  • Oferta z najniższą ceną: 87892,12 / Oferta z najwyższą ceną: 95643,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakopane

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku - Zakład Produkcji Mleczarskiej w Nowym Targu, ul. Jagiellońska 4, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97126,53

  • Oferta z najniższą ceną: 97126,53 / Oferta z najwyższą ceną: 100309,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.