eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wzmocnienie nawierzchni dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na obszarze os. Kolorowego w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-12

Zielona Góra: Wzmocnienie nawierzchni dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na obszarze os. Kolorowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 217693 - 2010; data zamieszczenia: 12.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168516 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie nawierzchni dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na obszarze os. Kolorowego w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wzmocnienie nawierzchni dróg wewnętrznych o nawierzchni gruntowej na obszarze os. Kolorowego w Zielonej Górze. 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące integralną część niniejszej SIWZ ( załącznik nr 11). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie koryta w gruncie kat. II-IV na głębokość do 20 cm wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wywozem nadmiaru gruntu na odl. do 6 km i utylizacją - w ilości do 550 m3, 2) wykonanie warstwy odsączającej o grubości 20 cm - suma powierzchni do 7 500 m2, 3) naprawy dróg gruntowych-profilowanie - suma powierzchni do 12 500 m2, 4) naprawy dróg gruntowych-zagęszczanie - suma powierzchni do 5 000 m2, 5) wyrównanie dróg gruntowych z uzupełnieniem materiałem -destrukt bitumiczny (materiał inwestora) - w ilości do 1 545 m3, 6) wyrównanie istniejącej nawierzchni gruntowej kruszywem łamanym 0/31,5 mm (jak do stabilizacji mechanicznej ) o grubości do 20 cm - w ilości do 1 250 m3, 7) wyrównanie istniejącej nawierzchni gruntowej gruzem budowlanym 0/31,5 mm (jak do stabilizacji mechanicznej) o grubości do 20 cm - w ilości do 850 m3, 8) wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. do 15 cm (materiał inwestora) z załadunkiem i transportem materiału na odl. do 5 km - suma powierzchni do 6 000 m2, 9) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej z gruntu naturalnego - suma powierzchni do 2 000 m2, 10) remont cząstkowy nawierzchni gruntowej z mieszanki optymalnej - suma powierzchni do 2 000 m2, 11) odnowa nawierzchni gruntowej z mieszanki optymalnej (piaszczysto-gliniastej) o grubości 10cm - suma powierzchni do 2 000 m2. 3. Roboty należy prowadzić pod ruchem. 4. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z odpowiedzialnością cywilną kontraktową z tytułu wykonywania robót drogowych na sumę ubezpieczenia min. 200.000,00 zł oraz zobowiązuje się do przedłużenia terminu ważności ww. polisy do czasu trwania robót objętych niniejszą umową. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji należytego wykonania robót na okres 30 dni od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 1 miesiąc..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo-Sprzętowy Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1147500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699816,40

  • Oferta z najniższą ceną: 699816,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1462566,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.