eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ochrona osób i mienia, w tym- ochrona fizyczna budynku biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - monitorowanie obiektu biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - konwojowanie i inkaso wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Opole: Ochrona osób i mienia, w tym: - ochrona fizyczna budynku biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - monitorowanie obiektu biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - konwojowanie i inkaso wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 217681 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5415052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, w tym: - ochrona fizyczna budynku biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - monitorowanie obiektu biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 - konwojowanie i inkaso wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia, w tym: - ochrona fizyczna budynku biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 (zadanie A) - monitorowanie obiektu biurowego w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 (zadanie B) - konwojowanie i inkaso wartości pieniężnych (zadanie C)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp, w tym: - zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej po 1 zamówieniu z każdego zadania A,B,C u jednego lub u różnych Zamawiających, - dysponuje odpowiednim sprzętem , uprawnionymi pracownikami ochrony i konwojowania oraz grupą interwencyjną, - dysponuje stacją monitorowania alarmów - posiada uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia obejmujące cały przedmiot zamówienia (koncesje MSWiA), - zobowiąże się do przedłożenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy polisę/sy ubep. z tyt. OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą cały przedmiot zamówienia (z tyt. odpowiedzialności deliktowej, kontraktowej, konwoju gotówki) i ważną przez cały okres obowiązywania umowy 2. Przepisy ustawy Pzp i SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni też solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty (złożone wraz z ofertą) wymienione w p. IX SIWZ oceniane przez Zamawiającego na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): (1) - wypełniony formularz Oferta (formularz - załącznik nr 1) (2) - oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. (formularz - załącznik nr 2) (3) - wykaz wykonanych zamówień w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania i konwojowania zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat (2004 - 2006/2007) - (formularz - załącznik nr 3) (4) - dane dot. podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (formularz - załącznik nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: nie dotyczy, i również załączyć do oferty (5) - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w załączniku nr 3 (np. referencje, rekomendacje, itp.) (6) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (7) - uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia obejmujące cały przedmiot zamówienia (koncesje MSWiA), (8) - pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (9) - dowód wniesienia wadium w wysokości 3000,- zł 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać dokumenty osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt 2), 6) ÷ 8) - pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 6), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 - pok. 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Opolu 45-082 Opole, ul. Piastowska 14 - pok. 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.