eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baranowo › Bankowa obsługa budżetu Gminy Baranowo i Jednostek Organizacyjnych Gminy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Baranowo: Bankowa obsługa budżetu Gminy Baranowo i Jednostek Organizacyjnych Gminy
Numer ogłoszenia: 217680 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 146852 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranowo, Plac Trzydziestolecia 7, 06-320 Baranowo, woj. mazowieckie, tel. 029 7613776, faks 029 7613793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Baranowo i Jednostek Organizacyjnych Gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BARANOWO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY 1. Urząd Gminy Baranowo 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie 3. Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie 4. Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Baranowie 5. Gminna Biblioteka Publiczna w Baranowie Zakres obsługi bankowej : Lp. Poszczególne składniki przedmiotu zamówienia Ilość (szacunkowo) 1. Otwarcie rachunków bieżących (jednorazowo) 13 2. Otwarcie pomocniczych rachunków w ciągu obowiązywania umowy 15 3. Prowadzenie rachunków bieżących 13 4. Prowadzenie pomocniczych rachunków otwartych w ciągu obowiązywania umowy 15 5. Realizacja poleceń przelewu do innego banku przeciętnie 311 przelewów (miesięcznie) 6. Realizacja poleceń przelewu na rachunki prowadzone w ramach banku przeciętnie 31 przelewów (miesięcznie) 7. Dokonywanie wpłat gotówkowych w wysokości przeciętnie 102.811,00 zł (miesięcznie) 8. Dokonywanie wypłat gotówkowych w wysokości przeciętnie 178.557,16 zł (miesięcznie) 9. Zapewnienie transportu gotówki do kasy Urzędu Gminy i jednostek budżetowych oraz z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego przeciętnie 2 razy w miesiącu 10. Wydawanie zaświadczeń o posiadaniu rachunków bankowych, o obciążeniach rachunków bankowych, wpłatach na rachunki bankowe oraz opinii bankowej szacunkowo 16 razy w ciągu obowiązywania umowy 11. Wydawanie wydruków wyciągów bankowych wraz z dowodami bankowymi wpłat i wypłat szacunkowo 1121 (rocznie) 12. Wydawanie bankietów czekowych przeciętnie 18 sztuk (miesięcznie) 13. Zabezpieczenie elektronicznej obsługi bankowej typu HOME - BANKING (na wniosek Zamawiającego) wraz z zapewnieniem: - pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej, - wersji aktualizacyjnych oprogramowania, - bezpłatnego szkolenia pracowników 3 stanowiska (w ciągu obowiązywania umowy) 14. HOME - BANKING - abonament miesięczny 3 stanowiska 15. Możliwość udzielania oraz obsługa kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy - do kwoty 1.000.000,00 zł w każdym roku budżetowym w okresie 5 lat 1.000.000,00 zł x 5 lat 16. Potwierdzenie stanu salda (przyjmuje się, że będzie to każdego dnia roboczego) 20 dni w miesiącu 17. Przyjmowanie środków na lokaty: - weekendowe, - tygodniowe, - miesięczne, Wysokość lokat będzie określana na bieżąco. Oprocentowanie lokat będzie ustalane według zasad podanych w Instrukcji dla Wykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 420300.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Krasnosielcu, Ul. Cmentarna 7, 06-212 Krasnosielc, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 420300.29
  • Oferta z najniższą ceną: 420300.29 oferta z najwyższą ceną: 420300.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.