eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dostawa różnych artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Brzeg: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 217644 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu , ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące dostarczanie Zamawiającemu artykułów spożywczych (nabiału, pieczywa oraz owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych) dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu. Asortyment, maksymalne ilości, ceny jednostkowe netto i wartości brutto określają szczegółowo załączniki do umów, będące ich integralnymi częściami. Podane ilości artykułów spożywczych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia. Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze do magazynu Zamawiającego tj. magazynu DDPS w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00 transportem na koszt Dostawcy i jego ryzyko. Dostawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze w nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze (w asortymencie i w ilości wynikających z przesłanych zamówień) najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zaleceniem dostawy i niniejszą umową nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. Artykuły posiadające wady Dostawca zobowiązuje się wymienić na artykuły wolne od wad i dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o wadzie. W przypadku nie dotrzymania przez Dostawcę warunków określonych w §3 ust. 3 wzoru umowy lub §4 ust.3 wzoru umowy , Zamawiający ma prawo według swojego wyboru a)naliczyć Dostawcy kary umowne zgodnie postanowieniami §9 ust.1 wzoru umowy lub b)zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zaleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Dostawcy, na co niniejszym Dostawca wyraża zgodę. Kary umowne Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: a)zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem umowy każdorazowo w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia , za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §3 ust.3 wzoru umowy. b)zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych na pełnowartościowe w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §4 ust.3 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelnością Dostawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.10.00-3, 15.33.14.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik; -formularze cenowe dla pakietów nr 1, 2, 3

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej ( klęski żywiołowe, strajki), mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy, 2) zmiany przepisów o podatku od towarów i usług, w szczególności w zakresie stawki podatku VAT, 3) zmiany innych przepisów prawa, mającej wpływ na wykonanie niniejszej umowy, 4) zmiany danych adresowych, zmiany osób reprezentujących lub oznaczenia stron umowy, 5) wystąpienia okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wpływających na wykonanie niniejszej umowy. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnej, na podstawie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg (pok. 107A).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa nabiału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1- dostawa nabiału partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 -dostawa pieczywa partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3- dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych, partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.14.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.