eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wał Mścięcino-Skolwin - likwidacja szkód powodziowych; naprawa uszkodzonych odcinków wału w km 0+000 - 3+000

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Szczecin: Wał Mścięcino-Skolwin - likwidacja szkód powodziowych; naprawa uszkodzonych odcinków wału w km 0+000 - 3+000
Numer ogłoszenia: 217588 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160214 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097, 4405101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wał Mścięcino-Skolwin - likwidacja szkód powodziowych; naprawa uszkodzonych odcinków wału w km 0+000 - 3+000.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych polegających na naprawie uszkodzonych w wyniku powodzi skarp i korony wału przeciwpowodziowego Mścięcino-Skolwin. 1.2. Miejsce realizacji: Wał znajduje się nad kanałami odrzańskimi Cieśnica i Łarpia, rozpoczyna się w Mścięcinie w gminie Police, dochodząc do północnych krańców miasta Szczecina 1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje naprawę uszkodzonych skarp i korony wału przeciwpowodziowego poprzez uzupełnienie ubytków w uszkodzonych skarpach i koronie wału gruntem dowiezionym oraz podniesienie rzędnej korony w miejscach najbardziej zaniżonych do rzędnej 1,5 m npm. Km 0+450 - 0+900 - odcinek zaniżony o dł. 450 m (średnia rzędna korony 1,1 m npm); uzupełnienie dziur na koronie oraz podniesienie rzędnej korony do 1,5 m npm, w tym naprawa skarpy odpowietrznej na łącznej dł. 250m w km 0+550 - 0+800. Km 1+450 - 2+100 - odcinek zaniżony o dł. 700 m (średnia rzędna korony 1,1 m npm); uzupełnienie dziur na koronie oraz podniesienie rzędnej korony do 1,5 m npm, w tym naprawa ubytków w skarpach na łącznej dł. 40m w km 1+600 - 1+700. Km 2+300 - 2+600 - odcinek zaniżony o dł. 300 m (średnia rzędna korony 1,2 m npm); uzupełnienie dziur na koronie oraz podniesienie rzędnej korony do 1,5 m npm, w tym naprawa ubytków w skarpie odwodnej na łącznej dł. 145m poprzez uzupełnienie gruntem i wykonanie opaski palowo-kiszkowej z dwóch kiszek faszynowych o średnicy 30cm na dł. łącznej 110m. Km 2+650 - 2+950 - ubytki w skarpie odwodnej i korpusie wału; naprawa ubytków w skarpie odwodnej na łącznej dł. 140m, w tym w korpusie wału na dł. 10m poprzez uzupełnienie gruntem i wykonanie opaski palowo-kiszkowej z dwóch kiszek faszynowych o średnicy 30cm na dł. łącznej 140m. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarze robót ( załącznik nr 3 do SIWZ), kosztorysie nakładczym ( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz uproszczonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 8 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Melioracyjne s.c. K.Wielopolski, Z. Sędłak, ul. Garbarska 1/12, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239425,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219709,82

  • Oferta z najniższą ceną: 219709,82 / Oferta z najwyższą ceną: 250723,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.