eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 5 363 318,00 zł

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Aleksandrów Kujawski: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 5 363 318,00 zł
Numer ogłoszenia: 217585 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski , ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego na pokrycie deficytu budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski na rok 2011 oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości 5 363 318,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Aleksandrów Kujawski kredytu w łącznej wysokości 5 363 318,00 zł (pięć milionów trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące trzysta osiemnaście złotych). Kredyt Gmina Aleksandrów Kujawski zamierza przeznaczyć na sfinansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach Gminy, na zadanie inwestycyjne (zgodnie z uchwałą: Nr VIII/69/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/65/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/66/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/67/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/68/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r., Nr VIII/70/11 Rady Gminy Aleksandrów Kujawski z dnia 6 lipca 2011 r.): Zadanie 1 Drugi etap kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski Kwota kredytu: 2.000.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 250.000,00 zł, - w roku 2013 - 500.000,00 zł, - w roku 2014 - 500.000,00 zł, - w roku 2015 - 500.000,00 zł, - w roku 2016 - 250.000,00 zł, Zadanie 2 Budowa dróg wraz z kanalizacją sanitarną w miejscowości Łazieniec os. Bolesława Chrobrego Kwota kredytu: 400.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 200.000,00 zł, - w roku 2013 - 200.000,00 zł, Zadanie 3 Przebudowa drogi w miejscowości Wołuszewo Kwota kredytu: 292.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 58.400,00 zł, - w roku 2013 - 58.400,00 zł, - w roku 2014 - 58.400,00 zł, - w roku 2015 - 58.400,00 zł, - w roku 2016 - 58.400,00 zł. Zadanie 4 Wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w miejscowości Goszczewo na odcinku 1420 m Kwota kredytu: 60.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 60.000,00 zł. Zadanie 5 Budowa ścieżki rowerowej na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski Kwota kredytu: 500.000,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 100.000,00 zł, - w roku 2013 - 100.000,00 zł, - w roku 2014 - 100.000,00 zł, - w roku 2015 - 100.000,00 zł, - w roku 2016 - 100.000,00 zł. Oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań: Kwota kredytu: 2.111.318,00 zł, Spłata kredytu nastąpi: - w roku 2012 - 527.829,50 zł, - w roku 2013 - 527.829,50 zł, - w roku 2014 - 527.829,50 zł, - w roku 2015 - 527.829,50 zł. Łączna kwota kredytów: 5 363 318,00 zł 2 Kredyty na poszczególne zadania zostaną postawione do dyspozycji Zamawiającego kolejnymi jednorazowymi transzami w zależności od potrzeb płatniczych związanych z rozliczaniem się z Wykonawcami robót budowlanych, a kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w miesiącu grudniu bieżącego roku 3 Dostępność kredytu na poszczególne zadania - przelew kwoty kredytu w ciągu 3 dni od złożenia pisemnego zapotrzebowania 4 Przelew środków nastąpi na rachunek budżetu Gminy Aleksandrów Kujawski. 5 Prowizja płatna w momencie uruchomienia kredytu na poszczególne zadania. 6 Karencja w spłacie kapitału wraz z odsetkami - do 30.03.2012 r. 7 Spłata kredytu nastąpi: począwszy od końca pierwszego kwartału 2012 roku 8 Oprocentowanie kredytu na poszczególne zadania będzie naliczane wg zmiennej stopy procentowej: WIBOR 1M (warsaw interbank offered rate - oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00 - obowiązujące w dniu 09.08.2011 r., - 4,62 %), + stała marża banku (marża banku może być również ujemna). 9 Zabezpieczeniem spłaty kredytu na poszczególne zadania będzie weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 10 Zamawiający zastrzega sobie: 1) wybrany wykonawca (bank) nie będzie rozliczał Zamawiającego z wykorzystania kredytu, 2) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą, 3) odsetki będą naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego, 4) bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego, 5) prawo obniżenia wysokości zaciąganego kredytu przed jego uruchomieniem w ramach poszczególnych zadań w przypadku gdy koszty zadań będą niższe w wyniku rozstrzygnięć przetargowych lub zadanie nie będzie realizowana, o czym Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. - przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem usług podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca wpłaca w/w określoną kwotę przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt. 1 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego). 4 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r., Prawo bankowe /Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm./,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: - zmniejszenia marży kredytu przez bank, - skrócenia okresu spłaty kredytu na wniosek Zamawiającego, - zmiany przeznaczenia kredytu na wniosek Zamawiającego, - zamiany terminu spłat rat kredytu na wniosek Zamawiającego. 2 Kwoty kredytu na poszczególne zadania - zostaną wpłacane na wskazany rachunek bankowy w Banku obsługującym budżet Gminy na każdorazowy wniosek Zamawiającego, w terminie 5 dni od złożenia wniosku. 3 Kwota kredytu wraz z należnymi odsetkami zostanie spłacona przez Gminę w okresie do 31 grudnia 2016 r. 4 Kredyt będzie udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową WIBOR 1M (warsaw interbank offered rate - oprocentowanie po jakim banki udzielą pożyczek innym bankom, ustalane o godz. 11:00), powiększoną o marżę, która nie może ulec zwiększeniu w okresie kredytowania. 5 Spłata będzie realizowana na podstawie każdorazowego pisemnego zawiadomienia przesłanego przez bank. Zawiadomienie będzie zawierało następujące dane: - niespłacona kwota kapitałowa, - aktualna wysokość stopy procentowej, - kwota odsetek, - kwota do zapłaty, - termin zapłaty. 6 Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 7 Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, na okres do 31.12.2016 r. 8 O terminie i miejscu zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem. 9 Do zawarcia umowy wybrany Wykonawca skieruje osobę posiadającą pełnomocnictwo do wszelkich czynności związanych z zawieraniem umowy na zasadach wynikających z art. 353 i art. 99 Kodeksu cywilnego. Pełnomocnictwo powinno zawierać zakres czynności osoby wyznaczonej i czas jego działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Aleksandrowie Kujawskim ul. Słowackiego 12 87-700 Aleksandrów Kujawski pokój nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.