eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wykonanie mapy do celów projektowych, badań geotechnicznych, inwentaryzacji opaski brzegowej w Sarbinowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Słupsk: Wykonanie mapy do celów projektowych, badań geotechnicznych, inwentaryzacji opaski brzegowej w Sarbinowie
Numer ogłoszenia: 217539 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mapy do celów projektowych, badań geotechnicznych, inwentaryzacji opaski brzegowej w Sarbinowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy do celów projektowych, badań geotechnicznych, inwentaryzacji opaski brzegowej w Kołobrzegu. 2.Zamawiający dokonuje podziału niniejszego zamówienia na 3 zadania (części): Zadanie 1:Wykonanie mapy do celów projektowych dla modernizacji opaski brzegowej w Sarbinowie km 306,100-307,510 Zadanie 2:Wykonanie inwentaryzacji opaski brzegowej w Sarbinowie km 306,210-307,430 Zadanie 3:Wykonanie badań geotechnicznych w Sarbinowie km 306,100-307,510. 3. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie 1: 3.1. Przedmiotem zadania jest wykonanie mapy do celów projektowych dla modernizacji opaski brzegowej w Sarbinowie km 306,100-307,510. 3.2. Opracowanie geodezyjne obejmuje odcinek na km 306,100-307,510 o długości ok. 1410,00 m. 3.3. Mapa do celów projektowych winna być wykonana w skali 1:1000 w zakresie: - w części lądowej należy dokonać pomiaru dla w/w odcinka (wzdłuż plaży), - na tym odcinku należy wykonać pomiar od linii brzegu w głąb lądu, - w części tej należy zinwentaryzować schody, zejścia i zjazdy na plaże oraz obiekty budowlane położone do 10 metrów za opaską brzegową, - inwentaryzacji powinny podlegać także istniejące linie przesyłowe. 3.4. Przedmiot zamienia obejmuje również wykonanie mapy do celów informacyjnych w zakresie przedmiotowego obszaru. 3.5. Mapa w skali 1:1000 winna być wykonana i dostarczona Zamawiającemu w formie wydruku na folii wraz z kopiami w ilość 3 szt. oraz w wersji elektronicznej zapisanej na nośniku CD w formacie dwg i pdf. 4. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie 2: 4.1. Przedmiotem zadania jest wykonanie inwentaryzacji opaski brzegowej w Sarbinowie km 306,210-307,430: 4.1.1. lokalizacja: Sarbinowo od km 306,210 do km 307,430 (dz. nr 307/4 i 308/3, obręb Sarbinowo); 4.1.2. łączna długość liniowego umocnienia brzegu morskiego ok. 1220 mb; 4.1.3. konstrukcja: opaska brzegowa typu ciężkiego w formie betonowego muru oporowego z okładziną kamienną od strony morza; od strony morza wbito ściankę szczelną drewnianą połączoną z fundamentem muru; 4.1.4. budowla pochodzenia międzywojennego, nie posiada zachowanej dokumentacji projektowej; 4.1.5. planowane do uzyskania opracowanie będzie miało na celu: - otrzymanie danych wyjściowych do projektu budowlanego mającego na celu modernizację obiektu budowlanego pod kontem przedłużenia jego trwałości przy zachowaniu obecnych detali architektonicznych, - otrzymania niezbędnych informacji pozwalających na wciągnięcie na stan części obiektu dotychczas pozostającego zasypanym piaskiem plażowym, - 5-cio letnią kontrolę okresową. 4.2. Ustalenia ogólne dla wykonania inwentaryzacji stanowiącej jednocześnie 5-cio letnią kontrolę okresową: 4.2.1. dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), b) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1998 r. Nr 101 poz. 645), c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23 października 2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 206, poz. 1516); 4.2.2. dokumentację należy dostarczyć w 4 pisemnych, oprawionych egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej umożliwiającej jej późniejszą edycję (zalecane formaty: opis - doc i pdf, rysunki techniczne - dwg, zdjęcia - jpg); 4.2.3. w części opisowej pod nazwą Wnioski i zalecenia Wykonawca winien jednoznacznie określić stan techniczny budowli oraz warunki dalszego jej użytkowania; w przypadku konieczności wykonania prac remontowych i konserwacyjnych opracowanie ma zawierać zapisy określające przedmiot i zakres tych prac; część opisową opracowania należy uzgodnić z Zamawiającym przed ostatecznym przekazaniem; 4.2.4. w części obliczeniowej Wykonawca winien zawrzeć obliczenia i wyniki badań nieniszczących, wykonanych wg punktu 2.4.3.2. ppkt. a) SIWZ; 4.2.5. część rysunkowa opracowania winna zawierać: a) przekroje typowe budowli, b) widok z naniesionymi i zwymiarowanymi liniowo: elementami charakterystycznymi, (dylatacje itp.), lokalizacją uszkodzeń, c) rzut poziomy budowli z zapleczem: z naniesionymi i zwymiarowanymi: elementami charakterystycznymi i inwentaryzacją uszkodzeń, d) szczegóły znaczących uszkodzeń; 4.2.6. część fotograficzna: zdjęcia znaczących uszkodzeń oraz zdjęcia obrazujące stan techniczny wykonane w wykopach kontrolnych; 4.2.7. wyniki kontroli okresowej należy przedstawić w protokole kontroli okresowej, w którym zamieszcza się wykaz koniecznych robót budowlanych, ich rodzaj i zakres oraz uzasadnienie zaleconych terminów wykonania; 4.2.8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowanie stanowiące przedmiot zamówienia wraz z pisemnym oświadczeniem, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami i obowiązującymi przepisami i że zostaje wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 4.3. Ustalenia szczegółowe dla 5-letniej kontroli okresowej: 4.3.1. podstawę prawną, zakres przeprowadzenia kontroli okresowej oraz sposób opisu wyników określają: a) art. 62 ust. 1 pkt. 2 i ust. 7 ustawy Prawo budowlane: obiekty powinny być w czasie ich użytkowania poddawane kontroli, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia. Szczegółowy zakres kontroli został określony w warunkach technicznych użytkowania obiektów budowlanych, o których mowa w art. 7 ust. 3 pkt 2. ustawy Prawo budowlane, b) § 75, § 77 oraz § 80 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych: kontrola powinna obejmować całą konstrukcję budowli morskiej wraz z celowym wyposażeniem; 4.3.2. 5-letnia kontrola okresowa powinna w szczególności obejmować: a) wykonanie badań nieniszczących w celu określenia: - klasy betonu, - grubości zbrojenia, - grubości otuliny zbrojenia, - grubości elementów nawierzchni, - grubości elementów stalowych, - grubości istniejących powłok antykorozyjnych, - mykologicznego zniszczenia elementów drewnianych, b) ustalenie wielkości ubytków, pęknięć, obszarów i zasięgu korozji elementów konstrukcyjnych budowli, c) określenie stanu dostępnych elementów systemu nośnego budowli oraz ich połączeń, d) ustalenie wielkości osiadań, ugięć i przemieszczeń całych konstrukcji i ich elementów składowych, e) określenie stanu zasypów za konstrukcją opaski, f) wskazanie lokalizacji stwierdzonych kawern wraz z ich powierzchnią, głębokością i objętością, g) pomiary grubości ścianek szczelnych oraz ocenę ich stanu technicznego pod względem wytrzymałościowym - zgodnie z § 47 i 50 rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych, h) określenie stanu technicznego fundamentów i ścianki szczelnej - należy wykonać wykopy kontrolne, w minimalnej ilości 6 sztuk, lokalizacja wykopów zostanie uzgodniona z Zamawiającym, i) wykopy kontrolne należy wykonać na minimalną głębokość 4,00 metrów poniżej rzędnej korony opaski, szerokość minimalna wykopu to 2,00 metry, j) dla każdego z wykopów należy wykonać dokumentację zdjęciową wraz z oznaczeniem punktowym lokalizacji wykopu na wierzchowinie opaski z odniesieniem się do lokalizacji środka wykopu względem długości opaski liczonej od wschodu, k) wykonanie 5 poprzecznych przekrojów konstrukcyjnych na podstawie stwierdzonych w trakcie inwentaryzacji elementów opaski, w skali 1: 20 dla najbardziej reprezentatywnych odcinków wraz z naniesieniem infrastruktury towarzyszącej w postaci ciągów komunikacyjnych znajdujących się na jej zapleczu, l) wykonanie dodatkowych 2 przekrojów konstrukcyjnych na końcach opaski, m) prócz podstawowych parametrów konstrukcyjnych należy zinwentaryzować także: istniejące ogrodzenie metalowe wskazując jego stan techniczny, istniejące zejścia i zjazdy na teren plaży, wraz z pierwotnie istniejącymi na obiekcie drabinkami inspekcyjnymi, n) naniesienie na przekrój konstrukcyjny wykonany na podstawie inwentaryzacji szczegółów technicznych takich jak: - wymiary elementów, - wzajemne położenie elementów, - wyróżnienie istniejących elementów kanalizacji deszczowej, odprowadzającej wody z zaplecza opaski na teren plaży. 4.4. Ustalenia szczegółowe dla ekspertyzy technicznej: 4.4.1. powodem rozszerzenia kontroli okresowej o wykonanie ekspertyzy technicznej jest usunięcie wydmy z zachodniego odcinka opaski na długości ca. 500,00 metrów co doprowadziło do zmiana wartości i układu obciążeń działających na opaskę; konieczne stało się też określenie stanu technicznego całej opaski jako konstrukcji ochronnej brzegu morskiego głównie ze względu na wiek całej konstrukcji (wykonana w latach 1904-1909, modernizacja w 1922, częściowy remont w 1945); 4.4.2. podstawę prawną, zakres przeprowadzenia ekspertyzy określa Rozdział 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Morskiej z dnia 23 października 2006 r. w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 206, poz. 1516); 4.4.3. niniejsza ekspertyza winna stanowić jednocześnie kontrolę okresową 5-cio letnią. 4.5. Ustalenia szczegółowe dla wyceny wartości obiektu budowlanego: ustalając wartość całego obiektu należy odnieść do wartości części obiektu wciągniętego na stan posiadania Zamawiającego o numerze inwentarzowym: Gr. II podgr. 22 rozdz. 224 poz. 7. 4.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie normami Polskimi i Europejskimi. 5. Opis przedmiotu zamówienia - zadanie 3: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań geotechnicznych w Sarbinowie km 306,100-307,510. 5.2. Opracowanie geodezyjne obejmuje odcinek na km 306,100-307,510 o długości ok. 1410,00m. 5.3. Planowane badania geotechniczne mają na celu dostarczenie informacji o budowie geologicznej, warunkach hydrogeologicznych oraz parametrach geotechnicznych. 5.4. Powyższe badania pozwolą na określenie wielkości istniejących warstw dynamicznych, klasyfikację gruntów, wytrzymałości na ścinanie, konsolidacji gruntów, naprężenia efektywnego i całkowitego, nośności gruntów, stateczności zboczy i wodoprzepuszczalności wraz z informacjami o uwilgotnieniu profilu. 5.5. Przedmiotowe opracowanie będzie podstawą do określenia formy planowanych działań związanych z ochroną brzegu morskiego w tym rejonie. 5.6. Zakres prac i robót geologiczno-inżynierskich obejmuje: 5.6.1. badania geotechniczne (zakłada się zastosowanie techniki małośrednicowych wierceń geotechnicznych) będą wykonane na następującym odcinku brzegu morskiego km 306,100-307,510 (długość ok. 1410,00 m) w ilości 15 otworów do głębokości 12,00 m p.p.m.; 5.6.2. w zakresie sondowań dynamicznych - sondowania w ilości 15 sondowania do głębokości 12,00 m p.p.m.; 5.6.3. badania laboratoryjne (mechanika gruntów) zawierające się w zakresie badań fizyczno-mechanicznych właściwości gruntów, powinny obejmować przynajmniej oznaczenia: a) wilgotności, b) uziarnienia, c) wilgotności optymalnej, d) gęstości szkieletu gruntowego, e) gęstości objętościowej, f) w przypadku gruntów organicznych - zawartości cząstek organicznych oraz ich stopień rozłożenia w pobranych próbach z poszczególnych warstw. 5.7. Program badań geotechnicznych winien opierać się na ilości otworów i sondowań podanych powyżej. 5.8. Otwory należy rozmieścić równomiernie całej długości odcinka brzegu morskiego. 5.9. Komplet dokumentacji winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 1998 r. Nr 126 poz. 839). 5.10. Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej w czterech egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie: opis - doc i pdf, rysunki techniczne - dwg i pdf, zdjęcia - jpg. 5.11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość konsultowania z Wykonawcą wszelkich innych istotnych kwestii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość konsultowania z Wykonawcą wszelkich innych istotnych kwestii związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 8. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71.25.00.00-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.20.00-4 Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.00.00-6 Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.40.00-4 Usługi sporządzania map.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla zadania nr 1: minimum dwie mapy do celów projektowych dla morskich konstrukcji hydrotechnicznych służących ochronie brzegów morskich, dla zadania nr 2: minimum dwa przeglądy 5-cio letnie lub dwa projekty morskich konstrukcji hydrotechnicznych służących ochronie brzegów morskich, dla zadania nr 3: minimum dwie dokumentacje geotechniczne dla morskich konstrukcji hydrotechnicznych służących ochronie brzegów morskich;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla zadania nr 2: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub ze specjalizacją morskie obiekty hydrotechniczne, bądź w zakresie budowli hydrotechnicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1. terminu realizacji przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, 2. w zakresie zadania 2: osoby bezpośrednio dokonującej pomiarów (geodety), wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie, przy czym nowo wskazana osoba musi spełniać wymagania określone w pkt. 4.1.3.1. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 18 pok. 22, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 18 pok. 20, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.