eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa i montaż maszyn, urządzeń oraz wyposażenia technologicznego do stołówki Przedszkola Akademickiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Włocławek: Dostawa i montaż maszyn, urządzeń oraz wyposażenia technologicznego do stołówki Przedszkola Akademickiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku
Numer ogłoszenia: 217506 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż maszyn, urządzeń oraz wyposażenia technologicznego do stołówki Przedszkola Akademickiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa i montaż maszyn, urządzeń oraz wyposażenia technologicznego do stołówki Przedszkola Akademickiego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej we Włocławku . I. Wyposażenie technologiczne i wykaz maszyn i urządzeń zasilanych energią elektryczną: 1. Basen jednokomorowy, wymiary: dł-szer-wys. 1500-700-850, ilość szt. 1; 2. Chłodziarka do próbek, zasilanie (V)230, jedn. pobór mocy (kW) 0,105, wymiary: dł-szer-wys. 470-510-840, ilość szt. 1; 3. Stół roboczy z półką dolną, wymiary: dł-szer-wys. 1700-700-850, ilość szt. 1; 4. Stół zlewozmywakowy z powierzchnią odkładczą z prawej strony i półką dolną, wymiary: dł-szer-wys. 1500-700-850, ilość szt. 1, 5. Blat przy oknie podawczym, wymiary: dł-szer-wys. 1500-700-400, ilość szt. 1; 6. Elektryczny trzon kuchenny 6 palnikowy z piekarnikiem lub równoważny, zasilanie (V) 230, jedn. pobór mocy (kW) 31, wymiary: dł-szer-wys. 1350-900-900, ilość szt. 1; 7. Patelnia uchylna na stelażu, zasilanie (V) 230, jedn. pobór mocy (kW) 4,8, wymiary: dł-szer-wys. 600-900-900, ilość szt. 1; 8. Blat, wymiary: dł-szer-wys. 450-900-900, ilość szt. 1; 9. Szafa chłodnicza, zasilanie (V) 230, jedn. pobór mocy (kW) 12, wymiary: dł-szer-wys. 620-740-1950, ilość szt. 2; 10. Zamrażarka szufladowa, zasilanie (V) 230, wymiary: dł-szer-wys. 640-590-1850, ilość szt. 1; 11. Waga, zakres ważenia do 10 kg, legalizowana, ilość szt. 1; 12. Blat roboczy, stół lewy z szufladami, wymiary: dł-szer-wys. 800-700-850, ilość szt. 1, 13. Blat roboczy, wymiary: dł-szer-wys. 1700-700-850, ilość szt. 1; 14. Blat naszawkowy, stół z szafką nieprzelotową, wymiary: dł-szer-wys. 1400-700-850, ilość szt. 2; 15. Szafka przelotowa z drzwiami suwanymi, wymiary: dł-szer-wys. 1200-700-2000, ilość szt. 1, 16. Basen jednokomorowy - mycie garów, wymiary: dł-szer-wys. 800-700-850, ilość szt. 1; 17. Półka ociekowa, wymiary: dł-szer. 800-300, ilość szt. 1; 18. Szafa na czyste gary, wymiary: dł-szer-wys. 900-700-1700, ilość szt. 1; 19. Regał na warzywa, wymiary: dł-szer-wys. 900-600-1800, ilość szt. 1; 20. Pojemnik na odpady, średnica 375-540, ilość szt. 2; 21. Umywalka z baterią, Wymiary: dł-szer. 400-400, ilość szt. 3. 22. Basen do mycia, wymiary: dł-szer-wys. 1500-600-850, ilość szt. 1; 23. Krajalnica, średnica noża 25 cm, obudowa ze stopu aluminium, nóż stalowy, osłonięty, ustawiony ukośnie, zasilanie (V) 230, ilość szt. 1; 24. Chłodziarka do jaj - podblatowa, zasilanie (V) 230, poj. 151 l, ilość szt. 1; 25. Stół z basenem do mycia jaj, wymiary: dł-szer-wys. 800-600-850, ilość szt. 1; 26. Urządzenie UV naświetlacz do jaj ze wsadem 30 jaj, zasilanie (V) 230, wymiary: dł-szer-wys. 420-360-210, ilość szt. 1; 27. Regały na artykuły spożywcze, wymiary: dł-szer-wys. 800-600-1800, ilość szt. 2; 28. Szafa na art. spożywcze, wymiary: dł-szer-wys. 900-600-1800, ilość szt. 1; 29. Stół z otworem na odpadki, wymiary: dł-szer-wys. 800-600-850, ilość szt. 1; 30. Basen do wstępnego mycia, wymiary: dł-szer-wys. 1400-700-850, ilość szt. 1; 31. Blat odkładczy, wymiary: dł-szer-wys. 800-600-850, ilość szt. 1; 32. Maszyna do mycia naczyń z funkcją dezynfekcji termicznej i dozownikiem płynu myjącego i zmiękczacza wody, zasilanie (V) 400, jedn. pobór mocy (kW) 4,75, wymiary: dł-szer-wys. 600-600-850, ilość szt. 1; 33. Wózki kelnerskie z zabudową szafkową, wymiary: dł-szer-wys. 1000-600-850, ilość, szt. 2; 34. Szafki wiszące kuchenne, wymiary: dł-szer-wys. 900-300-600, ilość szt. 2; 35. Robot kuchenny wieloczynnościowy z przystawkami do szatkowania warzyw, do mielenia mięsa, do krojenia wędlin, sera i chleba oraz tarczami do tarcia ziemniaków i tarką drobną, na łapach, wymiary: dł-szer-wys. 270-490-280, ilość szt. 1. Dopuszcza się w całym asortymencie niewielkie odchylenia od wartości poboru mocy i wymiarów. II. Maszyny, urządzenia i wyposażenie technologiczne winny: 1. Być fabrycznie nowe (rok produkcji 2013), niepochodzące z ekspozycji. 2. Wysokiej jakości, z co najmniej 24 miesięczną gwarancją. W przypadku gwarancji producenta dłuższej niż 24 miesiące obowiązywać będzie gwarancja producenta. 3. Spełniać parametry zgodne z projektem wykonawczym technologii kuchni. 4. Spełniać wymagane polskim prawem normy. 5. Spełniać wymagania Sanepidu, BHP, przeciwpożarowe. 6. Posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 7. Być sprawne technicznie. 8. Być energooszczędne. III. Wszystkie maszyny, urządzenia i wyposażenie technologiczne muszą być wykonane zgodnie z wymogami stawianymi przez przemysł gastronomiczny oraz właściwe instytucje powołane do sprawowania nadzoru nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi w obiektach zbiorowego żywienia, spełniać wymagania GHP (Dobra Praktyka Higieniczna) i systemu HACCP oraz posiadać niezbędne świadectwa, certyfikaty i atesty, w tym deklarację CE. IV. Urządzenia tzw wyspy- wymagane jest zastosowanie urządzeń z jednej linii, wypełnienie blatami, zestawione na trwałe i połączone listwą. V. Dostarczone maszyny, urządzenia i wyposażenie technologiczne ze stali nierdzewnej winny być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej dopuszczonej do kontaktu z żywnością. Wraz z urządzeniami Zamawiający wymaga potwierdzenia parametrów (atesty, certyfikaty PZH). VI. Zamawiający wymaga, aby przed uruchomieniem sprzętu Wykonawca dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji, użytkowania i konserwacji. VII. Zamawiający wymaga dostarczenia opisu technicznego w języku polskim każdego urządzenia, warunków jego eksploatacji, certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, świadectw bezpieczeństwa, itp. - o ile są wymagane odnośnymi przepisami. VIII. Zamawiający wymaga dostarczenia podpisanych przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli dokumentu gwarancji jakości, określającego w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i lub termin usunięcia wad. IX. Nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia wraz z montażem: do dnia 19 lipca 2013 r. X. Dostawa i montaż odbędą się w obiekcie Przedszkola Akademickiego przy ul. 3 Maja 17. Uwaga: Pomieszczenia przeznaczone na kuchnie i jej wyposażenie można oglądać w dni robocze od godz. 8.00 - 14.00 przy ul. 3 Maja 17.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.31.40.00 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 39.71.13.00 - Urządzenia elektrotermiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego przy ul. 3 Maja 17 we Włocławku, pok. 32.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 12:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.