Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-09
Wolbórz: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu pod budowę obwodnicy Wolborza.
Numer ogłoszenia: 217486 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz, Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6164251, fax 044 6164241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu pod budowę obwodnicy Wolborza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenu pod budowę obwodnicy Wolborza. Szczegółowy opis : Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla terenu pod budowę obwodnicy Wolborza zgodnie z załącznikiem graficznym do SIWZ. Zakres prac projektowych winien być zgodny z ustaleniami określonymi w art.15 i 16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80 z 2003r.,poz.717, z późniejszymi zmianami ) Zawartość opracowania : : 1.Informacje ogólne a/ Projekt miejscowego planu należy sporzadzić w formie zawierającej ustalenia tekstowe i graficzne na mapach w skali 1:1000 b) Powierzchnia terenu obiętego opracowania ,około 9,5 ha c) projekt uchwały Rady Gminy zawierajacej ustalenia tekstowe i graficzne miejscowego planu 2.Informacje szczegółowe Należy przeprowadzić analizę terenów przyległych pod względem powiązań komunikacyjnych i dostępności infrastruktury technicznej z ulicami układu podstawowego oraz uzyskać wszelkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa niezbędne do zatwierdzenia planu. 3 Do obowiązków Projektanta należeć będzie : - Opracowanie planszy uwarunkowań -Opracowanie projektu koncepcyjnego oraz jego wstępne uzgodnienie z przedstawicielami Gminy -Opracowanie przedmiotowego projektu planu -Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko -Opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego -Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej -Uzyskanie uzgodnień i opinii dotyczących projektu planu z właściwymi organami (również na podstawie przepisów szczególnych) oraz wprowadzenie zmian uzyskanych w wyniku opinii -Udział w dyskusji publicznej -Rozpatrzenie zgłoszonych na etapie wyłożenia projektu planu uwag z propozycją ich rozstrzygnięcia -Prezentacja opracowania Radzie Gminy -Sporządzenie dokumentacji planistycznej. 4. Projekt planu miejscowego powinien być sporządzony z uwzględnieniem stosownych standardów przy zapisywaniu ustaleń projektów planu i rysunku, wprowadzonych Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania pezestrzennego (Dz.U.Nr 164,poz.1587)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca wykaże , że posiada uprawnienia i aktualny wpis na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów. c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -Warunek dotyczący doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony jeśli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 usługę charakteryzującą się zakresem porównywalnym z niniejszym zamówieniem d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2)Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy ,według wzoru zawartego w SIWZ (zał. 1 ) b)oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków (zał.2) c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnośc gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;(jako zał. 3) d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że prace te zostały wykonane należycie.(zał. 4) e) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia i przynależność do OIU (zał. 5 )
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wolborzu ,97-320 Wolbórz, Pl Jagiełły 28, pokój nr 11.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Wolborzu ,97-320 Wolbórz, Pl Jagiełły 28, pokój nr 3 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Budowa pawilonu kulturalno-sportowego w Wólce Tarłowskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.