eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Więcbork › Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-18

Więcbork: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku
Numer ogłoszenia: 217481 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368936 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku. Inwestycja prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostwo Powiatowe w Sępólnie Kraj. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze, 2. Roboty remontowe budowlane (rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie i kafelkarskie), 3. Roboty remontowe dekarskie, 4. Roboty remontowe malarskie, 5. Drobne roboty remontowe elektryczne, 6. Drobne roboty stolarskie, 7. Drobne roboty spawalnicze, 8. Montaż i demontaż rusztowań. W ramach ww. robót termomodernizacyjnych należy wykonać: I. DACH 1. Wymiana pokrycia z dachówki karpiówki na karpiówkę układaną podwójnie wraz z ołaceniem, impregnacją i montażem ekranu zabezpieczającego z foli paro przepuszczalnej oraz wymiana dachówki na wykuszy od strony podwórza; 2. Wymiana całościowa rynien fi 180mm i rur spustowych fi 120mm, z blaszanych na blaszane cynkowo - tytanowe; 3. Wymiana wszystkich obróbek blacharskich oraz montaż nowych (np. wiatrownic, murków ogniowych, pasów nadrynnowych, opasek przy kominach, obróbki blaszane lukarn dachowych itp.), z metalowych na cynkowo - tytanowe; 4. Wymiana okien dachowych - szt. 2 i wyłazu dachowego - szt. 1; 5. Wymiana instalacji odgromowej z badaniami i pomiarami - pręt stalowy okrągły ocynk 8 - 10 mm wraz z wspornikami. II. KOMINY 1. Przemurowanie kominów wystających poza dach, tj. rozebranie istniejących z cegły zwykłej budowlanej i budowa nowych z cegły klinkierowej licówki oraz spoinowanie - szt. 5; III. PODDASZE 1. Zbicie oraz ułożenie nowych tynków z kominów w części strychowej - szt. 5; 2. Usunięcie ze stropu starej zniszczonej wełny mineralnej - 214,155m2; 3. Ułożenie folii na belkach stropowych poddasza paro przepuszczalnej i paroizolacyjnej - 2X 340,88m3; 4. Ułożenie na sucho izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 20 cm - 179,54m2 i 15 cm - 161,34m2; 5. Ułożenie jednej warstwy płyt OSB gr. 18 mm - 214,155m2; 6. Wymiana drzwiczek kominowych - szt. 9. IV. STOLARKA OKIENNA 1. Wymiana okien drewnianych dwuskrzydłowych na PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 52; a) piwnica - szt. 17; b) parter: - łazienka - szt. 2; - wykusz Burmistrz - szt. 6; - wykusz Sekretarz - szt. 4; - wykusz sekretariat - szt. 3; - pozostałe elewacyjne - szt. 7; c) I piętro - szt. 10; d) II piętro wykusz - szt. 2; e) strych - szt. 1 (owal); 2. Wymiana luksferów szklanych na okna PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 4; 3. Wymiana drzwi balkonowych drewnianych na PCV wraz z obróbką wewnątrz budynku - szt. 3; 4. Wymiana wewnętrznych podokienników drewnianych na PCV - szt. 34; 5. Montaż nowych podokienników wewnętrznych z PCV dla okien zamontowanych w miejsce wymienionych luksferów - szt. 4; 6. Wymiana krat okiennych z prętów stalowych na stalowe kute w obramowaniu w części piwnicznej z czego 2 szt. na zawiasach z możliwością otwierania - razem szt. 17; 7. Wymiana kraty okiennej z prętów stalowych w obramowaniu na stalowe kute w obramowaniu na zawiasach z możliwością otwierania w części I piętra (kasa UM) - szt. 1. V. WSYPY PIWNICZNE 1. Przebudowa wsypów piwnicznych ulicznych wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem krat zabezpieczających - szt. 7. VI. BALKONY 1. Oczyszczenie, zagruntowanie i uzupełnienie tynków w części wewnętrznej i zewnętrznej balkonów w budynku UM - balkonów szt. 4; 2. Wykonanie posadzek wyrównawczych na balkonach wraz z ułożeniem płytek tarasowych mrozoodpornych antypoślizgowych - balkonów szt. 4; 3. Wykonanie cokolików z płytek na balkonach - balkonów szt. 4; 4. Wykonanie w posadce betonowej na tarasie wejściowym zlokalizowanym od podwórza wycieraczki stalowej do obuwia (1,50x 0,90m) wraz z odprowadzeniem wody na zewnątrz tarasu. VII. SCHODY ZEWNĘTRZNE OD STONY PODWÓRZA 1. Przebudowa schodów wejściowych od strony podwórza: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych schodów, murków bocznych i balustrady stalowej; b) wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) schodów wejściowych; c) obsadzenie balustrady z demontażu; d) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na schodach oraz tarasu wejściowego od podwórza do budynku UM; e) wykonanie cokolików z płytek na schodach i tarasie wejściowym od podwórza w budynku UM; f) demontaż ram metalowych pod schodami oraz montaż nowych kutych stylem nawiązującym do krat okiennych, z czego jeden element ruchomy na zawiasach - możliwość otwierania i zamykania - łącznie szt. 4. VIII. OBŁOŻENIE PŁYTKAMI 1. Wykonanie opaski betonowej przy budynku szer. 0,50 m i gr. 15 cm - 20,9 m; 2. Wykonanie parapetów zewnętrznych ceramicznych lub z blachy cynkowo - tytanowej: a) na oknach piwnicznych - szt. 10, b) na oknach w części parterowej na tarasie wejściowym od podwórza - szt. 2; c) na oknach zamontowanych po zdemontowanych luksferach - szt. 4; d) na murku tarasowym przy schodach wejściowych od podwórza. 3. Przebudowa schodów wejściowych od strony ulicy: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych schodów i balustrady stalowej; b) wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) schodów wejściowych; c) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na schodach oraz ganku wejściowym od ulicy do budynku UM; d) wykonanie cokolików z płytek na schodach i ganku wejściowym od ulicy do budynku UM; 4. Przebudowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony ulicy: a) rozebranie i skucie elementów ruchomych podjazdu dla osób niepełnosprawnych i balustrady stalowej; b) zaizolowanie, wybetonowanie, wymurowanie i otynkowanie ponowne (materiały budowlane nowe) podjazdu dla osób niepełnosprawnych; c) montaż nowej obustronnej balustrady dla osób niepełnosprawnych; d) przygotowanie podłoża, ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych na podjeździe dla osób niepełnosprawnych od ulicy do budynku UM; e) olicowanie płytkami klinkierowymi mrozoodpornymi ściany bocznej podjazdu dla osób niepełnosprawnych. IX. ELEWACJA 1. Odbicie ruchomych tynków i ich uzupełnienie (sztukateria ozdobna, ściany elewacyjne, cokoły, ościeża, balkony, wykusze itp); 2. Przygotowanie podłoża pod wyprawę elewacyjną, tj. oczyszczenie, zmycie i zagruntowanie wszystkich elementów betonowych; 3. Wykonanie ręczne cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z tynku strukturalnego gładkiego (wszystkie elementy betonowe, tj. sztukateria ozdobna, ściany elewacyjne, cokoły, ościeża, balkony wewnątrz i zewnątrz, wykusze, schody itp); 4. Malowanie całościowe elewacji farbami silikonowymi dwukrotne; 5. Oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie okapu drewnianego; 6. Montaż i demontaż rusztowań. X. POZOSTAŁE DROBNE ROBOTY BUDOWLANE 1. Oczyszczenie i malowanie elementów blaszanych - drzwi stalowe do kotłowni, drzwi schowka pod wejściem do budynku i drzwiczek prądowych - szt. 3; 2. Demontaż lamp wiszących i montaż nowych stylizowanych - szt. 3; 3. Demontaż i montaż tablic informacyjnych - szt. 7; 4. Demontaż i montaż nowych uchwytów flagowych trzyramiennych - szt. 5; 5. Demontaż i montaż skrzynek telekomunikacyjnych - szt. 2; 6. Demontaż i montaż kamery z ułożeniem kabli w tynku; 7. Demontaż i montaż nowych wylewek odprowadzających wody opadowe z balkonów - szt. 7; 8. Demontaż i montaż skrzynki klimatyzacyjnej i przepompowni przydomowej ścieków - szt. 2; 9. Wymiana kratki wentylacyjnej PCV - szt. 1; 10. Demontaż drobnych elementów stalowych - szt. 4; 11. Wymiana czyszczaków przy rurach spustowych - szt. 2; 12. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodem skrzyniowym. Kolorystyka elewacji zgodna z załącznikami graficznymi - odcienie barw oraz ich symbole uzgodnić z INWESTOREM. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Więcborku jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 2: Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska, Działanie 2.3: Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Dekarsko-Blacharski Dańczak Piotr, ul. Polna 11A, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 449529,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 267947,87

  • Oferta z najniższą ceną: 267947,87 / Oferta z najwyższą ceną: 349967,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.