eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Janowiec w 2007 r.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Janowiec: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Janowiec w 2007 r.
Numer ogłoszenia: 217448 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec, ul. Radomska 2, 24-123 Janowiec, woj. lubelskie, tel. 0-81 8815216, 8815215, fax 0-81 8815216.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://janowiec.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Janowiec w 2007 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 400.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetowego Gminy Janowiec w 2007 r. 1.Spłata rat kapitałowych w okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca, w którym przypada spłata. W przypadku gdy termin spłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, wpłata wymaganej raty zostanie uregulowana w pierwszy dzień roboczy następujący po wymaganej dacie spłaty. 2.Odsetki od kredytu naliczane będą od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne w okresach kwartalnych, w terminach przypadających na spłatę rat kapitałowych. 3.Do celów obliczania oprocentowania przyjmuje sie, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą liczbę dni. 4.Karencja w spłacie rat kapitału do dnia 29.02.2008 r. 5.Okres spłaty kredytu - 5lat. 6.Program spłaty kredytu, 20 rat po 20.000 zł każda. Pierwsza rata płatna dnia 29.02.2008 r. 7.Możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 8.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco. 9.Oprocentowanie kredytu zmienne. 10.Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: a)Do oferty: Według stawki WIBOR 1M na dzień 06.11.2007 r., tj. 5,01%. b)Do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy - ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego w którym zostanie zawarta umowa. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę wykonawcy. Czyli np. odsetki od 1-go grudnia: WIBOR 1M - 30 listopada. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca. 11.Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego jednorazowo w pełnej wysokości (transza 400.000,00 zł).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art 24 ustawy Pzp; zaakceptują warunki umowy; spełniają pozostałe warunki zawarte w SIWZ. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a jego ofertę uzna się za odrzuconą. 4.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy z ceną Wykonawcy - wg załącznika nr 1; b)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 - załącznik nr 2, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej ni 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert, f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g)sprawozdanie finansowe za rok ubiegły, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za ostatni rok. W przypadku składania sprawozdania w formie broszury opublikowanej przez Wykonawcę nie wymaga się potwierdzania za zgodność z oryginałem. h)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności. i)podpisany wzór umowy - załącznik nr 3,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://janowiec.bip.e-zeto.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Janowiec Ul. Radomska 2 24-123 Janowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Janowiec (sekretariat) Ul. Radomska 2 24-123 Janowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.