eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-30

Wrocław: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce
Numer ogłoszenia: 217418 - 2014; data zamieszczenia: 30.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165660 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu finansowanych ze środków Programu Poprawy Bezpieczeństwa we Wrocławiu oraz dostawa materiałów prewencyjnych dla Komisariatu Policji w Długołęce. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a i 1b) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na dwie niżej wskazane części: Część 1: dostawa dyplomów ABS, certyfikatów ukończenia ABS, indeksów ABS, kubków, książek, zaproszeń, wizytówek dla dzielnicowych, kalendarzy, smyczy metalowych, naklejek, parasoli reklamowych, zestawów piśmienniczych, wizytowników, banerów reklamowych przenośnych, pamięci przenośnej, zawieszek odblaskowych, balonów reklamowych, kredek, puzzli i kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach wizualizacyjnych. Część 2: dostawa opasek na rękę samozaciskowych oraz kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1b do SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach wizualizacyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a i 1b do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.81.00.00 - Usługi drukowania 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa dyplomów ABS, certyfikatów ukończenia ABS, indeksów ABS, kubków, książek, zaproszeń, wizytówek dla dzielnicowych, kalendarzy, smyczy metalowych, naklejek, parasoli reklamowych, zestawów piśmienniczych, wizytowników, banerów reklamowych przenośnych, pamięci przenośnej, zawieszek odblaskowych, balonów reklamowych, kredek, puzzli i kamizelek odblaskowych dla dzieci. Charakterystykę zamawianych przedmiotów oraz ich ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIBLASK Sp. z o.o., ul. Tarnowska 48, 33-170 Tuchów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47254,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59295,26

  • Oferta z najniższą ceną: 53636,45 / Oferta z najwyższą ceną: 89717,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.