eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Usługi odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III - znak sprawy 24/SZP/żywn./08.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Koszalin: Usługi odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III - znak sprawy 24/SZP/żywn./08.
Numer ogłoszenia: 217417 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin , ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax. 094 3437730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III - znak sprawy 24/SZP/żywn./08..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór z siedziby Zamawiającego oraz utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kategorii III (art. 3 ust. 1 lit. l rozporządzenia (WE) Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego I Rady z dnia 3 października 2002 r. ustanawiające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi, Dz. Urz. WE L 273 z 10.10.2002, str. 1; Dz. Urz. UE, Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 37, str. 92). 2. Wykonawca zapewni dalsze postępowanie z wywożonymi odpadami, będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami (Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach - Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628; z 2003 r. Nr 116, poz. 1208; Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.). 3. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia w okresie zamówienia, odpady pokonsumpcyjne podlegające biodegradacji o kodzie 200108 - 100000 litrów. 4. Szacunkowa dzienna ilość przedmiotu zamówienia, odpady pokonsumpcyjne podlegające biodegradacji o kodzie 200108: 800 - 900 litrów/przy jednorazowym odbiorze. 5. Informacja o sposobie realizacji zamówienia: 1) W ramach zamówienia Wykonawca dokonywać będzie odbioru i utylizacji odpadów własnym środkiem transportu oraz dodatkowo zapewni (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich przechowywanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia oraz posiadać uchwyty umożliwiające wstawianie ich do kontenera lub urządzeń chłodniczych. 2) Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, który styka się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi Wykonawca musi: utrzymywać w czystości poprzez mycie, czyszczenie i dezynfekcje po każdym użyciu i dopilnować, aby były suche przed użyciem. 3) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Zamawiającego w kontener, zapewniający jednorazowe składowanie odpadów do 2000 litrów. 4) W przypadku, gdy w dniu opróżniania pojemników występuje dzień wolny od pracy, należy usługę wykonać w terminie najbardziej zbliżonym do wyznaczonego dnia tak, aby nie dochodziło do przepełnienia pojemników. 5) Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza proces załadunku odpadów z miejsca ich gromadzenia. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów. 6. Miejscem obioru przedmiotu zamówienia będzie stołówka w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie. Odbiór odpadów odbywał się będzie do trzech razy w tygodniu z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy - na telefoniczne wezwanie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, pkt. 1-4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. b) Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Spełnienie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymagania określone przez prawo, w szczególności: a) czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; b) czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); c) czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; d) czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; e) czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualna decyzja na transportowanie odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych. d) Aktualna decyzja na zbieranie i utylizację odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania - dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych. e) Aktualna umowa zawarta z zakładem utylizacji oraz jego decyzja, do którego Wykonawca będzie przekazywał odpady w celu ich odzysku lud utylizacji - dotyczy odpadów 20 01 08 i pozostałych. f) Aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na unieszkodliwianie odpadów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym Zakładu, wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii na podstawie rozporządzenia Nr 1774/2002 (WE) Parlamentu europejskiego i Rady UE z dnia 3 października 2002 r. - dotyczy odpadów 20 01 08. g) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dotyczącej niniejszego postępowania). Polisa powinna być aktualna na dzień składania ofert. h) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na załączonym do SIWZ druku). i) Oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, którego realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (na załączonym do SIWZ druku)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lokal nr 13, budynek nr 1 (Sekcja Zamówień Publicznych, przez Biuro Przepustek) w dni robocze w godz. 08:00 - 12:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w lokalu nr 1 (kancelaria jawna), w budynku nr 1, przejście przez Biuro Przepustek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.