eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW - sprawa numer 32/2012

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Grudziądz: REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW - sprawa numer 32/2012
Numer ogłoszenia: 217390 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW - sprawa numer 32/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są remonty strzelnic garnizonowych typu B i pokrycia dachowego oraz remont oświetlenia zewnętrznego strzelnicy szkolnej typu B zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z następujących zadań: ZADANIE NR 1: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Brodnicy, w kompleksie przy ul. Targowej; ZADANIE NR 2: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Grupie, w kompleksie przy ul. Dworcowej; ZADANIE NR 3: Remont pokrycia dachowego budynku nr 7 w Grudziądzu, w kompleksie przy ul. Czwartaków 1; ZADANIE NR 4: Remont pokrycia dachowego budynku nr 2 w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej; ZADANIE NR 5: Remont oświetlenia zewnętrznego strzelnicy szkolnej typu B w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej; 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: w zadaniu nr 1: 1)rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych (skucie górnej części fundamentu stanowiska strzeleckiego nr 1, skucie betonu na gruncie pod ułożenie kostki betonowej); 2)wykonanie posadzki betonowej na gruncie w stanowisku strzeleckim nr 1; 3)wymiana belek drewnianych ułożonych w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana desek w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana belek drewnianych ułożonych w przesłonie nr 1, wymiana desek w przesłonie nr 1 i 2, wymiana deskowania przykrycia przesłony nr 1 i 2, wymiana desek na stanowiskach strzeleckich, wymiana desek na ławkach; 4)dwukrotna impregnacja grzybobójcza belek i desek; 5)dwukrotne malowanie blach na kulochwycie dolnym; 6)wymiana piasku w kulochwycie głównym; 7)ustawienie rusztowania warszawskiego dla wymiany desek, uzupełnienia kruszywa i naprawy przykrycia w przesłonie nr 1 i 2; 8)wsypanie i uzupełnienie kruszywa w przesłonie nr 1 i 2; 9)roboty ziemne związane z zasypaniem stanowiska strzeleckiego nr 1; 10)humusowanie skarp z obsianiem trawą; 11)wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych; 12)tynkowanie ścian fundamentowych; 13)uzupełnienie tynków zewnętrznych; 14)wykonanie tynków zewnętrznych nakrapianych cementowych; 15)wykonanie i montaż balustrady drewnianej zewnętrznej; 16)wykonanie podsypki, ustawienie obrzeży betonowych, ułożenie kostki betonowej gr 6cm; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. w zadaniu nr 2: 1)Wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakami o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 2)Wymiana kątownika stalowego 50x50x5 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 3)Wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 4)Ułożenie papy izolacyjnej w przesłonach nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; 5)Dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; 6)Demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną falistą uwzględniając 25% nowej i 75% uprzednio zdemontowanej. Materiał z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 7) Uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji 2-5 mm; 8)Wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki z odzysku która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; 9)Wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 10)Wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na odcięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 120o - 135o. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu infrastruktury na odległość do 1 km; 11)Wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 12)Wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50 mm z przykręconą wzdłużnie na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 13)Wybranie ziemi z kulochwytu głównego osi typ B (pochyła skarpa), przesianie i ponowne umieszczenie z uformowaniem; 14)Uzupełnienie darniny w kulochwycie głównym osi typ B (pochyła skarpa) na płasko bez humusu z kołkowaniem kołkami drewnianymi; 15)Wymiana opraw halogenowych z żarnikiem 1000W na oprawy metalohalogenkowe z odbłyśnikiem o parametrach 400W E40 z zamontowaną (żarówką) lampą metalohalogenkową HQI-T 400W E40 lub równoważną; 16)Wymiana (żarówka) lampy metalohalogenkowej HQI-T 400W E40 lub równoważna; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 3: 1)Wymiana pokrycia dachowego z papy; 2)Wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz kominków wentylacyjnych z blachy ocynkowanej; 3)Wymiana instalacji odgromowej; 4)Naprawa tynków; 5)Miejscowa naprawa ścian przez przemurowanie i spięcie klamrami rys na ścianach; 6)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 4: 1)Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - trzy warstwy papy; 2)Wymiana wyciągów dachowych wykonanych z tarcicy gr. 25 mm o wym. 0,40*0,60 wys. 0,60 z daszkiem; 3)Wymiana deskowania z desek o grubości 25 mm na styk oraz utylizacja starych desek; 4)Ułożenie papy podkładowej na tekturze na uprzednio wymienionym deskowaniu jednowarstwowo; 5)Wymiana pasa nadrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 6)Wykonanie obróbek blacharskich murków ogniowych oraz opierzenia połaci dachowej z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 7)Wymiana rynien dachowych o średnicy 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 8)Zamontowanie zbiorniczków przy rynnach z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 9)Obrobienie wyciągów dachowych drewnianych blachą stalową ocynkowaną gr. 0,55 mm; 10)Wymiana rur spustowych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 11)Pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową modyfikowaną na welonie wysokość 25 cm na przygotowanym istniejącym pokryciu z papy bitumicznej polegającym na likwidacji nierówności i pęcherzy; 12)Wymiana zabudowy okapów z desek gr. 25 mm jednostronnie struganych z zaimpregnowaniem dwukrotnie drewnochronem oraz utylizacją starych desek; 13)Demontaż i ponowny montaż złączy instalacji odgromowej do rynny okapowej; 14)Prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót. w zadaniu nr 5: 1)Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku słupa; 2)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ; 3)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze 15-30 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ z pojedynczego na podwójny o kącie rozwarcia 135 stopni; 4)Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych WZ wraz z wysięgnikiem o wys. 7-10 m YDY 3x2,5 mm2; 5)Montaż na wysięgniku opraw do lamp rtęciowych; 6)Ręczne kopanie i zasypanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. I-II; 7)Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni płyt do 3 m2 i ponowny montaż; 8)Ręczne układanie kabli wielożyłowych YDY 4x6 mm2; 9)Nasypanie warstwy piasku grubości 0,1 m na dno rowu kablowego o szer. do 0,4 m; 10)Układanie bednarki ocynkowanej 25x4 mm w rowach kablowych; 11)Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie - bednarka 25x4 mm; 12)Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie; 13)Demontaż słupów oświetleniowych żelbetowych WZ; 14)Stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie katI-II; 15)Montaż złącz słupowych TB-1; 16)Montaż złącz słupowych TB-2; 17)Montaż wysięgników rurowych jednoramiennych o ciężarze do 15 kg na słupie oświetleniowym stalowym; 18)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 180 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 19)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 135 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 20)Wciąganie przewodów w słup stalowy z wysięgnikiem rurowym YDY 3x2,5mm2; 21)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-1; 22)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-2; 23)Wymiana i uzupełnienie zamknięć stalowych do słupów oświetleniowych żelbetowych ośmiokątnych; 24)Ustawienie do pozycji pionowej pochylonych słupów oświetleniowych żelbetowych; 25)Montaż automatu zmierzchowego sterującego oświetleniem; 26)Montaż rozdzielnicy RN 1x12 do montażu osprzętu modułowego mocowanej do istniejącej rozdzielni żeliwnej lub na ścianie budynku; 27)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - szyna nośna; 28)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa); 29)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 30)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 6A; 31)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 32)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R25, 25A, 230V; 33)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R40, 40A, 230V; 34)Badanie linii kablowej pomiędzy słupami o ilości żył 4; 35)Wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego; 36)Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz projekt umowy (Załączniki nr 1-5 do SIWZ). 4.Roboty będą wykonywane na obiektach czynnych (z wyjątkiem zadania nr 1 i 2, gdzie strzelnice będą wyłączone z eksploatacji). 5.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 6.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 7.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 8.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji stanowiącej Załącznik Nr 1, 2, 3, 4, 5 do SIWZ. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 10.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, opracowanymi jak w Załączniku Nr 1, 2, 3, 4, 5 oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru. 11.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników do prac na wysokościach i wyposażenie ich w sprzęt zabezpieczający); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku i przebywającym w budynku i na jego terenie oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie czynnym; 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (m.in. w zakresie komunikacji wewnętrznej budynku - poruszanie się po klatce schodowej itp.); 4)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych; 5)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku. 12.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. Z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz.U. Nr 156, poz. 1118 z późn.zm.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa - dotyczy zadania nr 4. 13.Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 14.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach. 15.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 3 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się z wnioskiem pisemnym (dopuszcza się przesłanie faksem) - Wykonawca zostanie powiadomiony o możliwości wizji lokalnej niezwłocznie telefonicznie lub faksem. Dokonanie wizji lokalnej dotyczy udostępnienia obiektu w zakresie jego okazania. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego; 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 18 do SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.11.25.00-0, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.21.20-8, 45.23.32.22-1, 90.50.00.00-2, 45.11.20.00-5, 45.23.60.00-0, 45.26.12.14-7, 45.22.31.00-7, 45.42.20.00-1, 45.11.12.30-9, 45.31.61.00-6, 45.26.12.10-9, 45.42.20.00-1, 45.11.13.00-1, 45.31.23.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium. 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1.000,00 zł Zadanie Nr 2: 1.000,00 zł Zadanie Nr 3: 2.600,00 zł Zadanie Nr 4: 600,00 zł Zadanie Nr 5: 2.000,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15) LUB dołączyć oryginał dokumentu do oferty wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania na jakie nosi wadium oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz oświadczenia w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.) Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: w zadaniu nr 1: dwie wykonane roboty ogólnobudowlane, których suma wartości stanowi co najmniej kwotę brutto 40.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 2: dwie wykonane roboty ogólnobudowlane, których suma wartości stanowi co najmniej kwotę brutto 50.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 3: dwie wykonane roboty na remont pokrycia dachu, których suma wartości stanowi co najmniej kwotę brutto 100.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 4: dwie wykonane roboty na remont pokrycia dachu, których suma wartości stanowi co najmniej kwotę brutto 30.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); w zadaniu nr 5: dwie wykonane roboty na remont oświetlenia zewnętrznego budynku, których suma wartości stanowi co najmniej kwotę brutto 70.000,00 zł (wzór: Załącznik nr 13 do SIWZ); Wykonawca składa wraz z ofertą wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oddzielnie na każde zadanie. Ocena warunku zostanie również dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz gdy Wykonawca wykaże, ze dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca zagwarantuje, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień) oraz, że dysponuje co najmniej: w zadaniu nr 1, 2, 4,: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; w zadaniu nr 3: 1 osobą tj. kierownikiem robót budowlanych, uprawnionym do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym w ograniczonym zakresie, należącym do Izby Inżynierów Budownictwa; 1 osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia do wykonywania pracy w zakresie kontrolno-pomiarowym instalacji i sieci elektroenergetycznych; Dopuszcza się możliwość, iż kierownik robót budowlanych będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych o ile posiada wymagane uprawnienia jak powyżej. w zadaniu nr 5:1 osobą tj. kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w ograniczonym; Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony gdy Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP oraz Wykonawca, wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej wysokości 60% wartości brutto składanej oferty tj. liczonej od sumy wartości wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia ogółem na kwotę co najmniej 60% wartości brutto ogółem składanej oferty tj. liczonej od sumy wartości wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b Ustawy) - w formie kopii dokumentów tych podmiotów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty oraz przedłoży wykaz tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej tych podmiotów, w której podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, Zamawiający żąda przedłożenia w treści oferty (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) również oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.) według treści Załącznika Nr 14 SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy - zadanie nr 1;Formularz ofertowy - zadanie nr 2;Formularz ofertowy - zadanie nr 3;Formularz ofertowy - zadanie nr 4; Formularz ofertowy - zadanie nr 5;Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Wykaz robót budowlanych; Oświadczenie o posiadaniu zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu przez Wykonawcę wymogów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 185, poz. 1243 z późn.zm.); Oświadczenie o spełnieniu wymagań w zakresie uprawnień i kwalifikacji; Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Wykaz części jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;Informacja o Wykonawcy, dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie za pisemną zgodą Zamawiającego oraz zgodnie z treścią art. 6471 KC i postanowieniami umowy; 2)zmiany terminu rozpoczęcia robót budowlanych i ich zakończenia jeżeli z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego ich rozpoczęcie w wyznaczonym terminie było niemożliwe; 3)zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. ciągłych opadów deszczu powyżej 11 dni kalendarzowych lub w wypadku istotnych lub nadzwyczajnych działań rządowych lub wojskowych; 4)zmiany osób kierujących robotami po stronie Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia wymagań w zakresie niezbędnych uprawnień i kwalifikacji określonych w Rozdziale VI SIWZ; Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne będzie realizowane w terminie: 1.w zakresie zadania nr 1: do 25 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 2.w zakresie zadania nr 2: do 25 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 3.w zakresie zadania nr 3: do 60 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 4.w zakresie zadania nr 4: do 30 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. 5.w zakresie zadania nr 5: do 50 dni roboczych od dnia przekazania terenu robót. Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA PRZETARGOWA: REMONTY STRZELNIC I OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO ORAZ POKRYĆ DACHOWYCH INNYCH OBIEKTÓW sprawa nr 32/2012 nie otwierać do dnia 16.07.2012 r. do godziny 8.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Brodnicy, w kompleksie przy ul. Targowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych i niezbrojonych (skucie górnej części fundamentu stanowiska strzeleckiego nr 1, skucie betonu na gruncie pod ułożenie kostki betonowej); 2)wykonanie posadzki betonowej na gruncie w stanowisku strzeleckim nr 1; 3)wymiana belek drewnianych ułożonych w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana desek w gruncie w kulochwycie dolnym, wymiana belek drewnianych ułożonych w przesłonie nr 1, wymiana desek w przesłonie nr 1 i 2, wymiana deskowania przykrycia przesłony nr 1 i 2, wymiana desek na stanowiskach strzeleckich, wymiana desek na ławkach; 4)dwukrotna impregnacja grzybobójcza belek i desek; 5)dwukrotne malowanie blach na kulochwycie dolnym; 6)wymiana piasku w kulochwycie głównym; 7)ustawienie rusztowania warszawskiego dla wymiany desek, uzupełnienia kruszywa i naprawy przykrycia w przesłonie nr 1 i 2; 8)wsypanie i uzupełnienie kruszywa w przesłonie nr 1 i 2; 9)roboty ziemne związane z zasypaniem stanowiska strzeleckiego nr 1; 10)humusowanie skarp z obsianiem trawą; 11)wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych; 12)tynkowanie ścian fundamentowych; 13)uzupełnienie tynków zewnętrznych; 14)wykonanie tynków zewnętrznych nakrapianych cementowych; 15)wykonanie i montaż balustrady drewnianej zewnętrznej; 16)wykonanie podsypki, ustawienie obrzeży betonowych, ułożenie kostki betonowej gr 6cm; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.11.25.00-0, 45.11.12.20-6, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.26.00.00-7, 45.26.21.20-8, 45.23.32.22-1, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont elementów strzelnicy garnizonowej typu B bez zmiany geometrii osi strzelnicy w Grupie, w kompleksie przy ul. Dworcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Wymiana blach stalowych gr. 10 mm o szerokości 400 mm długość 2600 mm 6 szt. i zbijakami o szerokości 200 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 2)Wymiana kątownika stalowego 50x50x5 mm długość 2600 mm 6 szt. w przesłonie nr 1. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 3)Wymiana jednostronnego deskowania ścian z desek profilowanych o grubości 50 mm na przesłonie nr 1 i 2 . Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 4)Ułożenie papy izolacyjnej w przesłonach nr 1 i 2 od strony wewnętrznej na sucho w pozycji pionowej; 5)Dwukrotna impregnacja drewna drewnochronem; 6)Demontaż i ponowny montaż pokrycia kulochwytu nr 1 i 2 onduliną falistą uwzględniając 25% nowej i 75% uprzednio zdemontowanej. Materiał z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 7)Uzupełnienie w przesłonach nr 1 i 2 pospółki o granulacji 2-5 mm; 8)Wsypanie do przesłon nr 1 i 2 pospółki z odzysku która uległa wysypaniu podczas wymiany deskowania; 9)Wymiana 6 szt. blach stalowych o wymiarach 2000x420x10 mm w przesłonie nr 2. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu Infrastruktury na odległość do 1 km; 10)Wymiana płaskownika stalowego gr. 10 mm szer. 100 mm polegająca na odcięciu starego i przyspawaniu do konstrukcji stalowej wzdłużnie pod kątem 120o - 135o. Złom z demontażu należy przewieźć do magazynu infrastruktury na odległość do 1 km; 11)Wymiana podkładów kolejowych drewnianych w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 12)Wymiana bala drewnianego w kulochwytach dolnych na 100 i 200 m o przekroju 200x50 mm z przykręconą wzdłużnie na wkręty do szerszego boku bala łaty o przekroju 50x50 mm. Drewno z demontażu należy wywieźć i poddać utylizacji; 13)Wybranie ziemi z kulochwytu głównego osi typ B (pochyła skarpa), przesianie i ponowne umieszczenie z uformowaniem; 14)Uzupełnienie darniny w kulochwycie głównym osi typ B (pochyła skarpa) na płasko bez humusu z kołkowaniem kołkami drewnianymi; 15)Wymiana opraw halogenowych z żarnikiem 1000W na oprawy metalohalogenkowe z odbłyśnikiem o parametrach 400W E40 z zamontowaną (żarówką) lampą metalohalogenkową HQI-T 400W E40 lub równoważną; 16)Wymiana (żarówka) lampy metalohalogenkowej HQI-T 400W E40 lub równoważna; 17)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.20.00-5, 45.23.60.00-0, 45.26.12.14-7, 45.22.31.00-7, 45.42.20.00-1, 45.11.12.30-9, 45.31.61.00-6, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku nr 7 w Grudziądzu, w kompleksie przy ul. Czwartaków 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Wymiana pokrycia dachowego z papy; 2)Wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych oraz kominków wentylacyjnych z blachy ocynkowanej; 3)Wymiana instalacji odgromowej; 4)Naprawa tynków; 5)Miejscowa naprawa ścian przez przemurowanie i spięcie klamrami rys na ścianach; 6)prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.42.20.00-1, 45.11.13.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.23.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont pokrycia dachowego budynku nr 2 w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych - trzy warstwy papy; 2)Wymiana wyciągów dachowych wykonanych z tarcicy gr. 25 mm o wym. 0,40*0,60 wys. 0,60 z daszkiem; 3)Wymiana deskowania z desek o grubości 25 mm na styk oraz utylizacja starych desek; 4)Ułożenie papy podkładowej na tekturze na uprzednio wymienionym deskowaniu jednowarstwowo; 5)Wymiana pasa nadrynnowego z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 6)Wykonanie obróbek blacharskich murków ogniowych oraz opierzenia połaci dachowej z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 7)Wymiana rynien dachowych o średnicy 15 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 8)Zamontowanie zbiorniczków przy rynnach z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm; 9)Obrobienie wyciągów dachowych drewnianych blachą stalową ocynkowaną gr. 0,55 mm; 10)Wymiana rur spustowych o średnicy 12 cm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm z przewiezieniem złomu do magazynu na terenie kompleksu w Grupie na odległość do 1 km; 11)Pokrycie dachu papą termozgrzewalną nawierzchniową modyfikowaną na welonie wysokość 25 cm na przygotowanym istniejącym pokryciu z papy bitumicznej polegającym na likwidacji nierówności i pęcherzy; 12)Wymiana zabudowy okapów z desek gr. 25 mm jednostronnie struganych z zaimpregnowaniem dwukrotnie drewnochronem oraz utylizacją starych desek; 13)Demontaż i ponowny montaż złączy instalacji odgromowej do rynny okapowej; 14)Prace towarzyszące m.in. w zakresie: ogrodzenie etapów robót, oświetlenie terenu robót, poręcze, mostki, daszki i zabezpieczenia na terenie robót, znaki ostrzegawcze na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, wykonanie rusztowań niezbędnych do wykonania robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.20-9, 45.26.14.00-8, 45.26.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.42.20.00-1, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont oświetlenia zewnętrznego strzelnicy szkolnej typu B w Grupie gm. Dragacz, kompleksie przy ul Dworcowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku słupa; 2)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze do 15 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ; 3)Wymiana wysięgników rurowych o ciężarze 15-30 kg mocowanych na słupie oświetleniowym żelbetowym WZ z pojedynczego na podwójny o kącie rozwarcia 135 stopni; 4)Wymiana przewodów izolowanych w słupach oświetleniowych WZ wraz z wysięgnikiem o wys. 7-10 m YDY 3x2,5 mm2; 5)Montaż na wysięgniku opraw do lamp rtęciowych; 6)Ręczne kopanie i zasypanie rowów dla kabli o głębokości do 0,8 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. I-II; 7)Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni płyt do 3 m2 i ponowny montaż; 8)Ręczne układanie kabli wielożyłowych YDY 4x6 mm2; 9)Nasypanie warstwy piasku grubości 0,1 m na dno rowu kablowego o szer. do 0,4 m; 10)Układanie bednarki ocynkowanej 25x4 mm w rowach kablowych; 11)Łączenie przewodów uziemiających przez spawanie w wykopie - bednarka 25x4 mm; 12)Układanie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm w wykopie; 13)Demontaż słupów oświetleniowych żelbetowych WZ; 14)Stawianie słupów oświetleniowych o masie do 250 kg w gruncie katI-II; 15)Montaż złącz słupowych TB-1; 16)Montaż złącz słupowych TB-2; 17)Montaż wysięgników rurowych jednoramiennych o ciężarze do 15 kg na słupie oświetleniowym stalowym; 18)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 180 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 19)Montaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg dwuramiennych o kącie rozwarcia 135 stopni na słupie oświetleniowym stalowym; 20)Wciąganie przewodów w słup stalowy z wysięgnikiem rurowym YDY 3x2,5mm2; 21)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-1; 22)Wymiana tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych żelbetowych na złącza słupowe TB-2; 23)Wymiana i uzupełnienie zamknięć stalowych do słupów oświetleniowych żelbetowych ośmiokątnych; 24)Ustawienie do pozycji pionowej pochylonych słupów oświetleniowych żelbetowych; 25)Montaż automatu zmierzchowego sterującego oświetleniem; 26)Montaż rozdzielnicy RN 1x12 do montażu osprzętu modułowego mocowanej do istniejącej rozdzielni żeliwnej lub na ścianie budynku; 27)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - szyna nośna; 28)Montaż elementów rozdzielnic modułowych - listwa przyłączowa (zaciskowa); 29)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 30)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 6A; 31)Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach - wyłącznik nadprądowy 1 biegunowy S 301 16A; 32)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R25, 25A, 230V; 33)Wymiana styczników suchych bez obudowy 3 biegunowych na styczniki instalacyjne modułowe R40, 40A, 230V; 34)Badanie linii kablowej pomiędzy słupami o ilości żył 4; 35)Wykonanie pomiarów uziemienia ochronnego; 36)Wykonanie pomiarów skuteczności zerowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 45.31.61.00-6, 45.31.57.00-5, 90.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.