eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Remont budynku remizy OSP w Przesławicach, gmina Miechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Miechów: Remont budynku remizy OSP w Przesławicach, gmina Miechów
Numer ogłoszenia: 217380 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku remizy OSP w Przesławicach, gmina Miechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Roboty rozbiórkowe i utylizacja eternitu rozebranie pokrycia z płyt azbestowo-cementowych - 237,60m2 przystosowanie eternitu do transportu i utylizacji - 4.158 t transport eternitu do Zakładu Utylizacji i jego utylizacja - 4.158 t 2.Pokrycie dachu z wymiana ołacenia i wykonanie izolacji rozbiórki elementów więźb dachowych- ołacenia dachu - 237,6 m2 izolacja z folii dachowej - 237,6 m2 montaż kontrłat - 237,6 m2 ołacenie latami 38x50mm o rozstawie ponad 24 cm - 237,6 m2 impregnacja grzybobójcza i przeciwpalna bali krawędziaków, jednokrotna - 237,6 m2 montaż typowego włazu dachowego - 1 szt. przybicie deski czołowej - 54,4 m pokrycie dachu blachą powlekana trapezowa gr. 0,7mm - 237,6 m2 montaż elementów wykończeniowych -gąsiorów na gumowych uszczelkach - 43 m montaż elementów wykończeniowych -barier śniegowych - 52 m obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 16,32 m2 3.Wymiana rynien i rur spustowych rozbiórka murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów - 19,04 m2 rozbiórka rynny z blachy - 54,4 m rozbiórka rur spustowych - 30,4 m montaż rynien z blachy powlekanej- rynny półokrągłe d=15cm - 54,4 m montaż rur okrągłych d=12,5cm - 30,4 m obróbki blacharskie o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 19,04 m2 4.Remont kominów przemurowanie kominów z cegieł klinkierowych - 2,688 m3 nakrywy kominów o średniej gr. 7 cm - 1,92 m2 wykonanie rusztowania przy kominach - 2 szt. obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. ponad 25 cm - 0,585 m2 kratki metalowe osadzone w ścianach kominów ponad dachem - 8 szt. wywiezienie gruzu spryzmowanego na odległość do 11 km - 2,688 m3 5.Daszki nad wejściami rozbiórki pokrycia z papy na dachach betonowych -pierwsza warstwa - 7,54 m2 renowacja starych dachów przy użyciu papy termozgrzewalnej DKD - 7,54 m2 pokrycie daszków warstwą papy zgrzewalnej - 7,54 m2 obróbki przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej - 5,6 m 6.Instalacja odgromowa demontaż przewodów nienaprężonych poziomych - 66 m demontaż przewodów nienaprężonych pionowych - 30,8 m montaż instalacji odgromowej z przewodów poziomych - 66 m montaż instalacji odgromowej z przewodów pionowych - 30,8 m łączenie przewodów instalacji odgromowej - 6 szt. badania i pomiar instalacji odgromowej - 6 pomiarów 7.Stolarka okienna wymiana na okna z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych o pow. ponad 2,5m2 (7 szt.) - 23,31 m2 wymiana na okna z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych o pow. do 1,5m2 (6 szt.) - 8,88 m2 wymiana na okna z PCW okien zespolonych uchylnych jednodzielnych o pow. do 0,6m2 (4 szt.) - 1,82m2 wymiana na okna z PCW okien zespolonych uchylnych jednodzielnych o pow. do 1,0 m2 (6 szt.) - 3,78 m2 wymiana na okna z PCW okien zespolonych rozwieranych i uchylno rozwieranych dwudzielnych o powierzchni ponad 2,5m2 (4szt) - 11,55 m2 wykucie z muru krat okiennych o pow. ponad 2 m2 - 11,55 m2 wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o pow. do 1m2 - 6 szt. kraty stalowe, otwierane odchylnie prętowe o pow. do 1m2 - 4,8 m2 kraty stalowe, otwierane odchylnie prętowe o pow. ponad 2m2 - 12,95 m2 rozbiórka parapetów zewnętrznych - 9,8 m2 obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm - 12,3 m2 8. Drzwi zewnętrzne wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe zewn. pełne- 4,62 m2 wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewn. pełne- 6,72 m2 wykonanie tynków zwykłych wew. kat.III na ościeżach do 40 cm - 23 m balustrady schodowe z prętów stalowych - 3,3 m balustrady z pochwytem stalowym tarasowe(otwierane) - 5 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł. Wadium Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem (operacja bezgotówkowa) na rachunek Zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym nr rachunku 49 8591 0007 0200 0013 8080 0014. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -tj. posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w wyniku której powstają odpady niebezpieczne określone ustawą o odpadach z dn.27.kwietnia 2001 (.Dz.U. nr.39 z 2007 r., poz 251 z póź. zm. ) 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ,daty , miejsca wykonania, oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3. spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ), 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 5) dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać zamówienie, wykazana w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, o których mowa w części IV pkt. 2 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ) - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem ,wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 7) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 robota budowlana zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie, 8) zezwolenie na prowadzenie działalności w wyniku której powstają odpady niebezpieczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miechow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ul. Sienkiewicza 25 32-200 Miechów Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.