To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-23
Toruń: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek
Numer ogłoszenia: 217377 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369946 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz niszczarek zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.19.14.00 - Niszczarki 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 127725.61 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup wyposażenia i materiałów biurowych na potrzeby przygotowania, zarządzania, wdrażania, monitorowania, kontroli, oceny Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego, projekt realizowany w ramach priorytetu Pomoc Techniczna Programu Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Projekt realizowany w ramach PO RYBY 2007-2013, Pomoc techniczna PO RYBY 2007-2013; Roczny Plan Działań Pomocy Technicznej PO KL na 2009; EFS POKL; RPO WK-P.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET C
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REDIS" KANTORSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "REDIS" KANTORSKI SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe REDIS Janicka Kantorski Spółka Jawna, ul. Polna 124/126, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6922.13
- Oferta z najniższą ceną: 6922.13 oferta z najwyższą ceną: 20700
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Remont sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu prac malarskich w wybranych pomieszczeniach w Domach Studenckich Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym przy ul. Balonowej 9 w Toruniu.
- Remont budynku nr 138 w kompleksie wojskowym przy ul. Okólnej 37 w Toruniu
- Dostawę odczynników do immunochemii II wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Usługa kompleksowego utrzymania ciągłości druku wraz z dzierżawą nowych i używanych urządzeń na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.